Gå til innhold

Er alle damene her virkelig så vakre?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Og du er misunnelig...

Det er alltid noen som sier det hver gang noe kritiseres...betyr ikke misunnelighet bare fordi atte, vet du;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid noen som sier det hver gang noe kritiseres...betyr ikke misunnelighet bare fordi atte, vet du;-)

Usympatisk er du iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Ikke bare dét.

Hadde jeg laget en egen tråd med et bilde av meg selv og spurt om andres meninger hadde jeg fint kunnet tatt imot kritikk fordi jeg hadde bedt om det selv, men jeg spurte aldri noen om hva de syntes. Blir litt barne- og ungdomsskoleopplegg å skrive dritt om ei uskyldig jente som aldri har gjort deg noe, spesielt når jeg aldri ba om noens meninger.

Da beviser du at du ikke bare er usympatisk, men også barnslig og uhøflig som MÅ kommentere en annen jentes utseende negativt på trass. Jeg tar meg ikke nær av at en anonym gjest på et internettforum ikke synes jeg ser bra ut, synes bare litt synd på deg som må komme med en negativ kommentar hver gang ei jente får et kompliment og du ikke er enig.

Sånt lærer du forhåpentligvis når du blir eldre (hvis ikke du allerede er oppi årene, men det håper jeg for all del ikke for din egen skyld).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Ikke bare dét.

Hadde jeg laget en egen tråd med et bilde av meg selv og spurt om andres meninger hadde jeg fint kunnet tatt imot kritikk fordi jeg hadde bedt om det selv, men jeg spurte aldri noen om hva de syntes. Blir litt barne- og ungdomsskoleopplegg å skrive dritt om ei uskyldig jente som aldri har gjort deg noe, spesielt når jeg aldri ba om noens meninger.

Da beviser du at du ikke bare er usympatisk, men også barnslig og uhøflig som MÅ kommentere en annen jentes utseende negativt på trass. Jeg tar meg ikke nær av at en anonym gjest på et internettforum ikke synes jeg ser bra ut, synes bare litt synd på deg som må komme med en negativ kommentar hver gang ei jente får et kompliment og du ikke er enig.

Sånt lærer du forhåpentligvis når du blir eldre (hvis ikke du allerede er oppi årene, men det håper jeg for all del ikke for din egen skyld).

søtnos, uskyldige jenter legger ikke ut bilder på KG. bare jenter som vil vise seg frem litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
søtnos, uskyldige jenter legger ikke ut bilder på KG. bare jenter som vil vise seg frem litt :)

Jeg er tydeligvis ikke den eneste som har gjort det, og hadde jeg lagt ut bilde for oppmerksomhet, hadde jeg nok ikke slettet det etterpå, og i hvert fall valgt et annet sted enn KG...? Dessuten skulle man vel tro man kunne legge ut et bilde på KG (antok at KG hadde eldre medlemmer enn Deiligst og Nettby) uten å få spydige kommentarer? Må nesten le litt.

Man har ikke større rettigheter til å kritisere et menneske på Internett enn hva man har i virkeligheten, og i virkeligheten går man ikke bort til folk man ikke synes ser bra ut og kritiserer dem.

Det gjør i hvert fall ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er hyggelig at folk har guts til å vise sitt blide ansikt her, selv om jeg selv velger en anonymere fremferd.

Dette minner litt om et fenomen jeg observerte på youtube. Ei russisk tuppe som lyder navnet Marina Orlova, og bor i California i USA, er særdeles begavet, og lager suksesskanalen http://www.youtube.com/watch?v=n-6SgNuSreE. Hun spiller bevisst på å presentere ord og uttrykks opphav og historikk -etymologi. Men hun kjører en overdreven bimbo/glam-stil på det.

Dette leser vi i kommentarfeltet høster grenseløs beundring fra pubertetssprengte gutter i alle aldre. "Wow! Great boobs!" - Ja, dere skjønner. Men ei og annen jente legger også igjen kommentarer. Det er mer patetisk lesing. De er onde, ampre og aggressive. Hvorfor? De tar hennes utseende, og menns grenseløse beundring av det personlig.

Hva kan vi egentlig si til sånt, annet enn: "Ha, ha, ha! Patetisk!"

Jeg bet meg aldri merke til Euforias avatar. Men jeg er sikker på at hun er god på bunnen, og at mer enn nok menn finner henne attraktiv nok til å bringe frem det simple og patetiske i ei som ikke engang våger å poste oppgulpene sine som registrert bruker engang...

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Åh, den eneste gangen jeg ble glad for å komme inn hit igjen...

Det var et helt vanlig bilde av meg. Ikke lite klær eller utringning eller "sexy" blikk eller noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Åh, den eneste gangen jeg ble glad for å komme inn hit igjen...

Det var et helt vanlig bilde av meg. Ikke lite klær eller utringning eller "sexy" blikk eller noe som helst.

Synd jeg ikke fikk sett det, du var sikkert kjempefin!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Euforia, var det bildet av "strandavataren" av deg?

Åh, leste feil, leste "standard"...

Nei, har ikke lagt ut et bikinibilde, hvis det er det som er spørsmålet. Haha. Da hadde jeg nesten skjønt at folk reagerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
Synd jeg ikke fikk sett det, du var sikkert kjempefin!!! :)

Koselig at du tror det. :)

Du skjønner sikkert at jeg ikke kommer til å legge ut noen bilder igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Åh, leste feil, leste "standard"...

Nei, har ikke lagt ut et bikinibilde, hvis det er det som er spørsmålet. Haha. Da hadde jeg nesten skjønt at folk reagerte.

:ler: Man vet jo aldri, hun var i alle fall flott bakfra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest en annen gjest
Kanksje hun har dysleksi... Tenkt på det?

Ja, kansje det. Men hun klarer jo tydeligvis ikke å bruke tegnsetting heller, så det er nok ikke bare dysleksi som er problemet her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy

Ja, det skjønner jeg og egentlig så er det skikkelig dumt, men sånn er verden, noen er bare ufine helt uten grunn, det er alltid noe trist som ligger bak det :)

Misunnelsen er sterkere en kjønnsdriften hos enkelte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia
:ler: Man vet jo aldri, hun var i alle fall flott bakfra :ler:

Haha, jeg tror jeg vet hvilket bilde du mener... Rosa bikini og bilde av en brun kropp.

Nei, det er ikke meg! Trodde bildet var av en glamourmodell eller noe, jeg. Hadde jeg lagt ut bilde av rumpa mi når folk gjettet på hår- og øyenfarge, hadde nok jeg også reagert. :fnise: Ikke på samme måte, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bildet var helt flott det av ei søt og pen ung jente :)

Det var helt uskyldig alt sammen for jeg var her da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chrizzy
Haha, jeg tror jeg vet hvilket bilde du mener... Rosa bikini og bilde av en brun kropp.

Nei, det er ikke meg! Trodde bildet var av en glamourmodell eller noe, jeg. Hadde jeg lagt ut bilde av rumpa mi når folk gjettet på hår- og øyenfarge, hadde nok jeg også reagert. :fnise: Ikke på samme måte, da.

Er jo meget mulig å gjøre det uten at folk vet at det er baken din da, så kan du spørre, hva synes dere om den nye avataren min som jeg fant? Men med gjestepostingen her så må man muligens tåle en støyt uanett hvor fin man er bakfra også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
NB ! En gang havnet jeg på en privat fest - hvor det gikk litt vilt for seg .Jeg husker paret som eide huset .Kjerringa hans var dritings , hun ble uvenner med mannen sin på festen , ble krangel og helvete der - måtte flykte derfra jeg , ble så utrivlig etterhvert etc .Hun var hysterisk og sykt sjalu .Uheldigvis stirret hennes mann på meg , mye , lenge og ofte ( jeg kom sammens med en annen mann dit - kjente ingen der ) Desverre SÅ dama hans det .Og hvem får skylden ? JO JEG ....

Hun begynner å flabbe mot meg , truende ...fryktelig skummelt syns jeg osv Heldigvis hadde jeg en mann der ved min side , som forstod situasjonen - som stagget henne og beskyttet meg mot henne .Men hun var F meg truende mot meg .Og jeg kunne ikke noe for at hennes mann ikke kunne styre unna blikket sitt .Jeg overså han så godt jeg kunne .

Ble så utrivlig .At jeg og han mannen ( en rote - venn ) måtte bestille taxi å komme oss derifra ...Jeg var så ung den gangen .Jeg ante ikke at jeg var noe å se på engang .Hadde ikke oppdaget det selv . Først i litt eldre alder - forstår jeg at jeg faktisk har et utseende som gjør at menn stirrer vel mye .Men da jeg var ung - skjønte jeg det ikke .Fryktelig naiv .Husker bare jeg var livredd den dama der ...Og jeg husker episoden - forde hun truet meg direkte og var ufin .Og jeg ante ikke hva galt jeg hadde gjordt engang ...

Mannen hennes klappet til henne - forde hun var så hysterisk sinna ..Mer så jeg ikke - før vi hoppet inn i taxi og kom oss vekk .

Tror dere dette også skyldes kunn min påståtte INBILDSKHET ?

Tror dere ikke at det finnes sykelige sjalu damer i denne verden - som kan gå amokk i fylla ?

Fy og fy - enkelte kjerringer er GALE !

Og dere som ikke tror - må ha opplevd fryktelig lite i deres lille boble av en verden dere lever i selv ...

Det skyldes nok mer hennes ustabilitet og usikkerhet enn det hadde noe med deg personelig å gjøre. Det blir litt for dumt å tru at fordi man er så "vakker" så kan man fremprovosere sånne reaksjoner hos helt normale mennesker bare ved å være tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen folk gjetter hårfargen min på grunnlag av et bilde av baken, er det fram med barberkniven... :fnise:

Endret av Kamikatze
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...