Gå til innhold

Mars/April 2010


Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg enorm allerede, og er redd jeg kommer til å bli gedigen... :sjenert: Men etter å ha sett på magebilde fra uke 23 sist, så er jeg visst egentlig like stor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God jul damer og bebisser! Håper dere har hatt en koselig og kanskje ekstra spesiell jul (?) som gravid! Jeg synes det har vært spesielt koselig egentlig, selv om det har vært slitsomt. Mye som skjer, og har vært null tid til å hvile - derfor en nå mørbanket og ikke funksjonell kropp. Jeg er tidenes verste ansatt som er halvt sykemeldt og i tillegg borte mye utenom også. Hater det! Vil slippe vondt, ha energi og jobbe - masse! Men... jeg får fokusere på hva som venter :babyjente:

Bekkenet protesterer, ryggen sier au, har kynnere i hytt og pine som gjør jobb i seg selv til et mareritt og sover omtrent ikke på natten :tellesauer: I tillegg har jeg nå veldig ofte kvalme som plager meg noe enormt. Morro med graviditet :riste:

Lille er så aktiv om dagen, og selv om det nå er mindre plass å boltre seg på stopper det ikke henne - åneida! Hun dytter og presser seg frem akkurat der hun vil :gravid: Er blitt veldig glad i henne allerede, og foruten min kjære, er jo hun den som holder "meg oppe" nå. Og ja, det er verdt det. Det er bare så tungt.

Ønsker alle en fortsatt god jul og et godt nytt år (hvor vi blir mødre!), håper dere nyter litt mer enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God jul ja!

Jo, det har vært en spesiell jul. Tenk, neste år har vi en liten baby å ha med oss på julefeiringen :rødme:

Jeg er i storform for tiden jeg da , og sover bedre enn på lenge. Da er det bare stas :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det likedan, vanskelig rygg og bekken og vanskelig å sove. Tungpustet uansett hva jeg skal foreta meg, så det merkes at nå er den beste perioden over men nå er det ikke så lenge igjen til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tyttebær

Må vel melde meg inn i klubben over å ha en kropp som "protesterer" jeg også!

Smerter i bekken, og oppover ryggen! Blir nok fysio nå på nyåret, ja! :)

Ellers venter jeg på svar på GB! Men med tanke på at det er to uker siden prøvene, og ingen telefon enda, er det vel ikke noe negativt svar?! :) De hadde vel ringt fort om det var noe som ikke var som det skulle være! :)

Lillejenta er aktiv som bare det, og mannen kjenner spark, så det er bra! :)

I tilegg har hårproblemet mitt gått over - ENDELIG! :) Fra jeg ble gravid røytet jeg veldig mye, og måtte gå med hårstrikk HELE tiden! Måtte tilogmed sove med hårstrikk for at ikke alle hårene skulle legge seg på puten! Og det var forferdelig å dusje, for jeg trodde jeg skulle bli skallet hver gang! Nå har det roet seg, og det er så godt som ingenting som løsner lenger! Kan tilogmed slå ut håret, og droppe strikken! Deilig! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights og genserkjoler, to mammabukser (jeans), en vanlig jeans i boyfriend cut sammen med enkle gensere (ala de for 129,- på H&M). Ingen topper eller gensere spesielt for gravide, men kjøpte en finkjole hos h&m rett før jul som er til gravide, men jeg kan nok fint bruke den etterpå også med et belte i livet :)

Også selvfølgelig pyjamas og slacks ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig glad for at tunikaer er på mote, for jeg synes ikke det er så mye spennende utvalg av gravidklær... Men kroppen min er ikke akkurat bygd for tights, så det blir mammabukser med tunika, eller en lang singlet/topp med cardigan over.

Ellers er det strålende å være gravid om dagen. Lille er veldig aktiv i magen, og formen er super. Ble faktisk ikke problemer med bekkenet selv etter et par timer med snømåking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår allesammen!

Idag er den store baby-fikse-dagen, holder på å vaske babyklærne og skal sette istand barnehjørnet på soverommet vårt:) Er jo så koselig å ordne og fikse. Har tre mnd igjen til termin, men formen er dalende..

Mye vondt i rygg og bekken, og må trappe ned på jobbing fra uka.

Hvordan går det med dere andre, er dere også igang eller drøyer dere litt til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal flytte neste helg, og når alt er på plass skal jeg sette i gang med å vaske babytøyet tenker jeg. Er fremdeles 9 uker til termin, men jeg tror ikke jeg klarer å dy meg lengre :fnise:

I morgen skal vi kjøpe ny seng til oss selv, og så skal jeg se meg ut en seng som foreldrene mine skal kjøpe til babyen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renesmee, 9 uker til termin?! Tenk på det! Det er jammen ikke lenge igjen altså! :)

Ellers må jeg jo si godt nyttår til allesammen, håper dere har hatt en fin jul! Jeg er pcløs for tiden, da pcen min er inne til reparasjon. Derfor har jeg vært litt stille i det siste!

Jeg er også igang med å fikse til babyen, begynte å sortere noen esker med gamle babyklær i dag. Det var mye som må kastes, men også endel jeg ihvertfall kan ha som reserveklær. Også bestilte jeg et par pakker av de 7-pakningene med bodyer fra H&M istad! 7 bodyer for 200 kr :) Skulle vel vært på salg og handla litt til babyen nå i januar men!

Formen er stortsett bra, men kjenner noe som stikker/strekker helt nederst i magen noen ganger, det er ganske ubehaglig og vondt, og jeg blir litt bekymra for babyen når det skjer. Men det går over når jeg legger meg på ryggen, også må jeg slappe av resten av kvelden for at det ikke skal komme tilbake. Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Miss Det høres ut som om du beskriver kynnere/ligamentsmerter. Helt ufarlig, men ganske ubehagelig for deg! Blir nok bare verre utover, har ihvertfall blitt verre for meg. Kjennetegnet på kynnere er at magen blir hard, "strekker" seg og at det gir seg når du endrer stilling :)

Nå har jeg ihvertfall fått klarsignal for barnerommet og får gjøre akkurat det jeg vil :D Skulle visst få lov til å kommandere samboeren rundt *ler*

:danse: GODT NYTTÅR :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ikke mer farlig enn det altå? Det var da bra :) utrolig hvor mye man kan finne på å bekymre seg om!! Nå har jeg fått en oversikt over hva vi har av klær til babyen, bla har vi 79 bodyer! Det burde kanskje holde :sjenert: Koselig å fikse barnerom da Serenity! Har lyst til å begynne jeg og, men her er vi litt unige om hvilket rom som skal være barnerom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

79 bodyer?! :sjokkert: Det var mange?! Håper det er i forskjellige størrelser da :fnise:

Jeg tror jeg skal opp på rommet å begynne å se gjennom klærne nå, og vaske litt :) Er så koslig å se på de små klærne hele tiden! :) Og snart er jeg ferdig med buksen jeg har strikket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...