Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hvor mye penger bruker dere på drikking/festing og hvor ofte drikker dere? Er dere par eller alene?

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjernedryss
Skrevet
Hvor mye penger bruker dere på drikking/festing og hvor ofte drikker dere? Er dere par eller alene?

Drikker vel ca en gang i uka, så da blir det kanskje 4-500 kr i uka på drikking. Er alene.

Skrevet
Drikker vel ca en gang i uka, så da blir det kanskje 4-500 kr i uka på drikking. Er alene.

Jeg og samboeren min drikker sjelden. Kanskje vi kjøper en flaske billig vin hver 4 måned. En sjelden gang en flaske vodka eller noe hvis vi skal på en skikkelig fest. Så ca 600 kr i året.

Skrevet

Blir ikke brukt så mye penger på drikke. Det blir ikke mye drikking ute for min da aldersgrensen på de fleste stedene her i Drammen er 20, som jeg fyller først i slutten av oktober. Samboeren er ute en sjelden gang. Ellers går det i en rom og cola en gang i blant ^^

Skrevet

Er gift og småbarnsmor. Tar av og til et par glass rødvin på en fredagskveld. Bruker ca kr 1,000.- per år på alkohol... billig i drift.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg drikker ikke alkohol. Bruker ca. 50-60 kr i uka på brus, ellers er det gratis vann i springen :)

Festing bruker jeg ingenting på.

Skrevet

Drikker/fester kanskje hver 6.-8. uke eller noe, så bruker ikke veldig mye penger på det akkurat. Svir kanskje av en 4-500 kr pr. gang :)

Skrevet

Jeg er singel nå, men mine drikkemønstre har aldri endret seg selv om jeg har hatt kjæreste.

bruker kanskje 500kr på alkohol pr år, og slik har det vel vært siden jeg ble 18, er nå 23år.

Gjest Cipheria
Skrevet

Singel, drikker kanskje ein gong i året, om eg gjer det så ofte.

Skrevet

Her går det en del, men det er delvis på grunn av en samboer som er whisky-fantast. Han har 23 flasker i skapet... Ellers går det kanskje et par flasker vin i måneden, tenker jeg. Men ingen av oss er noensinne ut på fylla, de flaskene går med når vi griller eller spiser en bedre middag. Og så er vi vel på pub og drikker et par Bulmers hver en gang i måneden.

Skrevet

Bruker kanskje ca 500 kr i mnd i gj.snitt...På sommeren tydeligvis litt mer :-p

Skrevet

Eg og sambo drikker VELDIG sjeldent. Har ikkje vært ute i fest-sammenheng på 2-3 år, men skal ut til helga om alt går etter planen (som det sjeldent gjør, hersenes venner som ikkje er til å stole på overhodet når det kommer til sånne ting).

Kjøpte inn drikke for noen uker siden, brukte 700kr i følge sambo men da var det litt forkjellig drikke og blandevann (mye fordetom da!).

Gjest Lancelotte
Skrevet

Før var det vel en 250-500 kr uka, blitt litt mindre i det siste, er singel, men bruker vel ca like mye uansett ;)

Skrevet

Kjæresten og jeg drikker kanskje et glass vin eller en øl om kvelden et par ganger i uka, og hvis jeg går på café blir det ofte et glass vin eller to. Så kanskje jeg drikker to-tre ganger i uka, 1-3 glass hver gang. Varierer om det er ute eller inne.

Skrevet

Jeg går ut i snitt to ganger i måneden. Jeg bruker vanligvis mellom 100-200 kroner per gang.

Skrevet

Jeg bruker 0,- Drikker/fester ikke.

Har samboer. Hvor mye han bruker, vet jeg ikke.

Skrevet

Jeg drikker ca. annenhver måned eller hver tredje måned og bruker kanskje 3 til 400 pr. gang. Kjæresten er ute minst dobbelt så mye som meg.

Skrevet

(samboer her, jeg er 23, han noe eldre)

Jeg drikker ikke(og har aldri drikket), han kan kjøpe seg en 6 pakning opptil et par ganger i mnd(de varer som oftest 6 dager+).

Ellers er vi så og si aldri ute, kanskje opptil 3 ganger i året, og da blir det brukt et par hundre kroner.

Skrevet

Vi er samboere og kjøper vin for ca 300kr hver helg (enten en boks eller 2stk flasker til ca 150kr). Vi lager mye god mat i helgene, og har god vin til dette. I tillegg hender det at vi tar oss et glass i uken til litt ost, kjeks eller tapas. Kanskje 2 ganger i mnd kjøper vi oss en flaske whisky(er veldig glad i whisky) til 350kr, og er det noe spesielt kan det hende vi kjøper oss litt sprit. Har stort sett øl i kjøleskapet(450kr i mnd). Så utregnet blir det ca 2650kr i mnd. Har ofte venner på middag i helgene, men drar ikke mye ut(men ser her at det er mye i forhold til andre).

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bruker etter hvor mye penger jeg har. har jeg mye fester jeg mer. Kan godt være ute tre ganger enn uke så går det tre uker til neste gang. Da jeg var 18- 20 var jeg ute hver helg. Så jeg har nok drukket en del. Det har aldri vært grøftefyll, men morsomt. Nesten alle jeg kjenner er også gald i å feste.

Så tilsammen i året bruker jeg nok en del på å gå ut.

Men det blir jo en del i taxi osv osv også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...