Hinata Skrevet 23. juli 2009 #181 Del Skrevet 23. juli 2009 15-åring med 18-20-åring? Njaaa.. Tror ikke foreldrene mine hadde vært så glad for den, nei. Dessuten ville nok en i den alderen kreve litt mer enn det jeg er klar for å gi, for å si det sånn.. Hehe, tenkte ikke over alderen din nei. Men da er det forståelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellita Skrevet 23. juli 2009 #182 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor kan ingen skrive alder og bo-område her? 36 år gammel nordlending i Oslo. Mange single i denne byen som ikke finner hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #183 Del Skrevet 23. juli 2009 36 år gammel nordlending i Oslo. Mange single i denne byen som ikke finner hverandre Ja, det er jo egentlig ikke så overraskende akkurat. Nå bor riktignok ikke jeg i Oslo men ikke uoverkommelig langt borte heller. Føler du for det, så må du gjerne skrive noen linjer om deg selv i en mail Du finner mail-adressen under profilen min her. Det gjelder forsåvidt også alle andre snille og søte jenter rundt 35 år som bor på østlandet. Kanskje er akkurat du den rette, men det vet jeg jo ikke ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tja Skrevet 23. juli 2009 #184 Del Skrevet 23. juli 2009 15-åring med 18-20-åring? Njaaa.. Tror ikke foreldrene mine hadde vært så glad for den, nei. Dessuten ville nok en i den alderen kreve litt mer enn det jeg er klar for å gi, for å si det sånn.. Gutter på din alder kan nok være litt slitsomme ja, men vi blir ikke stort bedre i 18-20 års alderen, hører fortsatt bæsj tiss promp vitser osv av alle mine venner. Ikke at de er mindre smarte av den grunn, alle endte opp med gode karakterer etc etc, så du må nesten bare lære deg å bli skikkelig kjent med "oss?" Så får du få frem det beste i oss istedenfor.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #185 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, det blir nesten som de damene som prøver å omvende homser. Nei, seriøst, tror du er inne på noe her. For mitt vedkommende sitter mønsteret siden barndommen. Jeg har skrevet ned tanker omkring dette og på en måte kommet videre, men så møter jeg en kjekkas på by'n og alt jeg har lært er glemt. Må jeg virkelig slutte å gå på by'n?! Elsker å danse og flørte. Og i årenes løp har jeg enda ikke opplevd å blitt kjent med en kar på butikken, kafeen, whatever. Det blir ute på by'n eller på jobb, som desverre er full av kjerringer. Kjenner meg igjen i dette. Enkelte menn trenger kun å sende et blikk, så er alt man har erfart som visket vekk. Derimot treffer jeg menn flere steder enn på byen. Har til og med vært på date med han som kjørte hjem varene mine fra Ikea. Menn jeg har truffet på biblioteket, butikken ol. har som regel vært så pågående at jeg har blitt skremt vekk. Vet om mange som har truffet en bra fyr på byen, så tror ikke det er håpløst. Vi kan jo ikke slutte å gå ut, som du sier er det jo gøy. Ikke sant! Det handler jo ikke om å gjøre seg til en pleaser, men om å bli bevisst egne feil man gjør. Og dette med respekt...jeg står opp for meg selv på alle områder, men med menn går det ad dundas. Det er som en bruker her skrev; da vil du ikke tenne på fyren, om det er en såkalt snill fyr. Huff, og det går on and on. Akkurat slik er det her og. Hvorfor er det vanskelig å møte en mann som er snill og god og som samtidig får deg til å dirre innvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #186 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor er det vanskelig å møte en mann som er snill og god og som samtidig får deg til å dirre innvendig? Kan jeg anta at du er impulsiv og ikke har en plan A, B og C? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr.Guy Skrevet 23. juli 2009 #187 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor kan ingen skrive alder og bo-område her? Det går vel f.eks an å skrive jeg er 16+, 20+, 30+ eller 40+ osv., og er fra østlandet, sørlandet, vestlandet eller nord-Norge. 19 - Oslo og på leting her ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. juli 2009 #188 Del Skrevet 23. juli 2009 22 Trondheim her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #189 Del Skrevet 23. juli 2009 27 år ....40 minutter fra Tigerstaden.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kevlar Skrevet 23. juli 2009 #190 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvorfor er det vanskelig å møte en mann som er snill og god og som samtidig får deg til å dirre innvendig?Jeg faller selv for jenter som er litt tøff i trynet, men disse er som ofte enda mer ekstreme enn menn i samme posisjon, og har helt mistet fotfestet ved det å være en søt og yndig jente som av og til kan være litt sårbar (akkurat nok til at man fortsatt kan føle seg som mannen i forholdet). Det er et vanskelig kompromiss å skulle gå for noen som bare er søt og snill, samtidig som disse jentene er umulig å være i forhold med uten å gå ut av det knust. Det finnes alt for få nyanser av «guttejenter». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #191 Del Skrevet 23. juli 2009 Kan jeg anta at du er impulsiv og ikke har en plan A, B og C? hehe Har knapt en plan A. Får hetta av at alt skal planlegges. Så ja - jeg er impulsiv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snill Skrevet 23. juli 2009 #192 Del Skrevet 23. juli 2009 Snart tjue-ti fra vest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #193 Del Skrevet 23. juli 2009 Har knapt en plan A. Får hetta av at alt skal planlegges. Så ja - jeg er impulsiv... Ja, regnet nesten med det. Men hvorfor liker du ikke å ha en plan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #194 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja, regnet nesten med det. Men hvorfor liker du ikke å ha en plan? Hvis alt er nøye planlagt mister man gleden av overraskelser. Jeg føler meg fanget av for mange planer. Så klart jeg kan ha en plan, men da har jeg alltid plan A. Går den i vasken, må man rett og slett være kreativ for å løse det på best mulig måte. Har hatt flere gode opplevelser på grunn av at plan A ikke fungerte:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polly Ester Skrevet 23. juli 2009 #195 Del Skrevet 23. juli 2009 27 år ....40 minutter fra Tigerstaden.......... Du - ikke rop så høyt da! Det dirrer i trommehinnene enda... :gjeiper: Jeg er ikke 27 - jeg er ca. 35... og jeg bor også 40 minutter unna Tigerstaden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 23. juli 2009 #196 Del Skrevet 23. juli 2009 Hvis alt er nøye planlagt mister man gleden av overraskelser. Jeg føler meg fanget av for mange planer. Så klart jeg kan ha en plan, men da har jeg alltid plan A. Går den i vasken, må man rett og slett være kreativ for å løse det på best mulig måte. Har hatt flere gode opplevelser på grunn av at plan A ikke fungerte:) Joda, kan sikkert være fornuftig det For mye og for lite skjemmer alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #197 Del Skrevet 23. juli 2009 Du - ikke rop så høyt da! Det dirrer i trommehinnene enda... :gjeiper: Jeg er ikke 27 - jeg er ca. 35... og jeg bor også 40 minutter unna Tigerstaden... Unnskyld! Aha, kanskje vi bor nærme hverandre da.... 27 og ca 35 funker jo. Det er jo inn for kvinner å ha en yngre mann. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest amu Skrevet 23. juli 2009 #198 Del Skrevet 23. juli 2009 27 år ....40 minutter fra Tigerstaden.......... 28 år, befinner meg midt i Tigerstaden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss X Skrevet 23. juli 2009 #199 Del Skrevet 23. juli 2009 Bor 50-55 min fra Tigerstaden. ^^ Kan nesten være hvor som helst, det, da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 23. juli 2009 #200 Del Skrevet 23. juli 2009 Bor 50-55 min fra Tigerstaden. ^^ Kan nesten være hvor som helst, det, da.. Ja, kommer ann på om det er - "utenfor" oslo: drammen osv. eller "før" oslo: moss,fredrikstad osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå