Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jordmoren skal jeg jammen prøve. Har hørt flere snakke pent om den. Leste at Ingebjørg Olavsdatter skal legges ned - den har jeg ikke lest alle av - den er så lang! Dessute så jeg også at Krusesagaen legges ned etter bare ti bøker - det var synd. Jeg likte den.

Følger Ildfuglen for tiden og gleder meg til neste bok som kommer 21. september.

Så faktisk på ildfuglens nettside at forfatteren har oversatt Senor Peregrino - en av mine yndlingsbøker. (Som jeg nå har fått signert av Cecilia Samartin da hun var i Bergen - herlig)

Videoannonse
Annonse
Gjest TippeHøne
Skrevet

Ildfuglen er bra. Har lest begge to.

Har noen lest Legdebarn?

Skrevet

Har ikke lest legdebarn, men har den i hylla. Akkurat nå koser jeg med meg Ildfuglen 3 - Stormtatt.

• 3 uker senere...
Skrevet

Legdebarn virker lovende. Ildfuglen har alt som en serie skal ha, synes nå jeg. Blir bare bedre og bedre.

Mine serier:

Ildfuglen

Krusesagaen

Rimfrost

Sønnavind

Skrevet

Jeg arvet serien " Arvesynd " av min oldemor, og da måtte jeg jo selvsagt lese den også! Avslappet underholdning!

• 1 måned senere...
Skrevet

Kult å arve serier. Jeg fikk Isfolket av bestemoren min for mange år siden. Nå venter jeg på den femte Ildfuglboken som ikke kommer før om en uke! Det er kjedelig med ventetid mellom bøkene. Tenker alltid at jeg skal samle opp noen før jeg begynner, men det går som regel i vasken. Jeg følger med på fire-fem andre serier, sånn at de kan overlappe hverandre, he-he.

Skrevet

Jeg er stort sett ikke stor fan av denne typen bøker, men jeg elsket to serier som ble utgitt for en stund siden, "Kongsdøtrene" og "Ulveøyne". Noen som har lest dem?

• 3 uker senere...
Skrevet
Hvilken serie er tidenes beste?

Hvilken serie fra 2009 er den beste? (Forutsetter at man har lest minst en eller to bøker, i hvert fall!

F O S S E F A L L

:-D

Skrevet

Jeg leser F O S S E F A L L

den er så herlig!

novemberbarn

solgård

villblomster

som er ganske greie!!

og iblandt- sagaen om sunniva-ildfugeln- legdebarna

Skrevet

Jeg har i allfall lest. Sagaen om Isfolket gikk ned på høykant da den kom og selv om jeg ble enig med meg selv om ikke å kjøpe fler serier, så ble det til at jeg kjøpte Heksemesteren og Sagnet om Lysets rike også.

Dessuten kjøpte min mor Raija serien så den fikk jeg med meg i ferier :ler: . Leste også noen av de første bøkene i Amerika-serieng og Bergfoss, men de gav jeg opp etterhvert.

Nå følger jeg ikke med på noen serier. De tar sånn plass i bokhylla.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg leser:

Rosehagen

Livsarven

Sagaen om Sunniva

Livets døtre

Ferdige bokserier:

Inga Svartdal

Skrevet

Hadde aldri lest slike bøker, før jeg tilfeldigvis begynte å lese Novemberbarn på jobb (nattevakter...)...nå er jeg fullstendig hekta! Anbefales:-)!

Gjest Gjest_hogwash_*
Skrevet
Jeg leste alt av Margit Sandemo da jeg var i tenåra.

- Sagaen om isfolket

- Heksemesteren

- Sagaen om lysets rike

Nå i voksen alder vil jeg vel anbefale den første sterkest. De andre blir etter hvert ganske mye "eventyr"- aktig, og litt lite troverdig.

Men jeg vet ikke om disse kan kjøpes i kiosken lenger??? :fnise:

Det tviler jeg på, men bibliotekene er flinke til å ta vare på sånt ;) (dog ikke helt i min gate)

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hei

Jeg selger disse seriene om noen er intr. i de:)

- Ildkorset

- Amulettens kraft

- Havets datter

- Sara Vakker

- Heksejakten

Selger også de 22 første bøkene i serien Livsarven.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...