Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hei, jeg ønsker å ha en slags gjestebok i bryllupet, men vil ikke kjøpe en "kjedelig" bok. Hva skal dere gjøre? Tips?
Sunshine Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har sett mange legge frem ferdige lapper som kan limes inn i fotoalbum etterpå.
Nelly Pelly Skrevet 21. juli 2009 #3 Skrevet 21. juli 2009 Har kjøpt en gjestebok med teksten "And they lived happily ever after" på fremsiden. Inni blir jeg å skrive inn diverse kjærlighetsdikt og sitater på noen spredte sider. Vet ikke helt hvordan jeg blir å gjøre det, kanskje printe ut på pent papir og lime inn. Gjestene får skrive innimellom, men la venstresidene stå åpne. Her skal jeg lime inn bilder som blir tatt med engangskamera under festen. Skal ha den som et fint minne om dagen, og for å få samlet dikt og sitater
Nika_83 Skrevet 21. juli 2009 #4 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har sett mange legge frem ferdige lapper som kan limes inn i fotoalbum etterpå. Det var smart du! *notere bak øret*
HelloKjersti Skrevet 21. juli 2009 #5 Skrevet 21. juli 2009 Du kan alltids sy et lappeteppe etterpå med tøystykker som gjestene har skrevet hilsner på. Som for eksempel her: http://tackyweddings.com/2009/06/29/um-tha...beeswax-mister/
krillan Skrevet 21. juli 2009 #6 Skrevet 21. juli 2009 Jeg har kjøpt en svart bok med svarte papp ark inne. Fra Åhlens, kostet ikke mye. Har brukt samme pynt og dekor på forsiden som på innbydelsene og skal skrive dikt inni. Har også tenkt til å sette bilder av gjestene på venstre side.
Jade Skrevet 21. juli 2009 #7 Skrevet 21. juli 2009 Kjøpte et A5-bryllupsalbum med spiral og sorte pappsider. Så skrev gjestene med sølvpenn inni. Skal lime inn bilder av de som har skrevet når jeg har fått fremkalt alle bildene
Gjest Gjest Skrevet 21. juli 2009 #8 Skrevet 21. juli 2009 Hei, jeg ønsker å ha en slags gjestebok i bryllupet, men vil ikke kjøpe en "kjedelig" bok. Hva skal dere gjøre? Tips? Kjøpte bok med navnene våre + bryllupsdatoen på omslaget. Fant den på en nettside som også selger invitasjoner osv.
@laide^ Skrevet 21. juli 2009 #9 Skrevet 21. juli 2009 Kjøpte bok med navnene våre + bryllupsdatoen på omslaget. Fant den på en nettside som også selger invitasjoner osv. Jeg er også på jakt etter noe slikt, har du en link ?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 Jeg har kjøpt en i 30x30cm med navnene våre på forsida. Kjøpt på kortbutikken.no Betalte vel 299, så den var ganske dyr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå