Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest mye om foundation. Har forstått det slik at den skal "jevne ut huden", men ikke gi farge.

Jeg har prøvd noen fra i.d og har en haug med prøver fra tikei. I følge tikei sin side om å velge farge, så har jeg en kald hudfarge.

Venerna på handledens insida går mot blått.

Du blir inte lätt brun i solen och du bränner dig lätt.

Jeg har rødligt hår, blå/grå øyne. Hudfargen er lys (litt farve om sommeren), fregner, røde "flekker" her og der.

Har prøvd mesteparten av tikei sin foundation (bestilte 12 prøver, noe som sikkert var dumt) men synest at de fleste passer like bra/dårligt.

Av farge på klær så passer jeg så avgjort best i varme farger, jordfarger osv. Så hvordan kan det harmonere med kald hudfarge?

Finnest ikke hudpleier eller hudpleiesalong i nærheten, så kan ikke innom og få prøvd ut der.

Det største problemet mitt (føler jeg) er at jeg ikke er vant til foundation, og er veldig usikker på hva som passer.

Noen som ut fra det jeg har skrevet her, gi meg et tips om hva som kanskje passer best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

https://www.everydayminerals.com/index.php?...1&Itemid=41 (trykk på "Foundation FAQ" under dama i headeren) er det en FAQ på hvordan du finner riktig farge på din foundation. Det er ikke dumt å bestille 12 prøver, de koster jo bare 10 SEK :) Da blir det jo lettere å finne din match også, hvis en av de du har bestilt er riktig :) Mulig du må blande litt også hvis f.eks. den ene er for gul og den andre for lilla.

Gjest Gjest ^^
Skrevet

Signerer Jade, det er det fine med disse foundationene - bland deg frem til din egen farge. :)

Skrevet

Takk for svar dere to :)

Problemet er at jeg ikke ser hva som passer. Prøvde 12 forskjellige fra tikei, men synest de så like ut...da blir det ikke lettere om jeg skal blande selv :) Noen av de 12 må da passe bedre en andre, vet bare ikke hvilken av de. Var det jeg håpet å få noen tips om.

Skrevet

Sjekket du linken jeg gav deg?

Skrevet

Ja sjekket linken. Men jeg vet ikke hvilken tone jeg har på huden min. Og de foundationene jeg har er fra tikei og ikke EM.

Jeg passer best i varme farver når det er klær, men ifølge tikei sin side har jeg kald hudfarge. Rart jeg blir forvirret.

Jeg klarer IKKE å se hvem av fargene som passer best. Når jeg har 12 forskjellige prøver, bør det være noen av de som passer bedre en andre?

Tror ikke det blir så mye bedre av å bestille nye prøver fra EM, for å få enda flere å velge i :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...