Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lo godt da jeg så finn.no-annonsen med en fyr som vil prøve å tjene penger på at han skal på gardeball. Får håpe han finner en passende dame.

:popcorn:

Edit: Tok vekk en bit av det jeg hadde skrevet da jeg innså jeg skrev feil.

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Det var nok helst kompisene som har laget denne annonsen for å ha det morsomt på hans bekostning...

Skrevet

Det handlet ikke om å by med penger, men å by av seg selv.... Altså du måtte fortelle om deg som person og hvorfor du ville være med:-)

Kjekt å lese hele teksten

Skrevet

Man kan altså finne det meste på Finn... :fnise:

Gjest Gjest
Skrevet
Det handlet ikke om å by med penger, men å by av seg selv.... Altså du måtte fortelle om deg som person og hvorfor du ville være med:-)

Kjekt å lese hele teksten

Åh, kanskje DU må lese hele teksten?

"Invitasjon til Gardeball 22. August 2009 legges ut for salg til høystbydende"

Gjest Gjest
Skrevet

og i et av bildene står det at høystbydende i dette tlfellet betyr noe annet. merkelig ordbruk...

Gjest Gjest_Stine
Skrevet

He.. he... syntes det var morsomt jeg... :ler:

Skrevet

Tror ikke det nei. Her er ref fra teksten:

Den jenta som kan trollbinde gardisten med de beste argumentene for hvorfor nettopp hun skal være med til landets mest høytidelige ballseremoni, får både invitasjonen og hele moroa.

Gjest Gjest
Skrevet (endret)
Tror ikke det nei. Her er ref fra teksten:

Den jenta som kan trollbinde gardisten med de beste argumentene for hvorfor nettopp hun skal være med til landets mest høytidelige ballseremoni, får både invitasjonen og hele moroa.

kanskje du, tullelulle, bør lee innlegget som korrigerte det du refererte til? dessuten har gjest helt rett, det sto ingenting i teksten om at høystbydende ikke hadde noe med penger å gjøre, det måtte man klikke seg inn på teksten for å forstå.

Innlegget er endret iht KGs regler.

Phaedra, mod

Endret av Phaedra
Gjest Gjest
Skrevet

det måtte man klikke seg inn på bildet

for å forstå, skulle det stå.

Skrevet
det måtte man klikke seg inn på bildet

for å forstå, skulle det stå.

Ja det måtte du. På samme måte som du ikke bare kan lese overskriftene i en avis for å forstå innholdet i saken dreier seg om. Alltid lurt å lese alt før en gjør seg opp en mening.

Synes annonnsen var morsom jeg:-)

Skrevet

Tråden er ryddet iht. Kg sine regler.

Strix, mod.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja det måtte du. På samme måte som du ikke bare kan lese overskriftene i en avis for å forstå innholdet i saken dreier seg om. Alltid lurt å lese alt før en gjør seg opp en mening.

Synes annonnsen var morsom jeg:-)

:ler: du kan ikke seriøst mene at man skal måtte åpne bildene i en annonse i tilfelle de forteller en annen historie enn teksten? Det er det mest banale jeg har hørt :ler: Lille du, du må forstå at du ikke har fasiten i denne saken. Jeg, derimot ;)

Skrevet
:ler: du kan ikke seriøst mene at man skal måtte åpne bildene i en annonse i tilfelle de forteller en annen historie enn teksten? Det er det mest banale jeg har hørt :ler: Lille du, du må forstå at du ikke har fasiten i denne saken. Jeg, derimot ;)

Det var nå jeg som forstod innholdet i annonsen:-)

Gjest Gjest
Skrevet

klulle, nå tuller du fælt. få deg et liv...

Skrevet
klulle, nå tuller du fælt. få deg et liv...

Hehe ... Det er viktig for meg å dele min viten med deg. Så slipper du å tabbe deg ut flere ganger:-) Lykke til videre. Nå er saken avsluttet for min del:-)

Gjest Meticulous
Skrevet

Morsom annonse - hehe.

Forøvrig var det da etter min mening ganske klart at det ikke var penger han var ute etter. Det fremkommer jo tydelig når man kikker på hele annonsen. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...