Gå til innhold

Ang. graviditet og økonomi


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Bare et liten kommentar: Barn er faktisk en økonomisk ressurs. Vi lager alt for få barn i Norge. Dette kommer til å bli et problem om noen år.

Ble veldig provosert av noen innlegg her, men jeg skal prøve å styre meg.

Trultemor: Lykke til! Håper alt ordner seg for deg. Vi var (og er forstatt) studenter begge to da vi fikk barn. Ingen av oss har noe særlig inntekt, men vi klarer oss godt :).

Stor klem fra Smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

barn som vokser opp til å bli voksne mennesker som gir til samfunnet er en ressurs..

desverre er det en økende trend at ressurssvake foreldre får mange barn

dette er svært bekymringsfult for samfunnet..

dette gjelder selvfølgelig ikke bare Norge. Bla så er dette et stadig økende problem i USA (økende gruppe "white trash" f.eks)

og det er uansett den enkeltes oppgave å ta valg for sitt eget liv

ingen jeg kjenner som har barn har først fått barn og SÅ tenkt på de øknomiske realitene

det å få barn er en stor og viktig avgjørelse som fortjener nøye gjennomteking; på alle plan. sosialt, økonomisk osv

du bør vite at DU er klar for ansvaret.. .og det innebærer selvfølgelig også det økonomiske ansvaret..

tanken på at noen skulle få barn først og så begynne å tenke på konsekvensene og ansvaret.. er skremmende!! barn fortjener bedre enn som så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjester,registrer dere og få dere et navn istedet for å sitte her å være så j*** frekke mot ei som søker råd hos oss!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Gjester' date='registrer dere og få dere et navn istedet for å sitte her å være så j*** frekke mot ei som søker råd hos oss!!!!!!!!!![/quote']

jeg vet nå ikke riktig hvem som er frekkest her.. jeg oppfatter i alle fall responsen på mine svar her på en slik måte at jeg velger å ikke registere meg (så slipper jeg i alle fall ren person-sjikanering)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...