The Kitten Skrevet 22. juli 2009 #22 Skrevet 22. juli 2009 Er det noen som kan forklare meg hvordan det er mulig å bruke over 2 000 på å gå ut én kveld?
Gjest Gjest Skrevet 22. juli 2009 #23 Skrevet 22. juli 2009 Hvor mye penger bruker dere på drikking/festing og hvor ofte drikker dere? Er dere par eller alene? kanskje en tusenlapp i løpet av et år. Blir ofte så mye siden det meste drikkes på pub til 60-70 kr halvliteren. Drikker gjerne 2 når jeg er ute med en venn eller to og preiker. Sjeldent sammen med kjæresten, er en guttegreie. Tror jeg ikke har vært god og brisen eller full på nesten 5-6 år.
LilleCanCan Skrevet 22. juli 2009 #24 Skrevet 22. juli 2009 (endret) Vi drikker kanskje annen hver måned (noe sånt). Jeg kanskje litt mer. Bruker vel rundt 200-300,- annenhver måned på alkohol. Maks. Endret 22. juli 2009 av LilleCanCan
Gjest Jente_87 Skrevet 22. juli 2009 #25 Skrevet 22. juli 2009 Hvor mye penger bruker dere på drikking/festing og hvor ofte drikker dere? Er dere par eller alene? Jeg er ute hver fredag og lørdag men bruker aldri penger på annet en buss til og fra sentrum. Gratis alkohol og blandevann får jeg på vorspilet,gratis drikke får jeg hele kvelden på byn.
Gjest Gjest_anna_* Skrevet 22. juli 2009 #26 Skrevet 22. juli 2009 E singel og over 30. Bruker like mye om jeg er singel eller i et forhold. Drikker alkohol ca 2-3 ganger i uka,det er oftest i forbindelse med mat,er ute på byen ca en gang hver andre måned. Ca 250 kroner i uka i snitt.
Pemille Skrevet 22. juli 2009 #27 Skrevet 22. juli 2009 Single, 27 år, drikker ikke, og når jeg er ute kjøper jeg kanskje 1 til 2 alkoholfrie drinker eller mineralvann. Er mye på café, men ikke så ofte på byen. Røyker ikke, og bor i Oslo sentrum, så det blir ikke taxi heller. Man kan jo lure på hvor pengene blir av. Hihi.
babord Skrevet 22. juli 2009 #28 Skrevet 22. juli 2009 Jeg går ut i snitt to ganger i måneden. Jeg bruker vanligvis mellom 100-200 kroner per gang. Hvordan i alle dager klarer du det? Jeg går ut omtrent like ofte som deg, kanskje litt skjeldnere, men jeg og samboer bruker i alle fall 1500 per gang til sammen... Taxi, litt forskjellig drikke til vors, cover, drikke på byen, nattmat... Og så kjøper jeg meg kanskje en ny topp eller noe, kanskje vi røyker, og siden vi alltid har bestemt oss for å ikke røyke selv om vi drikker så kjøper vi alltid røyk ute, der det er dyrt.. 100 kroner er jo bare en sixpack med øl på mega det liksom..
The Kitten Skrevet 22. juli 2009 #29 Skrevet 22. juli 2009 Hvordan i alle dager klarer du det? Jeg går ut omtrent like ofte som deg, kanskje litt skjeldnere, men jeg og samboer bruker i alle fall 1500 per gang til sammen... Taxi, litt forskjellig drikke til vors, cover, drikke på byen, nattmat... Og så kjøper jeg meg kanskje en ny topp eller noe, kanskje vi røyker, og siden vi alltid har bestemt oss for å ikke røyke selv om vi drikker så kjøper vi alltid røyk ute, der det er dyrt.. 100 kroner er jo bare en sixpack med øl på mega det liksom.. Pappa reiser mye i forbindelese med jobben, og kjøper øl for meg i tax-free butikken. (45 kr) I tillegg får jeg så og si alltid en drink, en øl eller et glass vin på fest. Vi går vanligvis der hvor det er gratis inngang, og jeg kjøper sjelden mer enn én øl på byn. Jeg kjøper ikke nattmat for det blir jeg bare dårlig av, og jeg røyker ikke. Taxi tar jeg vanligvis med venner eller jeg tar nattbuss: (60 kr).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå