Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #1 Skrevet 2. august 2003 Plutselig vil ikke maskinen min vise bilder. Der det skulle vært bilder er det bare kryss. For å få se bilder må jeg høyreklikke på hvert eneste bilde og velge "vis bilde". Har windows 98. Dette er krise og trenger desperat hjelp.
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #3 Skrevet 2. august 2003 Hva slags browser bruker du?Heisann, ser at du kanskje kan hjelpe meg. Er helt "grønn" på dette, med browser, mener du nettleser?........og i såfall hvordan finner man ut det?......er jeg helt håpløs eller?
Gjest Anonymous Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Enten Internet explorer eller opera sannsynligvis. Det står i den øverste linjen i vinduet. På intrenet explorer så kan du se på verktøy - alternativer for internet. Så unde avansert så kommer det opp en lang ramse med forskjellig du kan krysse av. Vis filer er er en - kanskje den ikke er krysset av? Hvis du bruker opera kan du sjekke noen ikoner som ligger til venstre for den ruten som internettadressen du er inne på står. Der er det et bilde av et fotografiapparat (show images heter det) - det skal være helt for at bilde skal vises. Hjelper dette noe?
punkyB Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 wups - jeg var plutselig ikke logget på lenger - jeg som svarer over. Si fra hvis du fremdeles står fast.
Barbie Skrevet 2. august 2003 #6 Skrevet 2. august 2003 Slik hadde jeg det nå i flere dager. Fikk en venn til å kikke på maskinen min,og det viste seg at jeg var utsatt for aktiv hacking! Han innstalerte Zone Alarm på maskinen,og nå er den helt fin igjen.. Kanskje det samme problemet du har?
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #7 Skrevet 2. august 2003 Enten Internet explorer eller opera sannsynligvis. Det står i den øverste linjen i vinduet. På intrenet explorer så kan du se på verktøy - alternativer for internet. Så unde avansert så kommer det opp en lang ramse med forskjellig du kan krysse av. Vis filer er er en - kanskje den ikke er krysset av? Hvis du bruker opera kan du sjekke noen ikoner som ligger til venstre for den ruten som internettadressen du er inne på står. Der er det et bilde av et fotografiapparat (show images heter det) - det skal være helt for at bilde skal vises. Hjelper dette noe?Har explorer, har sjekket listen som du viser til men alt ok her. Flere gode forslag? Uannsett, takk for svar.
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #8 Skrevet 2. august 2003 Takk til alle som svarer, er fremdelses i krise........
Barbie Skrevet 2. august 2003 #9 Skrevet 2. august 2003 Last ned Zone Alarmen da vel,og se om det hjelper.. http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #10 Skrevet 2. august 2003 Last ned Zone Alarmen da vel,og se om det hjelper.. http://www.zonelabs.com/store/content/home.jsp[/quot Skal prøve det...
Barbie Skrevet 2. august 2003 #11 Skrevet 2. august 2003 Den er uansett kjekk og ha. Mens jeg har vært på nett i kveld har den avverget utallige hackerforsøk.
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #12 Skrevet 2. august 2003 Den er uansett kjekk og ha. Mens jeg har vært på nett i kveld har den avverget utallige hackerforsøk.Fikk ikke til å laste den ned. illigal operation, ser ut som jeg har litt trøbbel i kveld.
punkyB Skrevet 2. august 2003 #13 Skrevet 2. august 2003 Har du prøvd svenskemetoden?? Av og på med maskinen?
Gjest Coolaid Skrevet 2. august 2003 #14 Skrevet 2. august 2003 Har du prøvd svenskemetoden?? Av og på med maskinen?Svenskemetoden fungerer ikke denne gang desverre. Tror jeg får ringe datadoktoren min i morgen...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå