Gå til innhold

Mars/April 2010

Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Heldiggris! Jeg har gått opp fra 75D til 75G, og nå begynner G-cup å bli for lite også. :sprettoy:

Jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg en amme-BH eller to nå mens jeg er gravid, og så kjøpe nye om det blir nødvendig eter fødsel. Jeg ser for meg at puppene blir litt mer slunkne utover ammeperioden, og da får jeg sikkert bruk for amme-BH i mindre størrelse. Kanskje. :ler:

:dåne: Djises... Regner med at den som koser seg mest er mannen? :hoho:

Bruker enten 75C eller 80C, alt etter hvor jeg kjøper dem og hva slags bh det er. Kjøpte en ammebh i 85C nå, mest fordi jeg ikke orker å ha noe som strammer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gått opp fra 75F til 75I jeg, men ammebh-ene jeg prøvde var stramme rundt, så kjøpte en i 80H som jeg har brukt mye nå i svangerskapet. Den blir nok for liten rett etter fødsel, men tenker som englefjes at det blir bruk for den etterhvert igjen. Har kjøpt en som er ganske stretcy (til 99 kr på salg på Lindex, så ikke så krise om den blir lite brukt ;) ) og en der jeg gikk opp to cupstørrelser. Bare ammeinnlegget i ull tar jo en cup-størrelse omtrent! Så håper jeg ikke vokser så mye, for da blir det umulig å finne bh i rett størrelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar på glukoseprøvene mine i går og de var heldigvis fine de også :)

Foreldrene mine var en tur i nabobyen i går, og plutselig fikk jeg mms med bilde av en nydelig hvit sprinkelseng. Den hadde de med hjem til meg, så jeg og samboer monterte sprinkelseng i går, og jeg strøyk og ordna og danderte med himmel, sprinkelbeskytter og nyvasket sengetøy på nyinnkjøpt babydyne.

Det var VELDIG rart å ha babyseng på soverommet :fnise: Alt ble liksom så veldig mer virkelig. Her skal det snart ligge en liten en som er min :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet om noen i denne klubben som har fått baby i natt :lur: :lur:

Men jeg er ikke sladris eller noe, så hun får fortelle det selv når hun kommer hjem :Nikke:

Altstår bra til med både mor og barn forøvrig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg er ikke sladris eller noe, så hun får fortelle det selv når hun kommer hjem :Nikke:

Oi du verden!!! så gøy!!! Merker jeg ble innmari nysgjerrig her nå, selvom jeg egentlig ikke kjenner noen av dere her inne uansett da :fnise: men så koselig!!! Gratulerer så masse ihvertfall, til den det gjelder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sjokk:

Det får'n si, det kom helt uventet. Kjenner jeg ble litt stresset nå :bond:

Gratulerer en hel del til den det måtte være da!!! :strix::strix::strix:

Det minner meg på at det er på tide med en sladris oversikt! Lager en ny tråd på terminklubben vår, sørg for å skaffe dere en sladris, har du ingen du kjenner her inne, kan du bare sende meg en PM så kan jeg, eller sikkert noen andre her inne sladre for deg:)

Har en ganske god dag i dag, ikke så mange deprisive tanker! Deilig, begynner å glede meg litt faktisk. Lurer på om jeg skal ut å shoppe litt nå, bare for å fyre opp under denne positiviteten jeg føler :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær
Har en ganske god dag i dag, ikke så mange deprisive tanker! Deilig, begynner å glede meg litt faktisk. Lurer på om jeg skal ut å shoppe litt nå, bare for å fyre opp under denne positiviteten jeg føler :rødme:

Så bra med en god dag! :) Kjør på med shopping og det hele! :) En god dag kan ikke nytes for mye!! :klemmer:

----

Jeg har ikke klart å la være å sniklese rundt i alle dagbøkene til oss på terminklubben nå! ;) Fant ut hvem det var til slutt! :) Men skal la være å røpe det! :fnise:

Men nå blir det :husarbeid:

Ha en fin dag alle sammen! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokk:

Det får'n si, det kom helt uventet. Kjenner jeg ble litt stresset nå :bond:

Gratulerer en hel del til den det måtte være da!!! :strix::strix::strix:

Det minner meg på at det er på tide med en sladris oversikt! Lager en ny tråd på terminklubben vår, sørg for å skaffe dere en sladris, har du ingen du kjenner her inne, kan du bare sende meg en PM så kan jeg, eller sikkert noen andre her inne sladre for deg:)

Hæ, en sladris? Hehe.

Så koselig å høre at du har en bra dag! Kom deg ut og svi av litt penger du :) Men du, så du det jeg har skrevet i dagboka di? Om svangerskapspermisjon hvis du fremdeles jobber men sliter med bekkenet? Ha en fin dag og kos deg med :shoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra med en god dag! :) Kjør på med shopping og det hele! :) En god dag kan ikke nytes for mye!! :klemmer:

----

Jeg har ikke klart å la være å sniklese rundt i alle dagbøkene til oss på terminklubben nå! ;) Fant ut hvem det var til slutt! :) Men skal la være å røpe det! :fnise:

Men nå blir det :husarbeid:

Ha en fin dag alle sammen! :klemmer:

Hehe, får sniklese litt jeg og da!! Men da vet jeg at det ikke er deg, og ikke Ea ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så det nettopp! Får ikke svangerskapspenger, JM mener det ikke er grunnlag for en slik søknad. Hun er veldig opptatt av regler :regel:

Er uansett 100% SM nå, og blir det ut svangerskapet.

