Gjest MooCow Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Det er jo opplest og vedtatt at man ikke faar stive, moerke haar av barbering. Vel, det gjelder tydeligvis ikke for meg! Skulle oenske jeg aldri startet aa barbere leggene, men gjort er gjort. Problemet mitt er at jeg faar saa lett inngrodde haar. Jeg brukte epilator over flere aar inntil jeg begynte aa faa noe kviselignende greier paa leggene. Naa har heldigvis de fleste arrene bleknet, men epilering frister liksom ikke lenger ... Naa skal det sies at jeg var ikke flink til aa bruke skrubbekremer og den slags da jeg epilerte, men jeg fortsatt noen inngrodde haar av og til selv om jeg bruker skrubbehansker i dusjen hver dag naa. Barbering er jo greit nok, men resultatet er jo ikke akkurat varig, og hvis ikke bladene er nye faar jeg fort nuppete og saar hud. Det er jo ikke akkurat pent ... Voksing har jeg saavidt proevd hjemme, noen strips som skulle klistres paa og rives av. Det gikk ikke bra, har aldri hatt saa saare legger hverken foer eller siden! Kan jo gaa til en salong, men det blir nok litt for dyrt i lengden. Haarfjerningskremer er klinete og gir meg saar hud, og haarene vokser fort ut igjen. Jeg har rett og slett ikke mye hell med haarfjerning nei ... Noen som har tips og raad til en haarete stakker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå