Gjest brutal_mann Skrevet 21. juli 2009 #81 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er galt med Vendela? Totalt blottet for sjel, sjarme og personlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #82 Del Skrevet 21. juli 2009 Totalt blottet for sjel, sjarme og personlighet. Tenkte på utseendet jeg da. Hadde du lest innlegget før hadde du fått med deg det. Irriterende at du alltid må svare sånn ut i løse luften uten sammenheng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #83 Del Skrevet 21. juli 2009 Tenkte på utseendet jeg da. Hadde du lest innlegget før hadde du fått med deg det. Irriterende at du alltid må svare sånn ut i løse luften uten sammenheng! Hun er bare så vanvittig kjedelig i ansiktet. Like spennende å se på som en pannekake. Ja! hun har et pannekake ansikt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #84 Del Skrevet 21. juli 2009 Hun er bare så vanvittig kjedelig i ansiktet. Like spennende å se på som en pannekake. Ja! hun har et pannekake ansikt! Synes hun er veldig pen jeg, så der er vi uenige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #85 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er galt med Vendela? Hun er nesten prikk lik de aller fleste blondinner. Det går 13 av henne på dusinet her i verden. Kikker du til LA så likner annenhver kvinne henne eller omvendt. Jeg synes f.eks at Selma Hayek er en vakker kvinne, men det er det ikke alle som gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #86 Del Skrevet 21. juli 2009 Synes hun er veldig pen jeg, så der er vi uenige. Som sagt, skjønnhet er subjektivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 21. juli 2009 #87 Del Skrevet 21. juli 2009 Tenkte på utseendet jeg da. Hadde du lest innlegget før hadde du fått med deg det. Irriterende at du alltid må svare sånn ut i løse luften uten sammenheng! Hmm, men for noen går jo dette så tett hånd i hånd. Min mening er at jeg ser at Vendela har pene trekk og et pent nok ansikt, men selve utstrålinga og holdningen hennes ødelegger dette sånn at hun ikke blir vakker i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #88 Del Skrevet 21. juli 2009 Hun er nesten prikk lik de aller fleste blondinner. Det går 13 av henne på dusinet her i verden. Kikker du til LA så likner annenhver kvinne henne eller omvendt. Jeg synes f.eks at Selma Hayek er en vakker kvinne, men det er det ikke alle som gjør. Nei, det bekrefter jo bare at folk har ulik smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 21. juli 2009 #89 Del Skrevet 21. juli 2009 Hun er bare så vanvittig kjedelig i ansiktet. Like spennende å se på som en pannekake. Ja! hun har et pannekake ansikt! Det er sikkert fordi hun er litt sån typisk riktig og litt sånn "norskkald", noen vil kanskje si kjedelig (ikke det at jeg mener at hun er det, men jeg ser at det kan virke sånn for noe, vi kjenner henne jo ikke egentlig). Hadde hun vært på en annen måte, kledt seg på en annen måte som tiltaler deg mer er det nok mulig at du hadde syntes at hun var veldig pen og spennende. Jeg tror, som andre har sagt her, at det å være vakker handler om symmetri og proposjoner og at det er nærmest universelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #90 Del Skrevet 21. juli 2009 Ganske lett å skryte på seg å være pen når man sitter bak en dataskjerm og ingen vet hvem du er. Skriver du at du ikke er så pen, får man ikke like mye oppmerksomhet. "Pen" kan være så mangt. Skriver noen at de er pene, tenker man jo på det man selv synes er pent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 21. juli 2009 #91 Del Skrevet 21. juli 2009 Hmm, men for noen går jo dette så tett hånd i hånd. Min mening er at jeg ser at Vendela har pene trekk og et pent nok ansikt, men selve utstrålinga og holdningen hennes ødelegger dette sånn at hun ikke blir vakker i mine øyne. Jeg liker heller ikke personligheten hennes, men i sammenhengen vi pratet om som det å ha en nordisk utseendet synes jeg ikke det var så veldig relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #92 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er sikkert fordi hun er litt sån typisk riktig og litt sånn "norskkald", noen vil kanskje si kjedelig (ikke det at jeg mener at hun er det, men jeg ser at det kan virke sånn for noe, vi kjenner henne jo ikke egentlig). Hadde hun vært på en annen måte, kledt seg på en annen måte som tiltaler deg mer er det nok mulig at du hadde syntes at hun var veldig pen og spennende. Jeg tror, som andre har sagt her, at det å være vakker handler om symmetri og proposjoner og at det er nærmest universelt. Jeg har vært på flere av festene Vendela Kirsbom har vært på og hun ser ut som hvilken som helst modell. Hun er hyggelig, men guuuuuuuud så kjedelig og "amerikansk" Forstår godt at Olaf ikke gadd mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 21. juli 2009 #93 Del Skrevet 21. juli 2009 Imponert over hvor mange som kjenner Vendela personlig her, og faktisk kan uttale seg om henne som person, hvordan hun er å være kjæreste med, osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest A Skrevet 21. juli 2009 #94 Del Skrevet 21. juli 2009 Imponert over hvor mange som kjenner Vendela personlig her, og faktisk kan uttale seg om henne som person, hvordan hun er å være kjæreste med, osv. Det var utrolig godt sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EmilyLane Skrevet 21. juli 2009 #95 Del Skrevet 21. juli 2009 Hva er dine 3 beste egenskaper da? Jeg føler dette er et jobbintervju Men mine 3 beste egenskaper er 1) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 2) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 3) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG Og bare så dere vet det, jeg har møtt Vendela flere ganger og hun er som alle oss andre. Hyggelig når hun har en dårlig dag og småsnurt når hun har en dårlig en. Pen er hun. Sånn erre bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #96 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg føler dette er et jobbintervju Men mine 3 beste egenskaper er 1) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 2) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 3) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG Og bare så dere vet det, jeg har møtt Vendela flere ganger og hun er som alle oss andre. Hyggelig når hun har en dårlig dag og småsnurt når hun har en dårlig en. Pen er hun. Sånn erre bare. Sånn erre bare ikke. Du synes det, andre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 21. juli 2009 #97 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg føler dette er et jobbintervju Men mine 3 beste egenskaper er 1) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 2) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG 3) jeg klarer å la være å avsløre meg for mye på KG Og bare så dere vet det, jeg har møtt Vendela flere ganger og hun er som alle oss andre. Hyggelig når hun har en dårlig dag og småsnurt når hun har en dårlig en. Pen er hun. Sånn erre bare. Jobbintervju - artig Men du er jo flink til å ikke avsløre deg da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HedvigR Skrevet 21. juli 2009 #98 Del Skrevet 21. juli 2009 Vil bare presisere at jeg vet jo selvfølgelig ingenting om personligheten til Vendela da jeg ikke har møtt henne, snakker bare om den følelsen jeg får utifra utstrålinga hennes. Og den kan jo selvfølgelig være heeelt feil, er ikke noe vits å uttale seg så sikkert på det når man ikke har møtt en person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Euforia Skrevet 21. juli 2009 #99 Del Skrevet 21. juli 2009 Det handler vel mest om hvordan hun fremstiller seg selv. Etter Top Model var ikke inntrykket mitt av henne på topp heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #100 Del Skrevet 21. juli 2009 Synes hun er veldig pen jeg, så der er vi uenige. Syns ikke hun er pen engang. Små øyne, altfor bredt og flatt ansikt. Typisk soccermum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå