Gå til innhold

Hvordan ser du for deg utseendet til...

kristian82

Anbefalte innlegg

Steinar40:

-Brunt hår

-Blå øyne

-Høy

-Litt tynn

-Selvstendig næringsdrivende

-Opplevd mye rart

-Har vært gift, men har ikke barn

Omtrent 50-50 her :) hehe

Vet ikke om jeg har opplevd så veldig mye rart egentlig, men jeg har opplevd en veldig merkelig situasjon - pluss en del annet - som jeg fortsatt prøver å få hodet mitt rundt. Det fremgår vel mellom linjene i en del av det jeg skriver her også. Ting tar tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn lest over nettet så tror jeg jeg har mest til felles med Steinar, av han, Kristian og Brutal_mann.

Morsomt å "spekulere i" hvordan andre er og ser ut :):popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lest over nettet så tror jeg jeg har mest til felles med Steinar, av han, Kristian og Brutal_mann.

Ja, hva skal vi gjøre med det da? :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille_kvinne

Jeg har alltid sett for meg kristian som en liten bamse type, ikke sånn stor og pløsete, men litt kraftig kroppsbygning, myk og kos bar.

Ikke så fryktelig høy, mørkeblond og litt nerdete uten at det ser nerd ut (haha meg og mine forklariger).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai - det er notert. :lur: (Litt av en jente du da :gjeiper: )

[/quot

Dette er ganske basis-ting da. Kan være mye annet som kan ødelegge et utseende! Du vet ikke om jeg er noe særlig pga disse oplysningene... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva skal vi gjøre med det da? :) hehe

Ikke no' å gjøre med det, da jeg er seriøst på dateren med en ganske så kjekk herremann for tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Hilde KS: Blondt krøllete hår, 156, litt rund, stort smil. Streng og bestemt, men ganske real og jobber som sjef på et eldresenter.

Nå lo jeg høyt. Jeg er nesten 1.80 høy, 64 kilo og trener minst fire ganger i uken, helst mer. Forøvrig har jeg masse krøller, men brunt hår. Jobbmessig er du ikke helt på bærtur.

Brutal mann er kjekk på en barsk måte, med tredagers-stubb, brede skuldre og fine armer. Kledd i dongeri og t-skjorte, men kan, dersom han må, stille nybarbert i dress, men føler seg litt ukomfortabel da. Han forholder seg avbalansert til damer, med litt fysisk avstand fra dem, fordi han er litt redd for at de skal lukte godt, minne om noe han egentlig ønsker seg, men ikke er helt klar for ennå.

Han med gammel-dame-avataren som jeg ikke husker nicket på, ser ut som sønnen til Ozzy.

Kristian er lyshåret, solariumsbrun og ung. Han har blå øyne og smiler mye. Sannsynligvis er han oppmerksom og hyggelig mot alle han møter, men kan bli litt stresset dersom en søt dame viser tydelig interesse. Jeg har problemer med å se han for meg i andre klær enn clamdiggers og rød t-skjorte.

Steinar er en sånn som ser helt vanlig ut, men som damer blir hemmelig betatt av. Rett og slett fordi han oppfører seg likt og hyggelig mot alle.

Konservativ mann ligner på brutal mann, bare bytt om klesstilen.

Kate W er høy, søt og kjapp i replikken. Jeg tror vi hadde kommet til å hatt en knasande fin kveld på byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Purple Haze: 165, normal kropp, brunt ganske kort hår, grønne øyer. Bruker lesebriller og jobber som avdelingsleder - sykepleier.

Hilde KS: Blondt krøllete hår, 156, litt rund, stort smil. Streng og bestemt, men ganske real og jobber som sjef på et eldresenter.

Gjestdeluxe: 167,brunette, brungrønne øyer, litt små kraftig. Ser for meg et strengt og litt skarpt ansikt hehe ;) .

The Kitten: Blond, 157 (mener jeg har lest den høyden et sted), liten og nett, og veldig søt, med blå øyer. Små rampete, men veldig snill. ;)

WomenWomen: Utenlandsk - spania. Brun-svart hår, slank og trent. Brune øyer. En veldig bestemt og litt "bossy" dame hehe.

Skal tenke igjennom andre brukere - er jo mange jeg har lagt merke til. :popcorn:

Det var da svært...hva jobber jeg som da, Kristian?

Er det noe spesielt som tilsier at jeg bør være "litt småkraftig"?

Ingenting av det du trodde stemmer.

Jeg tør ikke å forestille hvordan mennene her ser ut. Vil egentlig ikke tenke på det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steinar er en sånn som ser helt vanlig ut, men som damer blir hemmelig betatt av. Rett og slett fordi han oppfører seg likt og hyggelig mot alle.

