petrinematilde Skrevet 9. september 2009 #21 Skrevet 9. september 2009 Jordmoren skal jeg jammen prøve. Har hørt flere snakke pent om den. Leste at Ingebjørg Olavsdatter skal legges ned - den har jeg ikke lest alle av - den er så lang! Dessute så jeg også at Krusesagaen legges ned etter bare ti bøker - det var synd. Jeg likte den. Følger Ildfuglen for tiden og gleder meg til neste bok som kommer 21. september. Så faktisk på ildfuglens nettside at forfatteren har oversatt Senor Peregrino - en av mine yndlingsbøker. (Som jeg nå har fått signert av Cecilia Samartin da hun var i Bergen - herlig)
Gjest TippeHøne Skrevet 16. september 2009 #22 Skrevet 16. september 2009 Ildfuglen er bra. Har lest begge to. Har noen lest Legdebarn?
petrinematilde Skrevet 22. september 2009 #23 Skrevet 22. september 2009 Har ikke lest legdebarn, men har den i hylla. Akkurat nå koser jeg med meg Ildfuglen 3 - Stormtatt.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2009 #24 Skrevet 11. oktober 2009 Legdebarn virker lovende. Ildfuglen har alt som en serie skal ha, synes nå jeg. Blir bare bedre og bedre. Mine serier: Ildfuglen Krusesagaen Rimfrost Sønnavind
felgen Skrevet 12. oktober 2009 #25 Skrevet 12. oktober 2009 Jeg arvet serien " Arvesynd " av min oldemor, og da måtte jeg jo selvsagt lese den også! Avslappet underholdning!
petrinematilde Skrevet 23. november 2009 #26 Skrevet 23. november 2009 Kult å arve serier. Jeg fikk Isfolket av bestemoren min for mange år siden. Nå venter jeg på den femte Ildfuglboken som ikke kommer før om en uke! Det er kjedelig med ventetid mellom bøkene. Tenker alltid at jeg skal samle opp noen før jeg begynner, men det går som regel i vasken. Jeg følger med på fire-fem andre serier, sånn at de kan overlappe hverandre, he-he.
Harlekin Skrevet 24. november 2009 #27 Skrevet 24. november 2009 Jeg er stort sett ikke stor fan av denne typen bøker, men jeg elsket to serier som ble utgitt for en stund siden, "Kongsdøtrene" og "Ulveøyne". Noen som har lest dem?
Siiw Skrevet 13. desember 2009 #28 Skrevet 13. desember 2009 Hvilken serie er tidenes beste? Hvilken serie fra 2009 er den beste? (Forutsetter at man har lest minst en eller to bøker, i hvert fall! F O S S E F A L L :-D
Siiw Skrevet 13. desember 2009 #29 Skrevet 13. desember 2009 Jeg leser F O S S E F A L L den er så herlig! novemberbarn solgård villblomster som er ganske greie!! og iblandt- sagaen om sunniva-ildfugeln- legdebarna
Cata Skrevet 13. desember 2009 #30 Skrevet 13. desember 2009 Jeg har i allfall lest. Sagaen om Isfolket gikk ned på høykant da den kom og selv om jeg ble enig med meg selv om ikke å kjøpe fler serier, så ble det til at jeg kjøpte Heksemesteren og Sagnet om Lysets rike også. Dessuten kjøpte min mor Raija serien så den fikk jeg med meg i ferier . Leste også noen av de første bøkene i Amerika-serieng og Bergfoss, men de gav jeg opp etterhvert. Nå følger jeg ikke med på noen serier. De tar sånn plass i bokhylla.
orchid1988 Skrevet 17. januar 2010 #31 Skrevet 17. januar 2010 Jeg leser: Rosehagen Livsarven Sagaen om Sunniva Livets døtre Ferdige bokserier: Inga Svartdal
twilight01 Skrevet 18. januar 2010 #32 Skrevet 18. januar 2010 Hadde aldri lest slike bøker, før jeg tilfeldigvis begynte å lese Novemberbarn på jobb (nattevakter...)...nå er jeg fullstendig hekta! Anbefales:-)!
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 18. januar 2010 #33 Skrevet 18. januar 2010 Jeg leste alt av Margit Sandemo da jeg var i tenåra. - Sagaen om isfolket - Heksemesteren - Sagaen om lysets rike Nå i voksen alder vil jeg vel anbefale den første sterkest. De andre blir etter hvert ganske mye "eventyr"- aktig, og litt lite troverdig. Men jeg vet ikke om disse kan kjøpes i kiosken lenger??? Det tviler jeg på, men bibliotekene er flinke til å ta vare på sånt (dog ikke helt i min gate)
bokelsker Skrevet 17. juli 2010 #34 Skrevet 17. juli 2010 Hei Jeg selger disse seriene om noen er intr. i de:) - Ildkorset - Amulettens kraft - Havets datter - Sara Vakker - Heksejakten Selger også de 22 første bøkene i serien Livsarven.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå