Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #1 Skrevet 19. juli 2009 Jeg er ganske kynisk, jeg har møtt denne kvinnen, som jeg kun har en fysisk tiltrekning til, og jeg tror at neste gang vi møtes om en ukes tid kan jeg "get lucky" som man sier. Det som er, denne kvinnen har jeg kun møtt offentlige steder, og hun tror at jeg er en svært velstående person. At jeg har mange penger, en svært dyr bil og en stor leilighet. Det jeg lurer på er hvordan jeg skal greie å forføre henne uten å ta henne med til leiligheten, for det har jeg ikke, komme med en god unnskyldning slik at vi kan dra hjem til henne evt på hotell. Jeg har greid å skaffe meg en svært dyr leiebil, og har selvsagt replica klokker og dyre klær... Any suggestions?
Gjest Esben Skrevet 19. juli 2009 #3 Skrevet 19. juli 2009 Du må finne en troverdig historie om leiligheten som skal renoverest, så må du kjøre suite på ett hotell og blende henne
Gjest kvinnerkvinner Skrevet 19. juli 2009 #4 Skrevet 19. juli 2009 Det vil nok bli langt billigere å kjøpe seg en time hos en prostituert og langt mer ærligere er det og. Jeg har ikke ord for hva jeg synes om folk som synes løgn og bedrag er ok.
Gjest cr Skrevet 19. juli 2009 #5 Skrevet 19. juli 2009 Tror det mest kredible er å få henne på et hotell utenombys. Sånn tilfeldigvis er du på "forretningsreise", så får du invitert henne dit for en natt eller to.
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #6 Skrevet 19. juli 2009 Hmmm...trodde personligheter som dette bare fantes på film. God bedring
Ethereal Skrevet 19. juli 2009 #7 Skrevet 19. juli 2009 Gled deg til den dagen hu får vite sannheten. Da kommer hu på døra di og klipper av ballene dine. Uten bedøvelse - of course
Gjest conman Skrevet 19. juli 2009 #8 Skrevet 19. juli 2009 Fatter ikke hvorfor jeg skal få pepper for dette. Kvinnen er tydeligvis ute etter statusen (som jeg ikke har) hvorfor ikke la henne tro at jeg kan gi henne mye av det hun higer etter, om hun lever i troen ei natt, er vi begge fornøyd!
Gjest Blondie65 Skrevet 19. juli 2009 #9 Skrevet 19. juli 2009 (endret) Gled deg til den dagen hu får vite sannheten. Da kommer hu på døra di og klipper av ballene dine. Uten bedøvelse - of course Denne kommentaren forstår jeg ikke. Trådstarter er tydeligvis ute etter et kjapt og greit nummer, damen han har i kikkerten er ute etter status og et kjapt nummer. At han har løyet på seg statusen for å få tak i akkurat denne damen kompliserer det hele, men de skal ikke akkurat gifte seg og leve i evig lykke sammen? Synes jeg det er greit å lyge om denne typen ting? Nei ... Men så er jeg ikke spesielt opptatt av status selv og forstår ikke damer som er det heller. Det er rett og slett en annen verden enn min. Endret 19. juli 2009 av Blondie65
Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #10 Skrevet 19. juli 2009 Denne kommentaren forstår jeg ikke. Trådstarter er tydeligvis ute etter et kjapt og greit nummer, damen han har i kikkerten er ute etter status og et kjapt nummer. At han har løyet på seg statusen for å få tak i akkurat denne damen kompliserer det hele, men de skal ikke akkurat gifte seg og leve i evig lykke sammen? Synes jeg det er greit å lyge om denne typen ting? Nei ... Men så er jeg ikke spesielt opptatt av status selv og forstår ikke damer som er det heller. Det er rett og slett en annen verden enn min. Takk! Det er akkurat poenget mitt, hun er ute etter noe jeg ikke kan gi henne, men som kvinner flest legger hun seg på rygg når penger og status kommer inn i bildet. Hvorfor ikke bedra verden når verden vil bli bedratt?
LukaFrost Skrevet 19. juli 2009 #11 Skrevet 19. juli 2009 Jeg kan skjønne greia di TS, men hun kommer til å gjennomskue deg når hun aldri kan bli med deg hjem. Når man aldri kan bli med mannen hjem er det alltid noe muffens.
JollyJolly Skrevet 19. juli 2009 #12 Skrevet 19. juli 2009 Hehe, jeg vil tenke at det er en grei sak. Bare være cool og ikke kom med mange forklaringer, så vil hun akseptere det lett. Jeg tror ikke jeg ville blitt mistenksom iallfall. Du kan jo feks si at badet holder på å renoveres. Lykke til :-D
Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #13 Skrevet 19. juli 2009 Poenget mitt er at jeg har tenkt å "få meg" med denne dama, så dumpe henne, no more, nada, njet, finito, the end, no more, ingen kontakt, gå under radaren!
Cæmis Skrevet 19. juli 2009 #14 Skrevet 19. juli 2009 Hvorfor vil du være en del av noe så idiotisk? Sorry, men dette her er helt utenkelig for meg selv om man kan "get lucky" eller hva det skulle være... Du har råd til å varte henne opp? Vurdere suite, leie en bedre bil?...kanskje be henne ut på bedre restauranter?Eller har jeg misforstått?Hvorfor ikke ta de pengene å bruke på noe annet som det er verdt å bruke tid å penger på? Og ikke ei jente som bare vil noe med deg fordi du fremstår som "rik"...det blir et stk dyrt ligg...vi får alle krysse fingrene på at hu er j*vlig god i senga! Greit at hun er en idiot slik som hun fremstår i dette innlegget...men er du sikker på at hun ikke også liker deg som person? Hva da? Har hun sagt til deg at "jeg liker deg bare fordi du er rik?" eller er alt dette egentlig bare en stereotype konklusjon du har kommet med?
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #15 Skrevet 19. juli 2009 Du har tydeligvis ikke fått med deg at hun faktisk kan gå inn på internett og sjekke inntekten og formuen din i skattelistene...
Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #16 Skrevet 19. juli 2009 Hvorfor vil du være en del av noe så idiotisk? Sorry, men dette her er helt utenkelig for meg selv om man kan "get lucky" eller hva det skulle være... Du har råd til å varte henne opp? Vurdere suite, leie en bedre bil?...kanskje be henne ut på bedre restauranter?Eller har jeg misforstått?Hvorfor ikke ta de pengene å bruke på noe annet som det er verdt å bruke tid å penger på? Og ikke ei jente som bare vil noe med deg fordi du fremstår som "rik"...det blir et stk dyrt ligg...vi får alle krysse fingrene på at hu er j*vlig god i senga! Greit at hun er en idiot slik som hun fremstår i dette innlegget...men er du sikker på at hun ikke også liker deg som person? Hva da? Har hun sagt til deg at "jeg liker deg bare fordi du er rik?" eller er alt dette egentlig bare en stereotype konklusjon du har kommet med? Om jeg skal være helt ærlig, så kan det være hun liker meg for den personligheten jeg har gitt inntrykk av å ha, noe som ikke stemmer overens med den personen jeg er i virkeligheten. Hun tror jeg er en vellykket megler, har vevd ett ganske intrikat nett av løgner og bedrag. Hun tror at jeg har ett enormt stort nettverk, har tilgang til this and that. Første gangen vi møttes offentlig kjørte jeg full pakke, betalte faktisk to servitører på en fasjonabel restaurant til å bruke fornavnet mitt og late som de visste hva jeg skulle ha. Hun sender dog en del sms hvor hun sier hun ser frem til å bli kjent med meg, og det som er at hun nå prater om at hun stoler så og så mye på meg og at hun gjerne vil vi skal bli enda bedre kjent, så hun kommer til byen til helga for at vi skal ha langhelg sammen. Hun er ikke betatt av den jeg er, for den personen kjenner hun ikke, ingenting av min historie til henne stemmer, egentlig bare fornavnet.
Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #17 Skrevet 19. juli 2009 Du har tydeligvis ikke fått med deg at hun faktisk kan gå inn på internett og sjekke inntekten og formuen din i skattelistene... Det kan hun, men jeg har nemlig delt britisk statsborgerskap (sier jeg) og er dermed ikke oppført!
Gjest Bastiberta Skrevet 19. juli 2009 #18 Skrevet 19. juli 2009 Si at leiligheten din renoveres, og skaff deg et swanky hotellrom. Husk at rommet må være i din status. Eller møt henne utenombys, vær på "businessreise" eller noe sånt. Igjen, swanky hotellrom. Det meste ender opp med swanky hotellrom. Pass på at du bare har med deg klær og stash som ikke avslører deg. Damer ser detaljer, vett. Særlig de som liker sånt, de er enda verre enn vanlige damer. Bare pass på at coverhistorien er så enkel og fri for detaljer at du husker den både frem og bak, og at det ikke er oe du kan gå deg vill i. Sjansene for at hun tror du er gift/har samboer er langt større enn at hun tror du lurer henne statusmessig, har du flaks så bryr hun seg ikke. Det virker som jævlig mye jobb og penger (bil, klær, swanky hotellrom) for et ligg, tho, det er det eneste. Lykke til. Håper ligget blir verdt det.
Gjest Conman Skrevet 19. juli 2009 #19 Skrevet 19. juli 2009 Si at leiligheten din renoveres, og skaff deg et swanky hotellrom. Husk at rommet må være i din status. Eller møt henne utenombys, vær på "businessreise" eller noe sånt. Igjen, swanky hotellrom. Det meste ender opp med swanky hotellrom. Pass på at du bare har med deg klær og stash som ikke avslører deg. Damer ser detaljer, vett. Særlig de som liker sånt, de er enda verre enn vanlige damer. Bare pass på at coverhistorien er så enkel og fri for detaljer at du husker den både frem og bak, og at det ikke er oe du kan gå deg vill i. Sjansene for at hun tror du er gift/har samboer er langt større enn at hun tror du lurer henne statusmessig, har du flaks så bryr hun seg ikke. Det virker som jævlig mye jobb og penger (bil, klær, swanky hotellrom) for et ligg, tho, det er det eneste. Lykke til. Håper ligget blir verdt det. Det handler vel om jakten som jeg nå er inne i, se om jeg kan fullføre dette!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #20 Skrevet 19. juli 2009 Du må nesten være syk i hodet. Stakkars den damen som du finner som "den rette" en dag. Å ha en mann/kjæreste som deg ville være uhyre usikkert når du er i stand til å sløse tusenvis av kroner på å "fullføre jakten". Skam deg, sier nå jeg. Fordi du sier at hun er ute etter statusen din, betyr det ikke at hun ikke er forelsket i det. Jeg kan ikke akkurat tro på en som gjør slike ting for å få et ligg, kan vite hva vedkommende føler. Det virker nesten som en slags hevn eller noe,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå