Miss X Skrevet 24. juli 2009 #221 Del Skrevet 24. juli 2009 Hehe, javel. Det begynner jo å bli sent, kanskje det er derfor du fniser :gjeiper:. Var jo ikke noe mer enn "fra hvor? østfold, du? for ung, men hvor, ved østf" :klø: Ser ikke den store humoren hehe....Ble til at jeg var nysgjerrig på alderen din...men tør ikke spørre...siden du ler av meg. :søvn: Jepp. Jeg var trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2009 #222 Del Skrevet 24. juli 2009 Vil du vite hva som funket for meg? Jeg bestemte meg for å bli litt mer vanskelig - og vips, så fikk jeg meg kjæreste! Jeg hadde nemlig observert at de vanskelige jentene ALLTID har kjæreste - av en eller annen merkelig grunn. Jeg tror gutta liker å ha litt å jobbe med, at det ikke er altfor lett å holde jenta fornøyd. De påstår at de ikke liker "spillet" og at de liker best "naturlige" jenter osv. - alt det er bare tull. Jeg falt for en kar, virkelig falt pladask. Men for å ikke ødelegge det hele før det i det hele tatt hadde begynt, rådførte jeg meg med venner hele veien (særlig dem i vellykkede forhold). Og hver gang sa de: Vent litt til med å svare ham. For mens jeg syntes at jeg hadde ventet i en evighet etter ti minutter, mente de at jeg godt kunne vente et par timer - kanskje til og med til neste dag (hvis SMS'en kom på kvelden)! Jeg var litt utilgjengelig, sluttet ikke med mine ting selv om han var kommet inn i livet mitt. Traff venninner, dro på ting uten ham osv. I ettertid har han sagt at han syntes det var ulidelig den gangen - men ulidelig spennende. Det er spennende å sitte og vente på en SMS eller vente på at en annen person skal svare på om man vil møtes. Og spenningen er jo det som skiller forholdet fra å være "bare venner". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #223 Del Skrevet 24. juli 2009 Vil du vite hva som funket for meg? Jeg bestemte meg for å bli litt mer vanskelig - og vips, så fikk jeg meg kjæreste! Jeg hadde nemlig observert at de vanskelige jentene ALLTID har kjæreste - av en eller annen merkelig grunn. Jeg tror gutta liker å ha litt å jobbe med, at det ikke er altfor lett å holde jenta fornøyd. De påstår at de ikke liker "spillet" og at de liker best "naturlige" jenter osv. - alt det er bare tull. Jeg falt for en kar, virkelig falt pladask. Men for å ikke ødelegge det hele før det i det hele tatt hadde begynt, rådførte jeg meg med venner hele veien (særlig dem i vellykkede forhold). Og hver gang sa de: Vent litt til med å svare ham. For mens jeg syntes at jeg hadde ventet i en evighet etter ti minutter, mente de at jeg godt kunne vente et par timer - kanskje til og med til neste dag (hvis SMS'en kom på kvelden)! Jeg var litt utilgjengelig, sluttet ikke med mine ting selv om han var kommet inn i livet mitt. Traff venninner, dro på ting uten ham osv. I ettertid har han sagt at han syntes det var ulidelig den gangen - men ulidelig spennende. Det er spennende å sitte og vente på en SMS eller vente på at en annen person skal svare på om man vil møtes. Og spenningen er jo det som skiller forholdet fra å være "bare venner". Det der er en veldig fin balansegang. Viser du for liten interesse, så hadde i hvert fall jeg mistet trua. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 24. juli 2009 #224 Del Skrevet 24. juli 2009 Vil du vite hva som funket for meg? Jeg bestemte meg for å bli litt mer vanskelig - og vips, så fikk jeg meg kjæreste! Jeg hadde nemlig observert at de vanskelige jentene ALLTID har kjæreste - av en eller annen merkelig grunn. Jeg tror gutta liker å ha litt å jobbe med, at det ikke er altfor lett å holde jenta fornøyd. De påstår at de ikke liker "spillet" og at de liker best "naturlige" jenter osv. - alt det er bare tull. Jeg falt for en kar, virkelig falt pladask. Men for å ikke ødelegge det hele før det i det hele tatt hadde begynt, rådførte jeg meg med venner hele veien (særlig dem i vellykkede forhold). Og hver gang sa de: Vent litt til med å svare ham. For mens jeg syntes at jeg hadde ventet i en evighet etter ti minutter, mente de at jeg godt kunne vente et par timer - kanskje til og med til neste dag (hvis SMS'en kom på kvelden)! Jeg var litt utilgjengelig, sluttet ikke med mine ting selv om han var kommet inn i livet mitt. Traff venninner, dro på ting uten ham osv. I ettertid har han sagt at han syntes det var ulidelig den gangen - men ulidelig spennende. Det er spennende å sitte og vente på en SMS eller vente på at en annen person skal svare på om man vil møtes. Og spenningen er jo det som skiller forholdet fra å være "bare venner". Enten så er kjæresten din en skikkelig tøffel, eller så er du virkelig tragisk. Hvorfor skal du måtte oppføre deg dårlig mot kjæresten for å holde på han? Blir nesten sint av å lese slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jenta_* Skrevet 24. juli 2009 #225 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, det er vanskelig å finne noen. Jeg ønsker meg også en type, men vet ikke helt hvor jeg kan finne han. Hadde jo vært kjekt om det kunne vært arangert et singel treff eller noe sånt:) Sukker.no arrangerer singelfester flere ganger i året! Meld deg inn der og bli med på noe sånt:) (Jeg har aldri vært med på det, men det samles jaffal massssse single folk på de festene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #226 Del Skrevet 24. juli 2009 Det der er en veldig fin balansegang. Viser du for liten interesse, så hadde i hvert fall jeg mistet trua. Enig! Og den balansegangen er i grunn ganske vrien :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #227 Del Skrevet 24. juli 2009 Enig! Og den balansegangen er i grunn ganske vrien :gjeiper: Tja, jeg foretrekker i hvert fall at ei jente viser meg tydelig at ho er interessert i meg. Så jeg er ikke vanskelig sånn sett hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #228 Del Skrevet 24. juli 2009 Tja, jeg foretrekker i hvert fall at ei jente viser meg tydelig at ho er interessert i meg. Så jeg er ikke vanskelig sånn sett hehe Ja, det foretrekker jeg også, dog ikke at ei jente viser interesse, men en mann. Men det er jo ikke alle som er som oss, dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #229 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, det foretrekker jeg også, dog ikke at ei jente viser interesse, men en mann. Men det er jo ikke alle som er som oss, dessverre! Hva om begge viser interesse da - samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #230 Del Skrevet 24. juli 2009 Hva om begge viser interesse da - samtidig? Ja, selvfølgelig! Da er jo alt bare topp! Når jeg tenker meg om, så er jeg nok ikke noe flink til å vise tydelig interesse. Jeg får jobbe med saken hvis jeg får sjangsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #231 Del Skrevet 24. juli 2009 Ja, selvfølgelig! Da er jo alt bare topp! Når jeg tenker meg om, så er jeg nok ikke noe flink til å vise tydelig interesse. Jeg får jobbe med saken hvis jeg får sjangsen. Ja, blir ikke det da at du tar sjansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #232 Del Skrevet 24. juli 2009 Jo, jeg skal ta sjangsen hvis jeg får sjangsen igjen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 24. juli 2009 #233 Del Skrevet 24. juli 2009 Passivitet dreper. Skap dine egne sjanser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #234 Del Skrevet 24. juli 2009 Passivitet dreper. Skap dine egne sjanser! Ja, det var det da... Er ikke alltid jeg vet hvordan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #235 Del Skrevet 24. juli 2009 Jo, jeg skal ta sjangsen hvis jeg får sjangsen igjen :gjeiper: Hvorfor skulle ikke du få en sjanse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #236 Del Skrevet 24. juli 2009 Det kan det være mange grunner til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #237 Del Skrevet 24. juli 2009 Det kan det være mange grunner til. Som f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #238 Del Skrevet 24. juli 2009 Som f.eks? Tror ikke jeg skal ramse opp de her. Og nå er vi vel langt borte fra det TS egentlig ville ta opp i denne tråden også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 24. juli 2009 #239 Del Skrevet 24. juli 2009 Tror ikke jeg skal ramse opp de her. Og nå er vi vel langt borte fra det TS egentlig ville ta opp i denne tråden også. Du kan sende det i en PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kavring Skrevet 24. juli 2009 #240 Del Skrevet 24. juli 2009 Du kan sende det i en PM? Hehe, det er nok ikke såå spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå