Gå til innhold

Hvor kan jeg finne Maggie sottero kjoler i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger underskjørt og vil kjøpe det fra ebay til denne kjolen. Hvilke størrelse og navn er det på ebay?

Vedlegget fjernet iht KGs regler

Bond, mod

Endret av Bond
Skrevet

Kjøpte du kjolen fra Ebay?

Jeg så på denne kjolen av Maggie Sottero, men fant den ikke i noen butikk :(

Uansett, så har jeg valgt Dallas fra MS og den er noe lik. Jeg har valgt et helt enkelt underskjørt som dette...

http://www.lisenett.no/Bilder4/lilly2008/underskj%F8rt3.jpg

Det bør holde i følge brudesalongen jeg brukte.

Jeg kjøpte et underskjørt fra Ebay for jeg kjøpte den over, og den fra Ebay var total katastrofe. Det holder med 1 stk ring...den fra Ebay var 3 ringer så jeg så ut som en vandrende kjegle...hehe..

Skrevet
Kjøpte du kjolen fra Ebay?

Jeg så på denne kjolen av Maggie Sottero, men fant den ikke i noen butikk :(

Uansett, så har jeg valgt Dallas fra MS og den er noe lik. Jeg har valgt et helt enkelt underskjørt som dette...

http://www.lisenett.no/Bilder4/lilly2008/underskj%F8rt3.jpg

Det bør holde i følge brudesalongen jeg brukte.

Jeg kjøpte et underskjørt fra Ebay for jeg kjøpte den over, og den fra Ebay var total katastrofe. Det holder med 1 stk ring...den fra Ebay var 3 ringer så jeg så ut som en vandrende kjegle...hehe..

Ja bestilt fra Kina, men spørs hvor vellykka den blir siden jeg ikke har fått den enda..Om ikke vet noen om hvor lett det er å bestille orginaler til Norge gjør brudesalonger det? Har lest en plass at de ikke sender ut fra statene:o ??

Ok da satser jeg på ett enkelt underskjørt om det blir denne:) Dallas er veldig fin den også da:D

Skrevet

mener de kan bestille inn, men da med forbehold om at du kjøprt kjolen uansett... hør med kristi brudesalong i Lillestrøm, de selger MS kjoler :jepp:

Skrevet

Hm ja jeg for spørre om Kina kjolen ikke blir bra nok da..Er litt skeptisk:S Hvor mye koster MS kjoler rundtom? 13000 kr eller mer??

Ellers så bor jeg i Bergen så kanskje noen vet hvor de selger maggie sottero kjoler der?

Lurer også på om maggie sottero i USA selger kjoler fra i år neste år??Ei vennine av meg reiser bort da. Dette er hvis de i Norge selger kjolen alt for dyrt...

Skrevet

Tror det skal være en i Bergen da jeg kjøpte min brukt av ei jente som bodde i Bergen.

Dallas hadde en pris her i Oslo på 15 000, prøvde et par andre fra maggie som kostet 12 000 og 18 000...så de varierer. Kan tenke meg at den du ser på kan koste i 17.000 kr siktet. Og det er uten opplegg av kjole eller inn/ut-sying. Men de er utrlig flotte da, så det er liksom verdt det!hehe

De fleste jeg har lest om som har kjøpt kjolen sin i Asia har blitt vedig fornøyde! De er jo utrolig dyktige der! :jepp:

Skrevet

Snakket med Kristins Brudeasalong ang. kjolen jeg kjøpte. Det er 2008 modell og de sa de kunne bestille denne fra USA t.o.m ut august i år...så de selger vel i ca 1 års tid fra de ble lansert. Så spørs om denne kjolen er 2008 eller 2009 modell...om den er 2008 så er den vel mest sannsynlig ikke å få tak i til neste år...kanskje om du kan bestille til venninnen din reiser. Da må man eventuelt knaksje snakke med en salong som selger MS i USA, det er en store locator på MS.com :jepp:

Gjest Gjest_Brud_*
Skrevet

Kjøpte min Maggie Sottero kjole på Belle Amie i Bergen. De holder til like bak politistasjonen.

Betalte 13000 for den...2000 ca for underskjørt..

Skrevet

Jeg søkte rundt på kjolen jeg ville ha og det virker som om det er 2009 modell så da har jeg fortsatt sjangs neste år. Den koster også rundt 7000-8000 kr i USA så den er ganske så rimiligere der enn i Norge vil jeg tro. Jeg for se når Kina kjolen kommer, er veldig spent:p Hadde vært så greit å få prøvd en orginal en da..Ja jeg for sjekke ut brudesalongene i Bergen:p Takker for alle svar:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...