bippbipp Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Føler meg såÅååå alene her i dag jeg...sukkk....ingen å prate med, ingen å le med....hva har jeg gjort galt....trenger litt trøst i en graa hverdag...er det noen der ute som vil gi meg en klem eller en oppmuntring?? Er megaglad for all ros (og ris) jeg får. Litt deppa om dagen....Sikkert derfor jeg har fått denne munn(unnskyld, skrive) diareèn..er egentlig ganske stillle ellers...hope u belive me....its true...skjedde så mye i kveld/natt....lengre beskrivelse om det i et av de andre innleggene jeg skrev her...om du er interessert..liker folk som bryr seg, og ikke bare pøh hva er hun der for noe liksom...jeg er faktisk veldig morsom(hihi), belive it or not, og tar humoren på dyp alvor. Viktig det da. Uten humor & innlevelse eller fantasi....da er det ikke mye igjen...forteller jeg en historie og om noen skulle gjespe eller ser uinteressert ut, da kutter jeg ut. Det er bare overlegne personer som gjør det. Og dem kan jeg rett & slett ikke fordra..ikke ofte noen gjør d da, men alltid er det en eller annen der ute som....ikke sant??Svar meg/ eller kom med kommentarer så har vi noe å sneike om, hehe.....i hope...drar hjem nå, håper svarene/ kommentsene ruller inn så jeg har noe å drive med etterpå. Skal vedde på at dette innlegget blir totalt oversett...men d er alltids lov å håpe..just a feeling...begynner å kjenne lusa på gangen nå...enten så gidder du ikke lese alt fordi d er for laaaaAaangt(gjesp) eller så tror du at jeg er gal....tell me...im not crazy, but im very våken & skravlesyk..miss you too....uansett hvem du måtte være...ingenting er så galt at det ikke er godt for noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå