Gjest Utlogget nå Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Jeg og min eks samboer gjorde det slutt for ca 7 mnd siden. Eller han gjorde det slutt lettere sagt... Vi var ikke sammen mer enn 1 år hvis det har noen betydning. Jeg har hatt endel forhold før han, det lengste forholdet mitt var på 8 år, og vi bodde sammen i 5 av de. Men jeg har aldri hatt så sterke følelser for noen, som jeg hadde for min nyeste eks... Jeg var så sterkt og hardt forelsket og så betatt hele veien... Jeg fant ikke en eneste negativ side ved han.. Jeg elsket alt ved han... Nå vet jeg hva det betyr å virkelig elske et menneske. Vi var så like, vi hadde det så moro og bra sammen, vi var et team. Han gjorde det slutt ganske brått og uventet, jeg flyttet ut ca 1 uke etter... Jeg følte at livet mitt var over, jeg ble sykemeldt da jeg slet med depresjoner og jeg bare gråt og gråt hele tiden. Alt jeg ønsket var han tilbake... Vi hadde litt gjevnelig kontakt, men grunnen var vel fordi han ville møte meg for sex... Han mente at han aldri hadde hatt så bra sex før og den regla der.. Men jeg har aldri hatt sex med han etter bruddet. Men jeg måtte hente ting som jeg stadig hadde glemt hos han i ettertid etter bruddet.. De gangene jeg var der, så holdt han rundt meg, han skalv, han gråt.. og han savnet meg, men han ville ikke ha meg tilbake i livet sitt fordet, kansje senere en gang, men ikke nå. Noen måneder etter, så møter jeg en ganske så utrolig gutt, en som virkelig har alt en dame kan se etter og drømme om, han hadde hvertfall alle tingene jeg har sett etter og satt pris på i en mann. Denne mannnen tok meg med på dater, vi gikk lange turer sammen, vi snakket mye sammen.. Og etter 2 uker ca, så kysser vi, jeg fikk en kribling i magen og en god følelse, det var godt og endelig smile igjen! Vi tilbrakte endel tid sammen og jeg ble forelsket og betatt. Kjærester ble vi, og han er en fantastisk kjæreste på alle mulige måter. Han gjør virkelig alt for meg. Jeg møter min eks tilfeldig innimellom, i butikken og stranda, jeg unngår de butikkene jeg vet han handler i og unngår de strendene, da jeg ikke ønsker å se han pga det stikker inni meg når jeg ser han.. Jeg vet jo nå at det var for tidlig med ny kjæreste, men jeg trodde ikke at jeg hadde noen følelser for eksen min igjen. Men det er for sent med anger, jeg vet ikke hvordan jeg skal klatre meg videre. Jeg tenker på eksen min hele tiden, nesten besatt om jeg kan bruke det ordet. Jeg kan innimellom gråte ved tanken av han... Mitt største ønske innimellom er å se han og holde rundt han. Kjenne varmen hans.. lukten hans.. den behagelige og rolige stemmen hans.. Har dere noen gode råd? Jeg har aldri slitt med dette problemet før rett og slett... Men jeg har aldri blitt dumpet før heller.. Kan det ha noe med at "man vil ha det man ikke kan få"? Jeg har bare aldri hatt så sterke følelser for noen før... Men aldri vært så sjalu før heller.. Jeg stolte jo ikke på han og var livredd for å miste han hele tiden... Jeg får dårlig samvittighet ovenfor min nåværende kjæreste som tror at alt er bra og hvertfall ikke at jeg har følelser for eksen min.. Han er virkelig fantastisk og han er en jeg ønsker å ha med meg videre i livet. Men man kan jo ikke sammenlikne følelser for en du har møtt noen måneder og en du bodde sammen med og elsket...
