Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg slenger meg på her jeg. Jeg vil ha kjæreste, og det litt kjapt! Men mitt "problem" er også det at jeg er VELDIG kresen. F. eks synes jeg piercinger andre steder enn øra er direkte ekkelt. Jeg vil ha en dame som ikke er altfor høy og ikke syltynn som en blomst. Men hun skal være livsglad, morsom, aktiv (kan være lat, men ikek ha noe imot gå/jogge-turer og søt. Mange venner er ett pluss, men ikke noe å stresse over. Ellers kan jeg skrive en laaang liste:

- Glad i barn og dyr check

- Glad i å slappe av check

- Glad i å trene / mosjonere

- Bruke litt tid på utseendet. Ikke 4kilo sminketryne da. ;) check

- GOD HYGIENE. Dette er viktig for meg. check

- Tåle at menn er menn, la oss se på sport og ikke paradise hotell! check

- Like å se filmer i helgene. Ikke feste hver eneste helg :) check

- Kan vise at hun elsker og stoler på meg. F. eks sovne i armene mine. check

- Også helst kilen som bare det da!

++++++ Det er så masse man kan inkludere at det nesten er skremmende!

JEG SAVNER EN Å ELSKE, OG SOM ELSKER MEG. for å si det rett ut og enkelt og greit.

Hvor kan jeg finne hun? :roll:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lancelotte

Henger meg på her jeg også !

Har ikke vert så lenge singel at det gjør noe da, men savner alikevel noen å sovne i armene til, ha tåpelige ideer og planer med, spontane utflukter og koselige hjemmekvelder med taco å film!

Er jo så klart gøy å flørte å gjøre som jeg vil.. meeen :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fagre budeier på hver en sæter her :nigo: eller var huldre det var..hmm..uansett her er vi! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å finne noen. Jeg ønsker meg også en type, men vet ikke helt hvor jeg kan finne han. Hadde jo vært kjekt om det kunne vært arangert et singel treff eller noe sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vanskelig å finne noen. Jeg ønsker meg også en type, men vet ikke helt hvor jeg kan finne han. Hadde jo vært kjekt om det kunne vært arangert et singel treff eller noe sånt:)

Blir bare kjøttmarkeder av sånne "arrangement" og det finner man jo hver eneste kveld på byen om man gidder og har tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha en å kysse og klemme. Savner den følelsen av trygghet man får ved å ligge på en manns bryst (helst veltrent :lur: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ingen skrive alder og bo-område her?

Det går vel f.eks an å skrive jeg er 16+, 20+, 30+ eller 40+ osv., og er fra østlandet, sørlandet, vestlandet eller nord-Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Anonym_*

Jeg ønsker meg en gutt på 16-17, en moden en. :) En som takler temperamentet mitt, og at jeg er så sårbar og full av følelser. Til gjengjeld har jeg masse kjærlighet å gi, og er en "klemmer" som ofte får en trang til å klemme de jeg er glad i. Jeg må ha en å diskutere med. En som svarer meg med sine egne tanker og meninger med en gang. En som er fullstendig klar i hodet - intellektuell/intelligent. :) Vet ikke om det finnes noen slike i den alderen, men det er alltids lov å håpe. ^^

(Også hadde jeg satt pris på en nokså velholdt kropp. :fnise: )

Bor på østlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*

Ja, vet dere finnes, men ikke i den alderen, nei.

Hvordan skal jeg holde ut de neste 3-5 årene? Sukk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet dere finnes, men ikke i den alderen, nei.

Hvordan skal jeg holde ut de neste 3-5 årene? Sukk..

Du får gå litt opp i alderen da ;) Eller se etter de som er litt mer modne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Anonym_*

15-åring med 18-20-åring? Njaaa.. Tror ikke foreldrene mine hadde vært så glad for den, nei. Dessuten ville nok en i den alderen kreve litt mer enn det jeg er klar for å gi, for å si det sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...