Serenity88 Skrevet 6. desember 2009 #841 Del Skrevet 6. desember 2009 Det kom noe blankt en kveld, men det var lite og det har ikke skjedd siden. Men jeg har noen sånne merkelige sprekker med skorper i på brystvortene.. Liker ikke det. Jeg spurte jordmora, men hun ante ikke hva det var. Kanskje jeg skal høre med legen.. Alt man skal bekymre seg for... Hadde også det, kunne fjerne det, men så kom det nytt etter noen få dager. Det er nok bare tørr melk (hvis det er melk nå?), anyway, jeg har kjøpt krem for tørre brystvorter som kan brukes under amming også, den er veldig drøy og virket med en gang! Nå er de glatte og fine igjen Var helt tilfeldig at jeg merket at jeg kunne "melke" meg selv, kan godt hende du også får det til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 7. desember 2009 #842 Del Skrevet 7. desember 2009 Aha, takk for svar! Da skal jeg se om jeg får kjøpt meg en sånn krem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. desember 2009 #843 Del Skrevet 7. desember 2009 Nei sexy er det definitivt ikke Skjønte ingenting de første gangene jeg merka det, det var vått i senga. For langt ned til at jeg kunne ha sikla, og for langt opp til at jeg kunne ha tissa på meg så da var det bare en ting det kunne være! Og etter det har det skjedd hver natt. Ammeinnlegg here I come Spurte ei venninne som har 2 små, hun sa det er den første melka som kommer ut, og at det er helt vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 10. desember 2009 #844 Del Skrevet 10. desember 2009 Godt å høre at det ikke bare er meg som ligger og vrir meg hele natten, Serenity. Og så spennende at du har plass på Føderiket! Jeg skal på ABC, så det er litt samme greia. Blir spennende å høre hva du synes om riket. Jeg ligger også å vrir meg .. Sover kjempedårlig på begge sidene, og ligger jeg på ryggen får jeg kynnere med en gang .. urk.. Nei sexy er det definitivt ikke Skjønte ingenting de første gangene jeg merka det, det var vått i senga. For langt ned til at jeg kunne ha sikla, og for langt opp til at jeg kunne ha tissa på meg så da var det bare en ting det kunne være! Og etter det har det skjedd hver natt. Ammeinnlegg here I come Spurte ei venninne som har 2 små, hun sa det er den første melka som kommer ut, og at det er helt vanlig. Tenkte jeg bare måtte komme med et tips.. I tilfelle .. Sover du uten topp ? I mitt forrige svangerskap skjedde det samme med meg hver natt. Jeg våknet til en skikkelig våt dyne hver natt. Men jeg fant ut at det var siden jeg sov helt bar, og når jeg beveget meg litt i sengen så stimulerte dette på en måte brystvortene- og det begynte å lekke. Når jeg tok på meg en stram singlet e.l så sluttet det Jeg kan klemme ut en del råmelk selv nå, men ikke noen lekkasje heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 10. desember 2009 #845 Del Skrevet 10. desember 2009 Får litt panikk jeg, når jeg ser at dere som er like langt eller kortere på vei enn meg har begynt å få melk allerede. Kanskje jeg ikke får? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 10. desember 2009 #846 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg har ikke no melk enda, og det er jeg bare gla for Fikk nok av melk til ammingen til førstemann alikevell! Du får nok melk skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 10. desember 2009 #847 Del Skrevet 10. desember 2009 Ikke noe melk her heller, og jeg er bare glad til Men jeg som normalt har en festblære av dimensjoner har nå måttet gi tapt for nattlige doturer Men så drikker jeg jo mye mer også da Våkner en del ganger på natten, for det er jo ikke bare bare å snu seg lenger Ellers har vi vært på kontroll idag, og alt er fint med både hjerte, navlestreng, blodtrykk og urin Og etter som Obama kom til byen og forsinket både gynekologen og neste pasienten til jordmor, så hadde jeg både gyn og JM med meg på UL. Luksus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. desember 2009 #848 Del Skrevet 10. desember 2009 Har heller ikke melk, eller det kommer ikke hvis jeg ikke klemmer på. Lekker ikke heldigvis. Har god tid enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 10. desember 2009 #849 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg ligger også å vrir meg .. Sover kjempedårlig på begge sidene, og ligger jeg på ryggen får jeg kynnere med en gang .. urk.. Tenkte jeg bare måtte komme med et tips.. I tilfelle .. Sover du uten topp ? I mitt forrige svangerskap skjedde det samme med meg hver natt. Jeg våknet til en skikkelig våt dyne hver natt. Men jeg fant ut at det var siden jeg sov helt bar, og når jeg beveget meg litt i sengen så stimulerte dette på en måte brystvortene- og det begynte å lekke. Når jeg tok på meg en stram singlet e.l så sluttet det Jeg kan klemme ut en del råmelk selv nå, men ikke noen lekkasje heldigvis Aha, takk for tips! Jeg sover i bare truse ja, har alltid syns det er best. Men får vel bare venne meg av med det nå skjønner jeg Sover ganske urolig også, kaster meg mye rundt i senga! Så da skjønner jeg hvordan dette skjer Får litt panikk jeg, når jeg ser at dere som er like langt eller kortere på vei enn meg har begynt å få melk allerede. Kanskje jeg ikke får? Joda det får du sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 13. desember 2009 #850 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) er resultatet etter 3D-ultralyd! Den skjønneste, søteste, lille jenten jeg noen gang har sett! :rødme: Endret 13. desember 2009 av tyttebær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 13. desember 2009 #851 Del Skrevet 13. desember 2009 Fikk du sett ansiktet ordentlig og alt? Jeg har ikke 3D-UL før i januar men så har de satt det på akkurat samme dato som jeg skal på UL på sykehuset. Skal ringe de i morgen og høre om jeg får komme innom før. Kan nesten ikke vente! FIkk du med film og alt sånn og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 13. desember 2009 #852 Del Skrevet 13. desember 2009 er resultatet etter 3D-ultralyd! Den skjønneste, søteste, lille jenten jeg noen gang har sett! :rødme: Gratulerer med jente Håper du fikk en flott opplevelse denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 14. desember 2009 #853 Del Skrevet 14. desember 2009 Fikk du sett ansiktet ordentlig og alt? Jeg har ikke 3D-UL før i januar men så har de satt det på akkurat samme dato som jeg skal på UL på sykehuset. Skal ringe de i morgen og høre om jeg får komme innom før. Kan nesten ikke vente! FIkk du med film og alt sånn og? Så ansiktet ganske tydelig, ja! Fikk med ca 15 bilder, og en cd med bilder og film! Gratulerer med jente Håper du fikk en flott opplevelse denne gangen! En kjempe opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 14. desember 2009 #854 Del Skrevet 14. desember 2009 er resultatet etter 3D-ultralyd! Den skjønneste, søteste, lille jenten jeg noen gang har sett! :rødme: Å så utrolig koselig at du endelig har fått sett henne ordentlig :rødme: og gratulerer så mye! Bra at du endelig fikk en fin opplevelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. desember 2009 #855 Del Skrevet 14. desember 2009 Aha, takk for tips! Jeg sover i bare truse ja, har alltid syns det er best. Men får vel bare venne meg av med det nå skjønner jeg Sover ganske urolig også, kaster meg mye rundt i senga! Så da skjønner jeg hvordan dette skjer Det er jo ikke sikkert at det er tilfelle hos deg, men det er vel verdt et forsøk å prøve å sove med en singlet e.l. Husker jeg følte meg ganske teit som måtte bruke ammeinnlegg FØR jenta var kommet til verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 14. desember 2009 #856 Del Skrevet 14. desember 2009 er resultatet etter 3D-ultralyd! Den skjønneste, søteste, lille jenten jeg noen gang har sett! :rødme: Gratulerer med en liten :rødme: Jeg hadde så lyst å gå på 3D-ultralyd i dette svangerskapet, men vi vil jo ikke vite kjønn Det er vel ikke til å unngå at en ser det.. :klø: Jeg skal alltids klare meg uten også da, men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 14. desember 2009 #857 Del Skrevet 14. desember 2009 Det er jo ikke sikkert at det er tilfelle hos deg, men det er vel verdt et forsøk å prøve å sove med en singlet e.l. Husker jeg følte meg ganske teit som måtte bruke ammeinnlegg FØR jenta var kommet til verden Hehe ja jeg stod naken en dag og sendte en melding før jeg skulle i dusjen, da bare rant det ut... æsj syns det er ekkelt jeg, kan ikke noe for det. Er ikke helt vant til tanken på at noen faktisk skal få mat fra puppene mine enda, syns det er helt fjernt å tenke på! Men det går sikkert over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 14. desember 2009 #858 Del Skrevet 14. desember 2009 Jeg hadde så lyst å gå på 3D-ultralyd i dette svangerskapet, men vi vil jo ikke vite kjønn Det er vel ikke til å unngå at en ser det.. :klø: Jeg skal alltids klare meg uten også da, men.... Vi var på 3D uten å vite kjønn sist. Går fint det Synes magen vokser så i rykk og napp... På et par dager nå har den est ut masse og så står det stille en ukes tid. Flere som har det sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 14. desember 2009 #859 Del Skrevet 14. desember 2009 Magen min vokser også i rykk og napp, Eeyore. Det har den gjort hele svangerskapet, noe som voldet meg mye hodebry da jeg begynte å få litt mage Vekta mi går forresten også i rykk og napp, så jeg aner en sammenheng der.. Juleferie DEILIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 15. desember 2009 #860 Del Skrevet 15. desember 2009 I følge vekta har jeg lagt på meg 7 kilo allerede. Nå begynner jeg å bli stressa. Jeg føler meg fantastisk, men regner jo med at det er en del mer vekt som skal på her før jeg slutter å vokse. Burde jeg være bekymra? Var hos jordmor i dag og hadde en kjipt opplevelse. Hun var bare vanskelig og kjip... Bleh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå