Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sola_*
Skrevet

Jeg er så lei for tiden!!!

Jeg er lei av å prøve!

Jeg er lei av å vente på eggløsning!

Jeg er lei av å vente på mensen!

Jeg er lei av å hele tiden kjenne etter tegn på evt eggløsning!

Jeg er lei av å kjenne etter tegn på graviditet!

Og jeg er lei av å bli skuffet måned etter måned!!!!

Nå er det snart 1 år siden jeg giftet meg med mannen min, og det er snart 1 år siden vi startet prøvingen.

Fra aug 08 til feb 09, hadde han en pendle-jobb, og vi hadde derfor bare sex i helgene... LITT vanskelig å få alt til å klaffe på denne måten(!)

Fra feb til idag, har vi hatt sex mere, men det var ikke før i mai vi tok ibruk el-tester! I juni ble vi gravide, men mistet etter bare 1 uke :(

Det gikk heldigvis fort for kroppen min å komme "igang" igjen, og 12 juli hadde jeg igjen eggløsning...

Så nå sitter jeg her å venter å venter å venter! Jeg leter etter symptomer HELE tiden, og selv om jeg vet at jeg må slappe av og roe ned, så klarer jeg det ikke!

Jeg synes det er vanskelig å være lamme vennene mine som enten er gravide eller har små barn... Å selv om jeg er gla på deres vegne, synes jeg det samtidig er "urettferdig".. :(

Jeg har ikke lyst til å være ett av de parrene som skal slite med å få til å lage baby! Jeg har lyst å få det til NÅ!!!!

Stort sett klarer jeg å la være å tenke negative tanker, men idag er jeg bare LEI!!!! Jeg stresser, gråter, tenker og drømmer! Men jeg er redd for å drømme.. Jeg er redd for at ikke drømmen går i oppfyllelese!

Jeg er redd for nok en gang bli skuffet!

Jeg er redd for å kontakte legen, for å få høre at det evt er noe galt med noen av oss...

HELDIGVIS har jeg mannen min! :) Og heldigvis kan jeg snakke med han om dette! Han trøster og hjelper meg, og han sier at selv om vi aldri skulle bli gravide vil har fortsatt elske meg...........

Men jeg har jo så lyst til at han skal bli pappa.

Jeg har jo så lyst til å bli mamma!

Og jeg har jo så lyst at foreldrene mine skal bli besteforeldre....

Offffffff........................Håper drømmen min går i oppfyllelse.

Og jeg håper at dagen imorgen blir bedre...

Hilsen meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Har ikke så mye å si, du vet det meste og har sikkert hørt det 40.000 ganger før. Så nøyer meg med å sende en :troest: og en :klemmer:

Gjest Chrizzy
Skrevet

:klem: Jeg krysser fingre og alt for dere, det går nok bra skal du se!!! Og så leste jeg at stress faktisk ikke betyr så mye for det å bli gravid, så slipper man å bekymre seg så mye for å stresse, det er fryktlig stressende å forsøke og ikke stresse når man prøver.

Jeg kjenner mange som har prøvd i lang tid, så lykkes det bare plutselig. Deriblant meg selv og :)

Blir en bedre dag i morra!!! :klem:

Tvi tvi tvi :) Det ordner seg!!! :)

Skrevet

Jeg er like lei som deg og sikkert enda litt mer lei, vi har prøvd i 2,5 år og det blir ikke noe lettere er jeg redd.

Men dere har klart det en gang, da er det ingenting som tilsier at det ikke skal gå igjen, selv om det kan ta noen måneder. Lykke til!

Skrevet
Jeg er like lei som deg og sikkert enda litt mer lei, vi har prøvd i 2,5 år og det blir ikke noe lettere er jeg redd.

Men dere har klart det en gang, da er det ingenting som tilsier at det ikke skal gå igjen, selv om det kan ta noen måneder. Lykke til!

Jeg må bare si meg enig med strix... Det blir ikke akkurat lettere.. Om 4 mnd har vi jubileum som prøvere i 4 år .. :sukk:

Får håpe dere snart får det til !!

Kan ikke miste motet :) Som Strix sier, dere har fått det til en gang ;)

Skrevet

Dessverre blir det ikke lettere, nei. Vi har også prøvd i mange år, og det er ikke noe jeg unner min verste fiende. Men det virker jo som om det ikke er noe stort problem for dere, siden du ble gravid så raskt når dere fikk timet med EL? Uansett håper jeg det klaffer for dere snart, men anbefaler dere også å ta kontakt med fastlegen så fort dere har prøvd i ett år. Om dere må ha utredning og hjelp, er det laaaange ventetider, noe som i hvert fall for meg gjør det hele enda mer frustrerende. Lykke til! :)

Gjest Lhinn
Skrevet

hm..som om jeg skulle skrevet det selv! :jepp:

jeg forstår det er vanskelig å være positiv, og når man først begynner å tenke er det fort gjort å grave seg ned i ett mørkt lite rom hvor alt bare ser svart ut. jeg gjør dette altfor ofte selv..og det som hjelper på meg er å ta en laaang samtale med min kjære. han er så flink til å se fremover og det positive i ting. også må jeg bare holde meg langt borte fra KG og annet prøver/gravid stoff på nettet!

tenk også hvor heldige dere er som faktisk har fått til å bli gravide selv :rødme: (ikke misforstå meg, jeg bagatelliserer ikke at du mistet, det må være en forferdelig opplevelse...)

jeg ønsker dere LYKKE TIL! om ikke lenge strutter du nedover gaten med en vakker :gravid: mage!

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...