Gå til innhold

Bryllup og svineinfluensaen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Ja, nå har jo svineinfluensaen tatt helt av i Storbritannia, de forventer 100.000 nye smittede hver dag i august, og eksperter sier at vi må forvente et lignende bilde her, med en topp i september. Er det flere septemberbruder enn meg som blir litt bekymret av dette? Vi har ikke tegnet noen bryllupsforsikring, men om dette her tar helt av må jo kanskje bryllupet avlyses? :( :( :(

Endret av lillesmile
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ville jeg ikke bekymret meg for. Jeg bor i England, og selv om det er et par dødsfall innimellom, så er det ikke panikkforhold. En del folk blir syke, men for de fleste er det som en vanlig influensa - man er syk en stund, og så blir man frisk igjen etter en uke eller to. Husk at det bor 60 millioner mennesker i Storbritannia, så 100.000 per dag vil si at 5% av befolkningen smittes i løpet av en måned.

Det er selvfølgelig kjipt hvis noen av gjestene blir syke, og ja, det er vel en sjanse for å bli smittet selv også, men det er det jo faktisk med vanlig influensa også.

Skrevet
Det ville jeg ikke bekymret meg for. Jeg bor i England, og selv om det er et par dødsfall innimellom, så er det ikke panikkforhold. En del folk blir syke, men for de fleste er det som en vanlig influensa - man er syk en stund, og så blir man frisk igjen etter en uke eller to. Husk at det bor 60 millioner mennesker i Storbritannia, så 100.000 per dag vil si at 5% av befolkningen smittes i løpet av en måned.

Det er selvfølgelig kjipt hvis noen av gjestene blir syke, og ja, det er vel en sjanse for å bli smittet selv også, men det er det jo faktisk med vanlig influensa også.

Hehe, ok - da legger jeg fra meg DEN bekymringen. Er mest redd for barna våre egentlig, også har jeg nedsatt immunforsvar selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...