Gå til innhold

170 km/t fra Norway Cup

Anbefalte innlegg

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70231

Det finnes visst ingen grenser for hva folk tar seg til.

Hadde noen av mine barn vært i bilen til vedkommede, så vet jeg ikke hva jeg hadde gjort.

Det virker som folk ikke helt fatter hva som skjer når noe går galt i hastigheter over 90 km/t. Et uhell eller en kollisjon i 100km/t eller over, å gå levende ifra det er ikke bare flaks - det er imot alle odds.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som du sier; Hadde et eller flere av mine barn vært med i den bilen ville jeg nok nærmest klikket. Og unnskyldningen da; både jeg og barna ville fort hjem. Herregud, å miste lappen for så kort tid er nesten ingen straff. Tenk på alle han satte i fare med den kjøringa. :evil:

Skrevet

Ja dette er sprøtt, og hadde noen av mine barn vært der så vet ikke jeg heller hva jeg hadde gjort. Godt vi kjører selv når vi skal noe. Men jeg trodde virkelig en mistet lappen mye lenger enn denne mannen gjorede ved å kjøre i denne farten.

Gjest Dr Zoidberg
Skrevet
Ja dette er sprøtt, og hadde noen av mine barn vært der så vet ikke jeg heller hva jeg hadde gjort. Godt vi kjører selv når vi skal noe. Men jeg trodde virkelig en mistet lappen mye lenger enn denne mannen gjorede ved å kjøre i denne farten.

Det trodde jeg og, og at bøtene ble høyere. Sånn sett synes jeg det så snodig ut.

Skrevet

Hvis mine barn hadde vært i den bilen.....

Jeg hadde gått fra konseptene, tror jeg..... :kjempesinna:

Men det er ille uansett hvems barn det er.........

Skrevet

Min første reaksjon var - "Ja, jeg skjønner godt at det er fristende å kjøre fort nedover den veien...".

Men det er bra at han ble stoppet. Det er fornuftig at politiet har sivilbiler på den strekningen... Guttene lærte antageligvis også at det ikke er så lurt å prøve å tøffe seg med å kjøre fort....

Skrevet

Jeg skjønner ikke at folk kjørerer så fort i det hele tatt jeg.. Og med andre i bilen! :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Men å kjøre i samme hastigheter, og langt over, når man er på ferie i tyskland er helt ok? :roll:

Veiene der nede er ikke så mye bedre enn hva vi har her så det er ikke så mye det det går på.

Fart har aldri drept noen, det er det eventuelle stoppet som dreper.

Men uansett, dette var jo galskap.

Skrevet

Helt for jævlig, han skulle aldri ha hatt lov til å kjøre med barn i bilen.

Skrevet

Mange ubetenksomme folk her i verden ja....den mannen ville nok ikke møtt meg dersom der var mine barn med i den bilen.... :evil:

Skrevet

Barn eller voksne,

skader blir det uansett når det først skjer noe... :wink:

Dere vet den lange tunnelen på ca 2,5 km som heter Lærdalstunnelen?

Jeg har sittet på i bil gjennom den i ca 160 km/t, vi var 4 personer i bilen, i alderen 14-50.

Sjåføren fikk såklart bot fordi han ble tatt i en av fotoboksene, og roet seg ned etter det skarpe lyset, men han synes fremdeles det er noe å fortelle om...

Det hjelper ikke hvor "god" man er til å kjøre,

kjører man fort og det smeller, så smeller det.

Samme personen går rundt og sier at det er forferdelig at andre kjører fort. Det er vel i grunn ganske typisk, eller hva? :roll:

Skrevet

Helt uakseptabelt!Jeg kan se igjenom fingrene på enkelte ting,men 170 km/t er altfor mye.....!

Klemz fra:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...