MariaMoen Skrevet 18. juli 2009 #1 Skrevet 18. juli 2009 Hei! Får mye grill mat den siste tiden har gitt meg par ekstra kg på kroppen:( som jeg ønsker å bli kvitt.Har tenkt å kjøre lav karb diet med kardio trening 1 time dagen fremover til ønsket vekt. Ble anbefallt noe som heter HCA Diet kapsler sammen med Grønn Te kaspler for raskere fremgang. Noen som har testet disse ut?
MariaMoen Skrevet 18. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 18. juli 2009 Glemte link HCA Diet Grønn Te Og kan noen forklare meg hva dette er?Sesamin
Gjest Bolledeig Skrevet 20. juli 2009 #3 Skrevet 20. juli 2009 Sesamin er en fettsyre. Den har visstnok hatt noen lovende effekter i enkelte dyreforsøk (slik jeg forstår det er det ikke prøvd i stor skala på mennesker) men det har visst en del negative bivirkninger også som nedgang i libido og generell trøtthet og slapphet. Med tanke på at sesamin er såpass dyrt og såpass lite testet er jeg tilbøyelig til å anbefale deg å droppe det, du vil trolig få en mer en god nok effekt av lowcarb alene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå