Gå til innhold

Hvor havner man sannsynlig med uspesifisert bosted kykladene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst til å reise til Santorini i år men økonomien er litt knapp så da tenker vi å velge uspesifisert kykladene med apollo for å få billigste biletter. Hvor vil jeg sannsynlig havne? Har veldig lyst å kjøre rundt å oppleve byen Fira/Thira. Er det dyrt å langt mellom øyene til hovedøya? Er det langt fra naxos til flyplassen med båt? Hvor dyrt er det egentlig feks er prisene likt som Norge eller litt billigere?

Noen som vil anbefale andre billigere hellas øyer for romantisk, rolig par?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Naxos er sannsynlig å havne på. Tar noen timer med båt.. Havner du på Santorini er det mest sannsynlig Perissa eller Kamari. Kort vei til Fira fra begge plasser.

Prisene er mye billigere enn i Norge, men på de fineste plassene er det ofte dyrt og dyrere.

Jeg vil anbefale Lardos på Rhodos eller Paleochora eller Rethymno på Kreta for et rolig par. Begge øyene har mye å by på hvis man tar seg tid til å lete...

Gjest Gjest
Skrevet
Har så lyst til å reise til Santorini i år men økonomien er litt knapp så da tenker vi å velge uspesifisert kykladene med apollo for å få billigste biletter. Hvor vil jeg sannsynlig havne? Har veldig lyst å kjøre rundt å oppleve byen Fira/Thira. Er det dyrt å langt mellom øyene til hovedøya? Er det langt fra naxos til flyplassen med båt? Hvor dyrt er det egentlig feks er prisene likt som Norge eller litt billigere?

Noen som vil anbefale andre billigere hellas øyer for romantisk, rolig par?

med uspesifisert handler en ofte på veldig gode og dyre steder. Rett og slett fordi de fleste billig alt er fulle :)

Gjest Gjest_marika_*
Skrevet

Jeg anbefaler Naxos hvis du skal reise til Kykladene. Jeg var der for fem år siden og skal dit snart nå. Der er det de fineste strendene jeg har sett. Det er litt billigere enn i Norge.

Skrevet
med uspesifisert handler en ofte på veldig gode og dyre steder. Rett og slett fordi de fleste billig alt er fulle :)

Kan ha flax, men som regel bare tull spør du meg. Man kan risikere å bli flytta rundt på flere dårlige hoteller iløpet av en ferie, alt ettersom hva som er ledig. Mange som ferierer i Kykladene (spes Santo) velger spesifiserte dyre og flotte hoteller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...