Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Èr det noen som har vært på øya Thassos i Hellas?

Hvordan syns du det var der?

Noen tips å gi til ei som reiser om to uker??=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Èr det noen som har vært på øya Thassos i Hellas?

Hvordan syns du det var der?

Noen tips å gi til ei som reiser om to uker??=)

Ingen som har vært på Thassos??

Gjest Gjest
Skrevet

Hei du.

Jeg har vært på Thassos. En veldig liten øy som vi faktisk kjørte rundt på dagen, men ellers var vi tre jenter som skulle ha en rolig ferie, men den ble kanskje for rolig. (Men så bodde vi på et veldig fint hotell, men det var 2km inn til nærmeste butikk.) Det er nok best å bo i selve byen der du har mye av alt. Fine strender rundt hele øya som er verdt å sjekke ut og ellers en nydelig øy i seg selv!

Skrevet

Jeg har ikke vært på Thassos, men jeg har vært på fastlandet. Hvis det blir for stille på Thassos kan jeg absolutt anbefale en rundtur eller flere på fastlandet!

Skrevet

JA, hørt at det er en rolig øy..så er forberedt på slappe av ferie, og tur inn til fastlandet! Vi skal på et stykke unna hovedbyen på Thassos..men finnes vel taxi på øya? eller busser.. eller biler/scootere å leie:)

Gleder meg uansett!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi var på Thassos i 1996 så jeg regner med endel har forandret seg der siden da, men det var uansett den beste ferien vi noen gang har hatt! God plass på stranda, fint, rolig og god mat! Vi fikk Zorbas som favorittrestaurat husker jeg og var mye på en taverna nede i sentrum som ei svensk dame som het Maria drev. Utrolig fint der ihvertfall!

Gjest Gjest
Skrevet

Ja det er en nydelig øy på mange måter. Husker vi brukte lang tid på å få tak i taxi.. og når vi endelig fikk en fortalte den hyggelig taxidamen oss, at det kun var ca 11stk av dem på hele øya!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...