AUF Skrevet 3. august 2003 #1 Skrevet 3. august 2003 Jeg får ikke sove... :-? Har aldri hatt problemer med det før!!! Nå har jeg prøvd så lenge at jeg er sint!!!! :evil: Jeg la meg i 12-tiden som vanlig. Men hjertet mitt dunket så fort og voldsomt at jeg greide ikke få ro på meg. Nå har jeg lest, og lagt meg, sett på tv, hørt på musikk, lagt meg, igjen og igjen. Nå er jeg lei, og har ikke tålmodighet lenger. Så da ble det surfing i stedet Har stått opp jeg. Og så fikk jeg med meg soloppgangen. Riktignok bak et tykt skydekke men... Ikke hver natt man opplever det på sommeren Så god morgen til alle der ute!!! Jeg kommer nok til å sovne bak rattet når jeg skal hente ungene mine i dag Får vel prøve å legge meg utpå dagen...
Bettie Skrevet 3. august 2003 #2 Skrevet 3. august 2003 God formiddag til deg. En soloppgang kan være et vakkert skue.... Håper du får sove til natten.
Gjest Tex Skrevet 3. august 2003 #3 Skrevet 3. august 2003 Hvis hjertet ditt dunker så fort og voldsomt at du ikke får sove burde kanskje en tur til doktoren være på lista for morgendagen...??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå