Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei, lurte på om noen av dere kjenner til hvordan det er å finne riktig hårfarge?

Min naturlige hårfarge er mellombrun med litt rødskjær i.

Jeg blir veldig fort rød i ansiktet og er i tillegg likbleik, med masse fregner. Brun blir jeg ikke, i hvertfall ikke slik at du vil se det i forhold til andre "normale" mennesker, kun før- og etterbilde av meg selv.

Akkurat nå har jeg mørkbrun hårfarge, med litt rødskjær i(har kun semi-permanent butikkfarge i). Jeg ser likbleik ut... Og i tillegg forsterker det røde i ansiktet mitt seg.

En skulle tro jeg hadde en kald undertone, fordi jeg ser enda bleikere ut med blå singlet på, men det blå fremhever også det røde. Og rødt er da varmt? Er det noen som har peling?

Jeg kler visst heller ikke striper sa en jeg satt eksamensmodell for. Noen tips til hvordan jeg skal prøve å jukse til meg litt farge?

Har hatt ganske lyst/mørk blond da jeg var yngre, og da ser jeg også ganske gjennomsiktig ut. Liker veldig godt mørkt hår da, så hvis noen har forslag til en fin farge jeg får kjøpt på butikken? Tar imot tips med takk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...