Gå til innhold

Flere som har lyst på kjæreste..

Brianna

Anbefalte innlegg

Gjest brutal_mann
Det er heller et mønster fremfor uflaks. Har falt for menn som det er mye liv og røre med. Artige fyrer som dessverre er for glad i fest og fanteri.

mao så må du lete etter en rolig og snill fyr. Problemet er jo at en slik mann aldri vil tenne deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grynte

Så bra at det er flere som sliter. Jeg har omtrent gitt opp hele maset. Men nå slutter jeg å røyke og primal-behovene presser seg på- blandet med sorg og savn.

Men jeg går IKKE på puben! Orker ikke flere gifte og/eller narkomane mannfolk! På nettet er over halvparten gift /bifile. Og på jobben er de gift og/eller feiginger. I kassa på KIWI er dem gift eller for unge.

I mitt fagmiljø er gutta selvsagt gift eller pingler.

Så hvor skal jeg finne dem hen?

I svømmehallen er jeg desverre for nærsynt til å få med meg detaljene...

Jeg vet jeg er desillusjonert - men det var godt å klage litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det var mange sider å skumme igjennom.

Selv ser jeg ikke poenget med å "må ha kjæreste." Nå skal det vel nevnes at jeg ble singel i mars og egentlig har kommet meg over "kneika" og kommet meg videre i livet.

Syntes det er deilig å bare kunne tenke på meg selv igjen, hva jeg selv vil uten å måtte tenke på en annen person.

Men kan vel med hånden på hjertet si at jeg savner "kjæreste" ting som å kunne holde i hånda, sove tett inntil en annen person.

Har vel egentlig lært at kjærligheten kommer når man ikke leter, så forhåpentligvis så dukker det jo alltid opp noe for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du egentlig er middelmådig, kjip og dum, bare at du har urealistisk høy selvtillit?

Ja, det er utrolig hvor mange middelmådige (eller beint ut stygge) damer som tror de er fantastisk vakre. Og dumme folk skjønner ofte ikke selv at de er dumme.

Møkkafolk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sies jo at han dukker opp når man minst venter det.. Jeg har minst ventet det i mange år nå jeg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er du ikke alene om tydeligvis... men hvor skal vi finne han?? Noen tips?

Ingen her som er ca 35 år eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
Det er du ikke alene om tydeligvis... men hvor skal vi finne han?? Noen tips?

Nei, si det du.. Mange sier at personen kommer når man minst venter det! Men vet ikke helt om jeg tror på den.

Jeg leter ikke akkurat etter han. Håper han finner meg. Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det du.. Mange sier at personen kommer når man minst venter det! Men vet ikke helt om jeg tror på den.

Du har faktisk lov til å hjelpe til du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, de to jeg har vært forelsket i kom plutselig brått på uten forvarsel, så kanskje det ligger noe i det.. men det var to år mellom dem.. så det er for lang tid! Jeg er utålmodig. Men du får ha lykke til da MissBella, du finner sikkert din drømmetype om ikke så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella
Du har faktisk lov til å hjelpe til du også :)

Joda, det vet jeg. Jeg har datet litt de siste månedene men den rette personen har ikke vært der.

Brianna, takk! Lykke til du og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okay. Slik feste oppførsel etc. bruker vanligvis å roe seg litt (eller mye) når man passere 30 år. Men det kan jo være lenge dit ennå i ditt tilfelle - hva vet jeg.

Uansett, så bør du vel prøve å finne en gyllen middelvei da kanskje?

Det er jo heller ikke noen vits i å date noen du ikke liker i det hele tatt eller ikke passer i sammen med .....

Er ikke lenge dit, jeg treffer menn fra slutten av 20-årene til midten av 30-årene. Flere menn i 30-årene som ikke har roet seg.

Men du har rett i at jeg bør finne en gyllen middelvei. Grunnen til at jeg treffer fyrer jeg ikke tror jeg kan falle for, er at man hører om at man kan bli tatt med storm etter en stund. Er jo ikke menn jeg ikke liker, det er stabile og gode menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen her som er ca 35 år eller? :)

Jeg er ca 35... men, du har vel andre kriterier enn det... såvidt jeg husker fra en annen tråd... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
Altså, de to jeg har vært forelsket i kom plutselig brått på uten forvarsel, så kanskje det ligger noe i det.. men det var to år mellom dem.. så det er for lang tid! Jeg er utålmodig. Men du får ha lykke til da MissBella, du finner sikkert din drømmetype om ikke så lenge :)

To år mellom forelskelser er lang tid?!? Hallo! *se i den personlige mentale almanakken at det er snakk om minst fem år siden sist*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjestdeluxe
Når jeg ofte faller for menn som ikke behandler meg bra, må jeg finne ut hva det er med meg. Jeg kan ikke forandre andre.

Hvorfor det?

Er det ikke bedre å havne sammen med en som ikke kritiserer deg?

Hvorfor skal noen forandres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så bra at det er flere som sliter. Jeg har omtrent gitt opp hele maset. Men nå slutter jeg å røyke og primal-behovene presser seg på- blandet med sorg og savn.

Men jeg går IKKE på puben! Orker ikke flere gifte og/eller narkomane mannfolk! På nettet er over halvparten gift /bifile. Og på jobben er de gift og/eller feiginger. I kassa på KIWI er dem gift eller for unge.

I mitt fagmiljø er gutta selvsagt gift eller pingler.

Så hvor skal jeg finne dem hen?

I svømmehallen er jeg desverre for nærsynt til å få med meg detaljene...

Jeg vet jeg er desillusjonert - men det var godt å klage litt.

Hm. Det er sikkert håp for alle.

Når du ser rundt deg så ser du at selv den mest fillete uteligger har kjæreste.

De finner hverandre i miljøet de er i.

Så du kan skru opp håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke lenge dit, jeg treffer menn fra slutten av 20-årene til midten av 30-årene. Flere menn i 30-årene som ikke har roet seg.

Men du har rett i at jeg bør finne en gyllen middelvei. Grunnen til at jeg treffer fyrer jeg ikke tror jeg kan falle for, er at man hører om at man kan bli tatt med storm etter en stund. Er jo ikke menn jeg ikke liker, det er stabile og gode menn.

Joda, det vil alltid finnes de som ikke roer seg, og jeg vil da nesten påstå at de som ikke har roet seg betraktelig ved 30-35 års alder, de bør du unngå for enhver pris.

Stabile og gode menn høres jo bra ut :) Men du kan sikkert ikke forvente å finne den rette umiddelbart blant de heller. En føler jo ganske fort om det kan fungere eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ca 35... men, du har vel andre kriterier enn det... såvidt jeg husker fra en annen tråd... ;)

Jo, det er vel så :) hehe Mye som ikke passet da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...