Gå til innhold

ekskjærester...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva gjør man når to ekskjærester natulig nok kommer til å møte opp på den store dagen... fordi de er hans venner..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan da ikke være noe problem.

De er vel tross alt din kommendes kamerater mer enn de er dine ekser?

Jeg har heldigvis aldri rotet meg bort i kamerater av eksene mine.

Men ta det rolig. Det går helt sikkert bra. Eller er du redd for talene? (Vi har jo sett FRIENDS der dette endte litt tragisk)12

Gjest Anonymous
Skrevet

gud! er glad ikke mine ekser er hans venner!!!men jeg er sikker på at du har et greit forhold til dette, og at din kjære også har det!!hvordan blir det å si til alle i bryllupet at du aldri har hatt det så fint før?hva tenker dine ekser om dette? litt ekkelt, men det er meg... det går helt sikkert bra, det er vel ikke første gangen dere er samlet sammen, og det er jo fortid, så det skulle ikke by på problemer...?

Skrevet

Broren min var nettopp i et bryllup.

Det var hans første ordentlige kjæreste som nå giftet seg med en av hans kamerater.

Det var visst så hyggelig, så.

Så lenge man ikke venter at noen skal stelle i stand "skandale" i bryllupet så skjønner jeg ikke problemet.....og hvis det var en viss fare for dette ville vel vedkommende ikke bli invitert, eller????

Man er vel voksne fornuftige mennesker.12

Skrevet

Ekskjærester vet da fra før at man har det bedre sammen med sin nåværende enn man hadde det sammen med dem. Det er jo derfor man gifter seg, og defor det ble slutt med ekskjæresten. 12

Skrevet

Ikke ork å tenk på det da!!

Min kjæres første kjæreste kommer nok i bryllupet vårt. Hun er en av vennegjengen, og det blir nesten naturlig at også hun blir innvitert.

Dersom det er noe du bekymrer deg for så snakk med kjæresten din om det. Kanskje du også kan ta en prat med eksene dine om hva som bekymrer deg!!

Lykke til, det blir nok så bra så.12

Gjest Anonymous
Skrevet

Du sier "Æda-bædda! Se hva dere gikk glipp av!"

icon_smile.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...