koldbruna Skrevet 2. august 2003 #1 Del Skrevet 2. august 2003 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=70222 Fredags formiddag fikk jeg en sjokkerende melding,min svoger hadde vært med i bilulykke i sverige.De hadde kjørt av veien i stor fart og truffet to hester og en stolpe. Min svoger satt på passasjersete og ble hardest skadet. Ble fløyet med luftamulanse til St.Olavs hospital i Trondheim i går kveld. I ettermiddag/kveldingen fikk vi vite at han er fløyet til Haukeland Sykehus for ryggoperasjon. En ryggvirvel er sannsynlig knust og de må fjerne en beinsplitt i ryggen hans. Håper bare at alt går bra med min svoger. :cry: :cry: :cry: koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 2. august 2003 #2 Del Skrevet 2. august 2003 :cry: Så trist. Håper det går bra med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 2. august 2003 #3 Del Skrevet 2. august 2003 :cry: Dette var trist å lese :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 3. august 2003 #4 Del Skrevet 3. august 2003 Det er så fælt å høre om slikt, og enda verre når det er noen man kjenner. Håper det går bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 3. august 2003 #5 Del Skrevet 3. august 2003 Så trist å lese om. Håper det går bra med han. Skremmende å tenke på hvor mye verre det kunne gått da om hestene ikke hadde vært der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 3. august 2003 #6 Del Skrevet 3. august 2003 Håper det går bra med svogeren og de andre . Synes også litt synd på hestene og jeg da ..... hadde jo vært bedre om de traff på noen høyballer eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. august 2003 #7 Del Skrevet 3. august 2003 Sender deg noen varme tanker, Koldbruna..... Alltid trist med sånne ulykker...... Klem Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 3. august 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 3. august 2003 Vi vet ikke enda hvordan det går med svogeren min,men vi skulle få vite mer når operasjonen var utført. Jeg er glad for at hestene stod der,men samtidig er jo det også grusomt at hestene ikke overlevde.Jeg vet at hvis hestene ikke hadde stått der hadde alle 3 i bilen omkommet. :cry: :cry: Jeg har sett bilder av bilen og den er totalvrak. Det er ett under at de har overlevd. koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 3. august 2003 #9 Del Skrevet 3. august 2003 Uff da Koldbruna Håper det går bra med han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå