Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg er forelsket meg i ei jente som jeg vet at det ikke blir noe av. jeg kan ikke la være å tenke på henne. jeg prøver å glemme henne men jeg klarer det ikke, det er nesten umulig. Er det noen som vet ca hvor lenge forelskelse varer??? jeg vil miste denne følelsen men jeg klarer det ikke, kan noen gi meg råd?????????????

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hvor lenge det varer er vel veldig individuelt.

Men det går sikkert raskere over hvis dere ikke har noen form for kontakt.

Og du må klare å innse at det ikke er noe håp. (Men det vet du jo tydeligvis?)

Det hjelper å være aktiv med andre ting, ikke sitte inne og tenke.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er forelsket meg i ei jente som jeg vet at det ikke blir noe av. jeg kan ikke la være å tenke på henne. jeg prøver å glemme henne men jeg klarer det ikke, det er nesten umulig. Er det noen som vet ca hvor lenge forelskelse varer??? jeg vil miste denne følelsen men jeg klarer det ikke, kan noen gi meg råd?????????????

Hmm.. første tanke som slo meg er at du ikke skriver hvorfor du må glemme henne..? Er du i et forhold?

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hmm.. første tanke som slo meg er at du ikke skriver hvorfor du må glemme henne..? Er du i et forhold?

Nei jeg er ikke forhold, jeg er ikke over henne ennå, klarer bare ikke å la være å tenke på henne. Jeg vet at det er ikke noe håp, men jeg klarer ikke å laa væra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...