Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 14år som lurer på om jeg er en typisk skorpion..

Utseende:

- Brunt hår

- Veldig mørke, nesten svarte øyenbrun som er veldig tykke.

-Store blå øyne

- Jeg er normal/tynn på en måte :P

Generelt om meg:

- Jeg ser om folk lyver

- mystisk person (andre syns det)

-jeg liker meg godt alene

- jeg filosoferer over ting veldig mye, som foreksempel hva jeg lever for, hvorfor jeg eksisterer osv. Jeg kan fort tenke over hvordan andre har reagert over hva jeg har sagt til dem. Jeg er ofte redd for at det jeg har sagt til noen kan ha bli tolket feil iforhold til hva jeg mente. Så pleier å tenke for mye over sånt.

Jeg blir nesten druknet i tanker, så har hatt mye depresjoner :( JEG TENKER FOR MYE!!! Dette har tilogmed ført til at jeg bare har lyst til å dø eller dra til et sted uten bekymringer.

- Jeg prøver hele tiden å finne meg selv, men enkelt er det ikke

- Jeg er ganske sjenert, det er ganske vanskerlig å komme inn på meg. Men når du først har blitt venn med meg, kan vi nesten være venner for alltid :) For jeg har sterke vennskap!

- Jeg er egentlig en ganske orginal person når det gjelder musikksmak, og interesser. Jeg liker tarot kort, stjernetegn og sånne mystiske spåting. Jeg liker godt kinesiske ting og liker å lese om religion osv. Liker å drive med sånne ting alene :) Men det betyr ikke at jeg ikke liker overnattingfester, shopping, kino osv, det elsker jeg også :)

Det var litt om meg, jeg håper på svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...