Hvorfor ler du av sladris greia mi? Det er veldig vanlig altså, i alle fall hadde vi det sist runde jeg var med på :jepp: Det er ganske gøy å få vite det tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dagen din er fin! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne:

Allerede?

*snoke*

Så gøy! Gratulerer så mye :hjerte: Håper alt står bra til med både mor og barn!

------------------------------------------------------

-Ea- Godt at begynner å føle deg bedre! Enig om det med sladriser, spennende å få høre det med en gang :fnise:

Princess har forresten 40% salg på ordinære varer nå leste jeg inne på et annet forum :) Skal dit imorgen tenker jeg :shoppe:

Over 35 uker idag :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Djises... Regner med at den som koser seg mest er mannen? :hoho:

Han er ikke misfornøyd han, nei. :fnise: Som han sier: Forandring fryder! :tommelsmil:

Jeg på min side synes at det kunne vært greit å ha en cupstørrelse som er litt mindre enn at jeg kan bruke BH'en som lue. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, så det nettopp! Får ikke svangerskapspenger, JM mener det ikke er grunnlag for en slik søknad. Hun er veldig opptatt av regler :regel:

Er uansett 100% SM nå, og blir det ut svangerskapet.

Hvorfor ler du av sladris greia mi? Det er veldig vanlig altså, i alle fall hadde vi det sist runde jeg var med på :jepp: Det er ganske gøy å få vite det tidlig!

Nei nei jeg ler ikke av det, jeg ler av meg selv for at jeg ikke sjønte hva du mente! Følte meg dum ;) Men du er sykemeldt ja, da er det jo forsåvidt "i orden" da. Godt at du slipper å jobbe når du har vondt! :) Men... ikke grunnlag? Hvorfor ikke det?

Nå vet jeg også hvem det er :) Og igjen, gratulerer så mye!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at siden hun ikke har en sladris og det var såpass tidlig fødsel, så kanskje hun blir liggende en stund på sykehuset, så da gir jeg en kort og grei oppdatering her til dere :Nikke:

Mor og barn har det bare flott. Barnet spiser og tar smokk og gråter så det er ingen problem med det. Fødselen gikk i rekordfart og fra hun begynte å kjenne at noe var igang til ungen var ute tok det under 4 timer!! :dåne:

Så nå skal vi hjelpe dem så godt vi kan med å stelle sammen barnerommet og vaske klær og alt annet til de kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I marsgruppen på babyverden er det allerede 5 babyer som er kommet til verden, men de har mange flere medlemmer også da :)

Jeg har shoppet litt mer i dag, siden jeg fikk et flott tips her inne om 40% avslag på princess. 2 madrassbeskyttere (tisselaken), 3 nye håndduker lik de 3 jeg hadde fra før, krabbeteppe, 2 pk med vaskekluter (har 3 pakker fra før) et "kosehjørne" og en myk og god rangle :rødme:

I tillegg har jeg vært på Apoteket og Lindex og hentet gratispakkene mine :yvonne: Koselig med masse babyting :rødme:

I dag er samboer på Ikea og handler stellebord. Tidligere i dag shoppet jeg ammepute og stelleunderlag på flust (fant ENDELIG et stelleunderlag som skal passe målene til gulliver stellebord fra Ikea som jeg hadde så lyst på) . Og mens jeg var der inne hadde de salg på kompaktkamera pga noe jubileumsfjas, så da ble det kamera på meg også :fnise: På tide, for det andre vanlige digitalkameraet mitt er fra 2003 og fungerer ikke pga noe fjas med minnekortet.

Jubel og glede :rødme: Mye kjekt som skjer for tiden! I går kveld vasket jeg mer babytepper og klær og organiserte i hyllene på rommet hvor jeg har ting oppbevart. I dag tror jeg jeg skal prøve å få vasket ull-ting for hånd. Har fått så mange fine strikkede tepper og overdeler fra min mor og bestemor

I går kveld reiste samboer bort og han kommer ikke tilbake før fredagskvelden. Han er deltidsstudent. Neste samling er 8. mars, 2 dager etter terminen min :fnise: Lurer på om det skjer noe mens han er borte - da har han lovet å kaste seg i bilen og kjøre rett hjem. Da kan han være hos meg på 4-5 timer :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så koselig å høre om forberedelsene dine Renesmee! Jeg har ikke kommet sålangt enda, men har vasket 4 ladninger med klær og sengetøy da. Men blir skikkelig stressa når jeg tenker på alt jeg ikke har ordna enda! Huttetu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...