Takk takk :) Men damene kan slutte med hemmelighetskremmeriet nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tør ikke å forestille hvordan mennene her ser ut. Vil egentlig ikke tenke på det. :)

Du aner egentlig ikke hva du går glipp av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Du aner egentlig ikke hva du går glipp av.

Jeg treffer menn på farten i dagliglivet. Jeg liker ikke internett i kombinasjonen "finne mann". Det føles ikke riktig. Jeg liker det ikke. Og jeg er på ingen måte 167 eller er småkraftig. Æsj. Teite Kristian.

Men jeg ønsker absolutt alle her masse lykke til i å finne sin "drømmepartner"! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg treffer menn på farten i dagliglivet. Jeg liker ikke internett i kombinasjonen "finne mann". Det føles ikke riktig. Jeg liker det ikke. Og jeg er på ingen måte 167 eller er småkraftig. Æsj. Teite Kristian.

Men jeg ønsker absolutt alle her masse lykke til i å finne sin "drømmepartner"! :)

Det spiller egentlig ingen rolle hvor/hvordan man treffes. Tidene har forandret seg og internett er nå dagligdags. Tenk på hvor få av alle menneskene i Norge (og verden) man egentlig møter og får muligheten til å møte. Poenget er bare at 2 mennesker får kontakt, ikke hvor og hvordan de fikk kontakt.

Men valget er selvfølgelig ene og alene ditt, om du vil velge bort noen bare fordi du tilfeldigvis traff dem på nett. Det er jo da din frie vilje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får komme med mine gjetninger på Kristian og Steinar da, får prøve å glemme det jeg har lest i tråden.

Kristian:

Brunt hår, tendenser til krøller, blå øyne. Rundt 180, gjennomsnittlig kroppsbygning, men ikke noen bolertype. Tipper at han leser en del bøker, både skjønnlitterære og fagbøker. Ordentlig, er ikke avhengig av nikotin..

Hmm..Ganske bra tippet, men må vel innrømme at jeg har en liten forkjærlighet for nikotin, men skal skjerpe meg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristian82:

-Mørkeblondt hår

-Blå øyne

-ca 180

-Verken tynn eller tykk (med muskler)

-Jobber som økonom

-God selvtillitt til tider kan virke høyt på pæra, men for de som virkelig kjenner snill.-Hatt en bra oppvekst

Feil jobb og øyenfarge i alle fall ;). Den jeg har understreket kan nok være litt rett :snurt:, men inntrykket snur fort om du blir litt kjent med meg da ;).

Tiarra:

182 høy, karamellfarget hår, grønne øyer, slank. Jobber som frisør. Sunne interesser. God selvtillit men litt sjenert til tider. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid sett for meg kristian som en liten bamse type, ikke sånn stor og pløsete, men litt kraftig kroppsbygning, myk og kos bar.

Ikke så fryktelig høy, mørkeblond og litt nerdete uten at det ser nerd ut (haha meg og mine forklariger).

:ler: Syns du fikk meg til å høres ut som en ok kar jeg ;) hehe.

Lille_kvinne:

157, veldig liten og nett, blå øyer. Myk i væremåten og sjarmerende. Jobber som sykepleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske basis-ting da. Kan være mye annet som kan ødelegge et utseende! Du vet ikke om jeg er noe særlig pga disse oplysningene... :fnise:

Josh, jeg har en god magefølelse ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest EmilyLane

Hinata: Kjempehøy, slank dame med svart hår i en kul frisyre. Asiatisk-inspirert. Går i tettsittende klær, og er rank i rygger. Kanskje litt fregner på nesen. Sterk dame.

Kristian: Høy, blond og med smilehull. Litt sjenert i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lo jeg høyt. Jeg er nesten 1.80 høy, 64 kilo og trener minst fire ganger i uken, helst mer. Forøvrig har jeg masse krøller, men brunt hår. Jobbmessig er du ikke helt på bærtur.

Kristian er lyshåret, solariumsbrun og ung. Han har blå øyne og smiler mye. Sannsynligvis er han oppmerksom og hyggelig mot alle han møter, men kan bli litt stresset dersom en søt dame viser tydelig interesse. Jeg har problemer med å se han for meg i andre klær enn clamdiggers og rød t-skjorte.

Bra jeg fikk deg til å le da ;). Ja, du treffer på noen viktige punkter, må si det. Når det gjelder understrekningen...så det kan nok skje jeg blir en smule stresset ja..må vel innrømme det. :sjenert:

Hmm...Clamdiggers, hva er det?? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare noe jeg tror, eller "trodde" ;).

Du jobber som eiendomsmegler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sorry da! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...