Gjest Gjest_hans_* Skrevet 19. juli 2009 #2 Skrevet 19. juli 2009 Jeg og min eks samboer gjorde det slutt for ca 7 mnd siden. Eller han gjorde det slutt lettere sagt... Vi var ikke sammen mer enn 1 år hvis det har noen betydning. Jeg har hatt endel forhold før han, det lengste forholdet mitt var på 8 år, og vi bodde sammen i 5 av de. Men jeg har aldri hatt så sterke følelser for noen, som jeg hadde for min nyeste eks... Jeg var så sterkt og hardt forelsket og så betatt hele veien... Jeg fant ikke en eneste negativ side ved han.. Jeg elsket alt ved han... Nå vet jeg hva det betyr å virkelig elske et menneske. Vi var så like, vi hadde det så moro og bra sammen, vi var et team. Han gjorde det slutt ganske brått og uventet, jeg flyttet ut ca 1 uke etter... Jeg følte at livet mitt var over, jeg ble sykemeldt da jeg slet med depresjoner og jeg bare gråt og gråt hele tiden. Alt jeg ønsket var han tilbake... Vi hadde litt gjevnelig kontakt, men grunnen var vel fordi han ville møte meg for sex... Han mente at han aldri hadde hatt så bra sex før og den regla der.. Men jeg har aldri hatt sex med han etter bruddet. Men jeg måtte hente ting som jeg stadig hadde glemt hos han i ettertid etter bruddet.. De gangene jeg var der, så holdt han rundt meg, han skalv, han gråt.. og han savnet meg, men han ville ikke ha meg tilbake i livet sitt fordet, kansje senere en gang, men ikke nå. Noen måneder etter, så møter jeg en ganske så utrolig gutt, en som virkelig har alt en dame kan se etter og drømme om, han hadde hvertfall alle tingene jeg har sett etter og satt pris på i en mann. Denne mannnen tok meg med på dater, vi gikk lange turer sammen, vi snakket mye sammen.. Og etter 2 uker ca, så kysser vi, jeg fikk en kribling i magen og en god følelse, det var godt og endelig smile igjen! Vi tilbrakte endel tid sammen og jeg ble forelsket og betatt. Kjærester ble vi, og han er en fantastisk kjæreste på alle mulige måter. Han gjør virkelig alt for meg. Jeg møter min eks tilfeldig innimellom, i butikken og stranda, jeg unngår de butikkene jeg vet han handler i og unngår de strendene, da jeg ikke ønsker å se han pga det stikker inni meg når jeg ser han.. Jeg vet jo nå at det var for tidlig med ny kjæreste, men jeg trodde ikke at jeg hadde noen følelser for eksen min igjen. Men det er for sent med anger, jeg vet ikke hvordan jeg skal klatre meg videre. Jeg tenker på eksen min hele tiden, nesten besatt om jeg kan bruke det ordet. Jeg kan innimellom gråte ved tanken av han... Mitt største ønske innimellom er å se han og holde rundt han. Kjenne varmen hans.. lukten hans.. den behagelige og rolige stemmen hans.. Har dere noen gode råd? Jeg har aldri slitt med dette problemet før rett og slett... Men jeg har aldri blitt dumpet før heller.. Kan det ha noe med at "man vil ha det man ikke kan få"? Jeg har bare aldri hatt så sterke følelser for noen før... Men aldri vært så sjalu før heller.. Jeg stolte jo ikke på han og var livredd for å miste han hele tiden... Jeg får dårlig samvittighet ovenfor min nåværende kjæreste som tror at alt er bra og hvertfall ikke at jeg har følelser for eksen min.. Han er virkelig fantastisk og han er en jeg ønsker å ha med meg videre i livet. Men man kan jo ikke sammenlikne følelser for en du har møtt noen måneder og en du bodde sammen med og elsket... Du savner nok exen pga den tryggheten og gleden du hadde med ham. og pga dette så klarer du ikke og gi helt slipp og er vel redd for og binde deg opp i en annen mann. Kan jo være at han vil ha deg tilbake.... at det var han som slo opp har nok også en betydning, du føler deg forlat og vil gjerne ha ham tilbake for og vise ham at du er noe å satse på. Få heller fokusen over på den nye mannen din. etter en liten stund vil du nok få det samme med ham som du hadde. vis ikke så har du nå prøvd og har kommet deg enda et hakk videre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå