Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Noen her som har prøvd løsvipper fra hennes etc? hvordan blir resultatet? ser det kunstig ut? Hvem er best av hele remser med øyevipper eller de små som en setter på noen av gangen (hvis dere skjønner hva jeg mener da)?
stella K Skrevet 20. juli 2009 #2 Skrevet 20. juli 2009 Noen her som har prøvd løsvipper fra hennes etc? hvordan blir resultatet? ser det kunstig ut? Hvem er best av hele remser med øyevipper eller de små som en setter på noen av gangen (hvis dere skjønner hva jeg mener da)? har prøvd litt forskjellige vipper ja det blir veldig fint, men synes det er mest "naturlig" hvis man tar punktvipper! men IKKE kjøp fra HM, de er døds dårlige...ihvertfall forhold til de du f eks kan kjøpe hos make up store! uansett synes jeg man kun skal bruke løsvipper når man skal noe spesielt, ikke til hverdags!
Gjest Gjest_krillan_* Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Helt enig med stella. Bruk 3 - 5 punktvipper ytterst, det blir mer naturlig men flott!
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Hvis du likevel ønsker løsvipper, sørg for å feste de godt nok ved øyekroken! Det er veldig mange som ikke klarer å få festet de ordentlig, og er ikke de festet innerst, ser det veldig falskt ut. Pluss at det selvfølgelig ser mer naturlig ut hvis du velger de vippene som er medium størrelse, og ikke de lengste. H&M har jeg også dårlige erfaringer med.
Gjest Gjest_Thea_* Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Jeg bruker punktvipper til fest, ser bra ut! Jeg har relativt korte vipper, og elsker å pynte meg med falske innimellom. Bruker ca. 4 stk. på hvert øye, har pleid å kjøpt fra Depend til ca. 85,- kr, men nå har jeg begynt å kjøpe fra ebay til ca. 25,- kr inkl. frakt! (1 pakke på 50-60 stk.) Sånne hele remser med falske vipper ser sjeldent bra ut, synes jeg, ihvertfall mange som ikke kan sette dem fint på, de sitter gjerne noen mm over de ekte øyevippene, og ser bare skummelt ut!
Wonders Skrevet 14. september 2009 #6 Skrevet 14. september 2009 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...p;#entry5160099
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå