Gå til innhold

Når sende ut takkekort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, er vel ingen regel på det... Men når er det man "forventer" å få takkekort? Rett etter bryllupet eller? :sjenert:

Skrevet
Altså, er vel ingen regel på det... Men når er det man "forventer" å få takkekort? Rett etter bryllupet eller? :sjenert:

Innen 3-4 måneder etterpå synes jeg. Har fått takkekort ett år etter ved en anledning, da blir det nesten bare teit...

Skrevet
Innen 3-4 måneder etterpå synes jeg. Har fått takkekort ett år etter ved en anledning, da blir det nesten bare teit...

Okei. Nei, tenkte å ikke være så sent ute da, jeg kommer til å bestille takkekort nå snart tenker jeg.. ;)

Skrevet

Det tok ca 2 mnd før vi fikk bildene fra fotografen + at kortene skal skrives og sendes, så gjestene måtte vente 2-3 mnd før det kom takkekort fra oss. Selv har jeg mottatt takkekort alt fra 2-5 mnd etter bryllupet.

Det er sikkert store forskjeller fra fotograf til fotograf, men vi måtte vente litt pga at det var sommer + at det var lang ventetid på prøvetime (for å plukke ut bildene).

Gjest Gjest
Skrevet
Det tok ca 2 mnd før vi fikk bildene fra fotografen + at kortene skal skrives og sendes, så gjestene måtte vente 2-3 mnd før det kom takkekort fra oss. Selv har jeg mottatt takkekort alt fra 2-5 mnd etter bryllupet.

Det er sikkert store forskjeller fra fotograf til fotograf, men vi måtte vente litt pga at det var sommer + at det var lang ventetid på prøvetime (for å plukke ut bildene).

Oj, er det bare jeg som er tidlig ute med disse? Vi giftet oss 4 juli og har allerde levert ut takkekort :fnise:

De kom fra fotografen på lørdag.

Skrevet

Først; gratulerer med vel overstått bryllup!

Når det er sagt synes jeg det er lurt å sende takkekort så fort som mulig. Jeg har fått takkekort alt fra 1 mnd etter bryllupet til 1 år. Da ble det, som sagt lenger opp her, bare teit.

Skrevet
Oj, er det bare jeg som er tidlig ute med disse? Vi giftet oss 4 juli og har allerde levert ut takkekort :fnise:

De kom fra fotografen på lørdag.

Vi var også tidlig ute. Hadde sendt alle takkekort innen en måned etter bryllupet. Jeg synes takkekort skal sendes så fort som mulig, men skjønner jo at enkelte må vente litt på fotografbilder.

Skrevet

Vi sender ut nå etter 3 måneder. Da var det først leveringstid prøvebilder fra fotograf. Der var det mye "kø" så det tok sin tid. Så skulle vi velge ut de vi skulle ha (på CD), så skulle bildene korrigeres/justeres og sendes på ny. Det tok noen uker. Så skulle de sendes til fotolab, og så skulle jeg få disse i retur. Så skulle jeg kjøpe mappekort til å putte de inni (det kunne jeg selvsagt gjort for lenge siden, men, men. Så skal alle kortene skrives. Det er jo litt tiltak. :) Adresser skal finnes, osv. :) Det burde jo være enkelt å gjøre dette på null komma nix, men det er alltid noe som skal gjøres :)

1 år er veeeeel drøyt, ja :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så fort som mulig, og helst ikke senere enn 6 mnd.

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)

Har bestilt takkekort, de kommer vel i posten snart. Så da blir de sendt ut fortløpende etter jeg har fått de. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...