Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
LASSO RUNDT FRU "F**KINGS" LUNA!

Makan til møkkabok skal man lete lenge etter!! Greit nok at den i sin tid skildret sex og kroppsvæsker men HERREMIIIN for et opphauset og over rated MAKKVERK skal man lete LENGE ETTER!

Boka er rett og slett et MAKK-VERK! Det er ikke mulig å argumentere i mot! Beklager! Når jeg i min ungdom klasket boka i kateteret og så læreren inn i hvitøyet og spurte hva han EGENTLIG syntes om boka, hvisket han til og med fram "jeg skulle gjerne fått igjen de timene av min eksistens som jeg brukte på den".

OG JEG KUNNE SØREN MEG IKKE SAGT DET BEDRE SELV!!!

Jeg blir suicidal av tanken på at jeg har brukt tid av mitt dyrebare liv på noe så tullete, "selvbiografisk" vås som Lasso rundt "retarded" Luna!!!

Det er på tide at man måker denne møkka ut av VGS pensumlista, og får inn noe som man faktisk lærer noe av å lese i skolen vel og merke!

Kultur-Norge gjør meg rett og slett kvalm! KVALM!!!!!!!!!

Tilber jo denne dritten, JA DRITTEN JA, som om det aldri har vært skrevet noe bedre!!!! ER DET MULIG!?

Slik føler jeg det om "prosessen" :)

Endret av tineline
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
LASSO RUNDT FRU "F**KINGS" LUNA!

Makan til møkkabok skal man lete lenge etter!! Greit nok at den i sin tid skildret sex og kroppsvæsker men HERREMIIIN for et opphauset og over rated MAKKVERK skal man lete LENGE ETTER!

Boka er rett og slett et MAKK-VERK! Det er ikke mulig å argumentere i mot! Beklager! Når jeg i min ungdom klasket boka i kateteret og så læreren inn i hvitøyet og spurte hva han EGENTLIG syntes om boka, hvisket han til og med fram "jeg skulle gjerne fått igjen de timene av min eksistens som jeg brukte på den".

OG JEG KUNNE SØREN MEG IKKE SAGT DET BEDRE SELV!!!

Jeg blir suicidal av tanken på at jeg har brukt tid av mitt dyrebare liv på noe så tullete, "selvbiografisk" vås som Lasso rundt "retarded" Luna!!!

Det er på tide at man måker denne møkka ut av VGS pensumlista, og får inn noe som man faktisk lærer noe av å lese i skolen vel og merke!

Kultur-Norge gjør meg rett og slett kvalm! KVALM!!!!!!!!!

Tilber jo denne dritten, JA DRITTEN JA, som om det aldri har vært skrevet noe bedre!!!! ER DET MULIG!?

Jeg synes Lasso rundt fru Luna er en veldig god bok, jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Sult av Knut Hamsun anbefales ikke hvis man har tendenser til spiseforstyrrelser. Følte meg syk og sulten hver gang jeg leste i boken så den greide jeg ikke fullføre. Men må si den var veldig bra, kanskje litt for bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...