Gjest amu Skrevet 19. juli 2009 #81 Del Skrevet 19. juli 2009 Det står vel ikke akkurat stemplet i panna på noen at han kommer til å behandle deg dårlig da men. Sikker på at du velger sånne bevisst, og at du ikke bare har hatt uflaks hittil? Det er heller et mønster fremfor uflaks. Har falt for menn som det er mye liv og røre med. Artige fyrer som dessverre er for glad i fest og fanteri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #82 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Det er heller et mønster fremfor uflaks. Har falt for menn som det er mye liv og røre med. Artige fyrer som dessverre er for glad i fest og fanteri. Okay. Slik feste oppførsel etc. bruker vanligvis å roe seg litt (eller mye) når man passere 30 år. Men det kan jo være lenge dit ennå i ditt tilfelle - hva vet jeg. Uansett, så bør du vel prøve å finne en gyllen middelvei da kanskje? Det er jo heller ikke noen vits i å date noen du ikke liker i det hele tatt eller ikke passer i sammen med ..... Endret 19. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #83 Del Skrevet 19. juli 2009 Det er heller et mønster fremfor uflaks. Har falt for menn som det er mye liv og røre med. Artige fyrer som dessverre er for glad i fest og fanteri. Jeg tror også det handler om et mønster, og derfor er det bra å reflektere slik du har gjort. Hadde exen noe å bidra med da? Jeg er likedan, velger feil menn. De er pene og selvsikre, men useriøse som det aldri kan utvikle seg med. Jeg lurer også på hvorfor det skjer gang på gang. Faan. Anyway, yes jeg vil ha en kjæreste! Og jeg har skjønt at jeg må jobbe for det, dvs gå ut i verden og delta i whatever. Jeg blir snart 40, men får høre at jeg ser ut som en 30-åring, og mennene jeg møter/dater er gjerne rundt 30. Jeg burde sikkert funnet en som var eldre enn meg, men blir klart tiltrukket av de som er yngre. ikke noe problem hvis vi er enig om hva vi vil, men det er vi gjerne ikke. Men jakten fortsetter altså. Steinar40, er du kjekk? Hvor bor du? Osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #84 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg tror også det handler om et mønster, og derfor er det bra å reflektere slik du har gjort. Hadde exen noe å bidra med da? Jeg er likedan, velger feil menn. De er pene og selvsikre, men useriøse som det aldri kan utvikle seg med. Jeg lurer også på hvorfor det skjer gang på gang. Faan. Anyway, yes jeg vil ha en kjæreste! Og jeg har skjønt at jeg må jobbe for det, dvs gå ut i verden og delta i whatever. Jeg blir snart 40, men får høre at jeg ser ut som en 30-åring, og mennene jeg møter/dater er gjerne rundt 30. Jeg burde sikkert funnet en som var eldre enn meg, men blir klart tiltrukket av de som er yngre. ikke noe problem hvis vi er enig om hva vi vil, men det er vi gjerne ikke. Men jakten fortsetter altså. Steinar40, er du kjekk? Hvor bor du? Osv.. Hvis utseendet fortsatt har klar førsteprioritet, er sikkert ikke jeg for deg og omvendt. Utseendet mitt er omtrent "normalt" for en norsk mann hehe Men har du lyst så kan du jo gjerne sjekke profilen min her, der du finner mail - og så skrive noen linjer om deg selv til meg Endret 19. juli 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #85 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvis utseendet fortsatt har klar førsteprioritet, er sikkert ikke jeg for deg og omvendt. Utseendet mitt er omtrent "normalt" for en norsk mann hehe Men har du lyst så kan du jo gjerne sjekke profilen min her, der du finner mail - og så skrive noen linjer om deg selv til meg Ja, jeg er nok litt opptatt av utseende. Men mine venninner har ikke samme oppfatningen av hva som er pent og ikke hos menn. Forrige typen min var i mine øyne dritpen, kjekk og kul, men det var det visst bare jeg som så. Og selvfølgelig alle de andre damene hans... Så sånn sett spiller jo ikke utseende noen rolle siden alle har ulik oppfatning. Jeg går etter mørke, tøffe menn. Kanskje jeg skal prøve meg på en typisk blond mann. Som gjerne er beskjeden og forsiktig, som jeg selv er. Motsetninger tiltrekker hverandre ja, siden jeg faller for menn med stor selvtillit, spesielt på det seksuelle området, hvor jeg er mer forsiktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #86 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, jeg er nok litt opptatt av utseende. Men mine venninner har ikke samme oppfatningen av hva som er pent og ikke hos menn. Forrige typen min var i mine øyne dritpen, kjekk og kul, men det var det visst bare jeg som så. Og selvfølgelig alle de andre damene hans... Så sånn sett spiller jo ikke utseende noen rolle siden alle har ulik oppfatning. Jeg går etter mørke, tøffe menn. Kanskje jeg skal prøve meg på en typisk blond mann. Som gjerne er beskjeden og forsiktig, som jeg selv er. Motsetninger tiltrekker hverandre ja, siden jeg faller for menn med stor selvtillit, spesielt på det seksuelle området, hvor jeg er mer forsiktig. Ja, det virker jo som du på en slags måte innser at du gjør mye feil, men det hjelper ingenting å bare prate om det dessverre. Det blir som å prate om å slutte å røyke, men bare fortsette allikevel. Hvis du ikke virkelig legger om livsstilen din i praksis (virkeligheten), så kan jeg med sikkerhet si at du ikke er den rette for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #87 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, det virker jo som du på en slags måte innser at du gjør mye feil, men det hjelper ingenting å bare prate om det dessverre. Det blir som å prate om å slutte å røyke, men bare fortsette allikevel. Hvis du ikke virkelig legger om livsstilen din i praksis (virkeligheten), så kan jeg med sikkerhet si at du ikke er den rette for meg. Ja, jeg skal jobbe med innstillingen min. Lettere å slutte å røyke enn å kontrollere tiltrekning og interesse da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juli 2009 #88 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, jeg skal jobbe med innstillingen min. Lettere å slutte å røyke enn å kontrollere tiltrekning og interesse da. Ja, jeg føler i alle fall jeg lettere skulle klart å slutte å røyke, enn å endre smaken og preferansene mine. Men er ikke lett å slutte å røyke heller hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #89 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, jeg skal jobbe med innstillingen min. Lettere å slutte å røyke enn å kontrollere tiltrekning og interesse da. Jaja, det er vel ikke mye mer jeg kan tillegge her da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #90 Del Skrevet 19. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, og har således aldri truffet "den rette" (jeg får forresten mark av dette klisjébefengte ordet, det finnes utallige "rette", få det inn i hodet). Jeg er hverken høy og mørk, morsom, bevandret i noe spesielt, bereist eller stinn av gryn, så da blir det vel heller dårlig med damer på meg i fremtiden også. Man ser jo tendensene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 19. juli 2009 Forfatter #91 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, tråden sporet av ja hehe. Jeg VIL ha en kjæreste som er snill, har humor, trofast, liker å gjøre ting sammen, en jente som er ærlig selv om hun tror/vet at du kommer til å synes sannheten er "småkjip", lojal, spontan, kosete, leken, og seff må hun være glad i meg da . Utseendemessig syns jeg det er maange vakre norske jenter, så en blondine, brunette, høy,lav, tynn,normal, kraftig, med et søtt smil og en fin rompe hadde nok falt i smak. :gjeiper: Du da, hva slags kjæreste vil du ha? Hun hørtes jo strålende ut! lykke til med å finne drømmekjæresten, da! Jeg ønsker en som er snill, får meg til å le ofte, veldig leken og tar mye initiativ, intim offentlig (holder hender, liker å kose/kysse osv) og ærlig og til å stole på. En skikkelig godgutt med andre ord Utseendemessig er det ikke så farlig med, men har en svakhet for høye menn. Han må også ha fine øyne og et lurt smil. That's it! kjenner du han, så er det bare å si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #92 Del Skrevet 19. juli 2009 Aldri hatt kjæreste, og har således aldri truffet "den rette" (jeg får forresten mark av dette klisjébefengte ordet, det finnes utallige "rette", få det inn i hodet). Det kan sikkert finnes mange forskjellige som kan være "rett", men ettersom det vil være fornuftigst i et forhold å ha en, så passer jo uttrykket "den rette" best Men det er faktisk ikke helt enkelt å finne noen av dem, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #93 Del Skrevet 19. juli 2009 "Én av de rette" ville jeg foretrukket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ty_pennington Skrevet 19. juli 2009 #94 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg er nok av den typen som ofte havner i "venneboksen". Det har jo ikke akkurat ført med seg noen kjæreste, men det har ført med seg mange gode venninner... Og det er utrolig hyggelig, men savner det lille ekstra ved å ha en kjæreste. Jeg fant den rette en gang, men det endte opp med at hun ikke hadde de rette følelsene tilbake... En ulykkelig forelskelse kan virkelig ta knekken på en, men jeg prøver så godt jeg kan å finne en ny som kan bety like mye for meg som henne! Min søken har ikke hat hell med seg ennå (selv om det har blitt noen venninner på veien), men jeg gir ihvertfall ikke opp håpet. Og når det gjelder utseende, så tror jeg de fleste av oss ikke er så overfladiske når det kommer til stykket. Hvis jeg blir forelsket i en jente, blir hun den peneste i verden uansett! Selv om hun har bustete hår og joggis... Det er vel bare naturens måte å si "hei, her har du din utkårede", hvis du synes at en slik skapning er utrolig vakker... De jentene jeg har vært forelsket i har jo vært ganske vanlige jenter, men for meg har de vært noe helt spesielt. Jeg er glad for at naturen fungerer slik, jeg. Og gleder meg til neste gang jeg møter verdens vakreste jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #95 Del Skrevet 19. juli 2009 De jentene jeg har vært forelsket i har jo vært ganske vanlige jenter, men for meg har de vært noe helt spesielt. Jeg er glad for at naturen fungerer slik, jeg. Og gleder meg til neste gang jeg møter verdens vakreste jente Jo, det er sånn naturen fungerer - og derfor er det så dumt at førsteinntrykket betyr så mye! Men men .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 19. juli 2009 #96 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Jeg fant den rette en gang, men det endte opp med at hun ikke hadde de rette følelsene tilbake... En ulykkelig forelskelse kan virkelig ta knekken på en, men jeg prøver så godt jeg kan å finne en ny som kan bety like mye for meg som henne! Hadde hun ikke de rette følelsene tilbake, så var hun ikke kvinnen i ditt liv. Slapp av, en dag dukker hun opp. Endret 19. juli 2009 av kevlar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. juli 2009 #97 Del Skrevet 19. juli 2009 Du får henge litt rundt på NTH trådstarter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_camilla_* Skrevet 19. juli 2009 #98 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg vil også ha kjæreste! Har vært singel mesteparten av livet, og likt det veldig godt. Vanesak og frihet og angst for forpliktelser osv. Men etter å ha fått litt smaken på forhold og luktet litt på kjærligheten (uten hell) så har jeg nesten blitt litt desperat etter å få meg en kjæreste! Jeg vil også påstå at jeg er en bra catch, og det mangler ikke på tilbud for å si det sånn, men det blir liksom aldri likevel.. ja, jeg er kresen og ja - når jeg først har møtt noen potensielle så har jeg gjort noen feil. Eller de har gjort noen feil. Og jo flere smeller jeg går på, jo mer har jeg lyst til å finne den "rette", et forhold som virkelig fungerer. Og for ørtende gang så har jeg plukket opp bitene og erfaringene og tror virkelig jeg vet hva jeg vil ha nå, hva jeg skal se etter, hva jeg skal passe meg for og hvordan jeg skal bygge et forhold - jeg er rett og slett klar som et egg! Men hvor er mannen som jeg skal overøse med alt jeg vil gi?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 19. juli 2009 #99 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg vil også ha kjæreste! Har vært singel mesteparten av livet, og likt det veldig godt. Vanesak og frihet og angst for forpliktelser osv. Men etter å ha fått litt smaken på forhold og luktet litt på kjærligheten (uten hell) så har jeg nesten blitt litt desperat etter å få meg en kjæreste! Jeg vil også påstå at jeg er en bra catch, og det mangler ikke på tilbud for å si det sånn, men det blir liksom aldri likevel.. ja, jeg er kresen og ja - når jeg først har møtt noen potensielle så har jeg gjort noen feil. Eller de har gjort noen feil. Og jo flere smeller jeg går på, jo mer har jeg lyst til å finne den "rette", et forhold som virkelig fungerer. Og for ørtende gang så har jeg plukket opp bitene og erfaringene og tror virkelig jeg vet hva jeg vil ha nå, hva jeg skal se etter, hva jeg skal passe meg for og hvordan jeg skal bygge et forhold - jeg er rett og slett klar som et egg! Men hvor er mannen som jeg skal overøse med alt jeg vil gi?! Nei, det var det da. Lurer på hvor jeg skal finne henne jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 19. juli 2009 #100 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg vil også ha kjæreste! Har vært singel mesteparten av livet, og likt det veldig godt. Vanesak og frihet og angst for forpliktelser osv. Men etter å ha fått litt smaken på forhold og luktet litt på kjærligheten (uten hell) så har jeg nesten blitt litt desperat etter å få meg en kjæreste! Jeg vil også påstå at jeg er en bra catch, og det mangler ikke på tilbud for å si det sånn, men det blir liksom aldri likevel.. ja, jeg er kresen og ja - når jeg først har møtt noen potensielle så har jeg gjort noen feil. Eller de har gjort noen feil. Og jo flere smeller jeg går på, jo mer har jeg lyst til å finne den "rette", et forhold som virkelig fungerer. Og for ørtende gang så har jeg plukket opp bitene og erfaringene og tror virkelig jeg vet hva jeg vil ha nå, hva jeg skal se etter, hva jeg skal passe meg for og hvordan jeg skal bygge et forhold - jeg er rett og slett klar som et egg! Men hvor er mannen som jeg skal overøse med alt jeg vil gi?! Er du ca 35 år så er du velkommen til å gå inn på min profil her og finne mailen min så du kan sende meg noen linjer om deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå