Gjest Lørdagsgjest Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Men det finner jeg ikke ut før jeg har vært på ferie. Jeg går i samme fellen år etter år. Når stress-ferien er over, så begynner hverdage igjen, så jeg får ikke nyte noe ferie hjemme. Det er veldig synd.....men fra neste år, har jeg bestemt meg for følgende: - det første jeg gjør er å reise noen dager til mine foreldre - uten mann og barn - 3-4 dager - 1 uke i syden med mann og barn (bare stress........blir kuttet ut fra neste år) - weekend-turer med mann og barn Når jeg kommer hjem er det faktisk: - glade barn - lengter etter mannen min - deilig å rydde i huset - herlig å henge ut klær, å se de blafre i vinden - nyvasket gulv er skjønt - stelle hagen føles deilig Jeg går rundt i huset å er så drita lei fremover mot ferien....bare for å finne ut når jeg kommer hjem, at den beste ferien har jeg faktisk hjemme. Skal heller bestille weekender til steder i Norge som hele familien kan kose seg med sommerlige sysler som vi ikke har tilgang på i nærheten. Fra og med neste år skal jeg planlegge hovedferien til hjemmet mitt. Sånn føler jeg det!!!
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Men det finner jeg ikke ut før jeg har vært på ferie. Jeg går i samme fellen år etter år. Når stress-ferien er over, så begynner hverdage igjen, så jeg får ikke nyte noe ferie hjemme. Det er veldig synd.....men fra neste år, har jeg bestemt meg for følgende: - det første jeg gjør er å reise noen dager til mine foreldre - uten mann og barn - 3-4 dager - 1 uke i syden med mann og barn (bare stress........blir kuttet ut fra neste år) - weekend-turer med mann og barn Når jeg kommer hjem er det faktisk: - glade barn - lengter etter mannen min - deilig å rydde i huset - herlig å henge ut klær, å se de blafre i vinden - nyvasket gulv er skjønt - stelle hagen føles deilig Jeg går rundt i huset å er så drita lei fremover mot ferien....bare for å finne ut når jeg kommer hjem, at den beste ferien har jeg faktisk hjemme. Skal heller bestille weekender til steder i Norge som hele familien kan kose seg med sommerlige sysler som vi ikke har tilgang på i nærheten. Fra og med neste år skal jeg planlegge hovedferien til hjemmet mitt. Sånn føler jeg det!!! Du er ikke tilfeldigvis kjæresten min vel?
Gjest ts Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Du er ikke tilfeldigvis kjæresten min vel? Ja,- jeg tror jeg er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå