Lizz84 Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har lastet ned endel podcaster + tv-programmer/ videoer fra Itunes via Iphonen min, nå sliter jeg med å få lagret disse i Itunes på pc'n. Dette må da være mulig? Planen er så å legge disse over fra pc'n til Ipoden min, høres kanskje tungvindt ut men håper noen skjønner hva jeg mener... Noen som vet hvordan dette gjøres uten at jeg sletter alt? På forhånd 1000 takk for hjelp!
Gjest Wolfmoon Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Såvidt jeg vet, så er det ikke mulig å overføre ting fra ipod/iphone til pc gjennom iTunes, siden iTunes rett og slett ikke har denne funksjonen. Jeg bruker istedet et program som heter SharePod for å overføre musikk/podcaster o.l. den veien. Sharepod
Lizz84 Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. juli 2009 Såvidt jeg vet, så er det ikke mulig å overføre ting fra ipod/iphone til pc gjennom iTunes, siden iTunes rett og slett ikke har denne funksjonen. Jeg bruker istedet et program som heter SharePod for å overføre musikk/podcaster o.l. den veien. Sharepod Takk for svar! Men jeg trykket litt rundt selv - og fikk det til! :-D Faktisk ganske inponert over meg selv nå, hehe:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå