Gå til innhold

Mars/April 2010

Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med en jente Englefjes :) Men det kan fort bli en gutt fordet :wink: Min minste nevø skulle hete Anna...

9 dager er kjedelig ja, jeg er jo supersur for mine 6 :fnise:

Her er det veldig forskjell på dagene når det gjelder liv. Kjenner hver dag, men noen ganger er det bare litt, og andre dager full fest. Er litt som pappaen sin, våkner sent og er lenge oppe :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en jente Englefjes :) Men det kan fort bli en gutt fordet :wink: Min minste nevø skulle hete Anna...

9 dager er kjedelig ja, jeg er jo supersur for mine 6 :fnise:

Her er det veldig forskjell på dagene når det gjelder liv. Kjenner hver dag, men noen ganger er det bare litt, og andre dager full fest. Er litt som pappaen sin, våkner sent og er lenge oppe :ler:

Men det betyr sannsynligvis halvannen uke ekstra med tid å fikse ting på; jeg er en evig prokastrinator, så det passer i grunnen fint. :tommelsmil:

Jordmoren mente at det var veldig tydelig at det var jente, men man er jo selvøflgelig aldri helt sikker. Men bare barnet er velskapt og friskt, så er jo alt bra. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det betyr sannsynligvis halvannen uke ekstra med tid å fikse ting på; jeg er en evig prokastrinator, så det passer i grunnen fint. :tommelsmil:

Jordmoren mente at det var veldig tydelig at det var jente, men man er jo selvøflgelig aldri helt sikker. Men bare barnet er velskapt og friskt, så er jo alt bra. :hjerte:

Så kjekt at alt ser fint ut. :) Det får oss jo til å slappe mye mer av selvfølgelig. Kjipt med de ekstra 9 dagene, men så vet man jo tross alt ikke om fødselen kommer før eller etter termin uansett, så det kan fort bli det samme. :) Godt at du egentlig bare synes de 9 ekstra dagene er en bra ting:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente Englefjes! Skal bli spennende å se om alle vi som har fått beskjed om at vi venter jenter faktisk får det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente Englefjes! Skal bli spennende å se om alle vi som har fått beskjed om at vi venter jenter faktisk får det :fnise:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Roxie Hart

Gratulerer og velkommen inn i jenteklubben, Englefjes! :babyjente:

Velkommen tilbake, -Ea-. Ble det mye shopping? ;)

Eksamenslesing her i gården.. Blir stadig avbrutt av romsteringer og spark i magen. Ikke helt lett å konsentrere seg.. :riste: .. :ler:

Endret av Roxie Hart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Jordmora var forresten bombesikker på at det er ei jente jeg har i magen, så kommer det en gutt ut her, blir vi svært overrasket! Men man vet jo aldri... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen her som vet om jeg kan få sykemelding av jordmor pga bekkenløsning, eller må jeg til legen? Mener hun sa noe sånt som at hun stiller likt med leger når det gjelder sånne ting, men husker ikke helt nøyaktig hva hun sa. Liker så mye bedre å prate med henne enn legen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor kan iallefall ikke skrive sykemelding, da må jeg snakke med legen.

Var til jordmor i dag, har ikke vært der på... 13 uker, og vi hadde jo litt mer å snakke om denne gangen enn sist. Kjempekoselig. Legen min har sagt at hun ønsker at jeg kommer annenhver gang til henne og annenhver gang til jordmor, slik at legen ikke bare får den kjedelige jobben med å skrive sykemeldinger.

Jeg fortalte dette til jordmor, og hun sa at det er jeg som bestemmer, og sykemelding kan jeg få ved å ringe legen når jeg allerede har vært der. Så jeg skal til legen neste gang (om 4 uker) og så tror jeg faktisk at jeg bare skal dra til jordmor. Mye kosligere for hun har bedre tid, og så er det lettere pga kort avstand hjemmefra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er sørenmeg ikke sikker jeg heller ;) Kan hende jeg hørte feil, eller husker det feil. Får vel ringe til legen i morra og bestille en time da. Legen er jo grei og flink hun, så det er ikke det altså! Føler meg bare så mye mer komfortabel hos jordmora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer og velkommen inn i jenteklubben, Englefjes! :babyjente:

Velkommen tilbake, -Ea-. Ble det mye shopping? ;)

Eksamenslesing her i gården.. Blir stadig avbrutt av romsteringer og spark i magen. Ikke helt lett å konsentrere seg.. :riste: .. :ler:

Masse :shoppe: ja!!!! :fnise: Det bør være en baby som kan bære rosa inni her altså :jepp: Til og med mannen tok av på kjole shoppingen :dåne:

Er det forresten noen her som vet om jeg kan få sykemelding av jordmor pga bekkenløsning, eller må jeg til legen? Mener hun sa noe sånt som at hun stiller likt med leger når det gjelder sånne ting, men husker ikke helt nøyaktig hva hun sa. Liker så mye bedre å prate med henne enn legen!

Jeg er ganske sikker på at JM ikke kan skrive ut SM selv om det er for bekkenløsning. Jeg er jo i mitt andre svangerskap med bekkenløsning, og har begge gangene måttet gå til legen for slikt.

Jeg må dit i morgen faktisk :kjefte: Kontordamen ville at jeg skulle bestille time selv om jeg vet det bare er å ringe egentlig. Tøys! Unødvendig mener jeg når legen allerede har gitt grønt lys på SM og 24 timer med fysio til å begynne med.

Gleder meg til UL :enig::enig::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JENTE!!!!!!!!!!!!

Da er det ganske så sikkert tenker jeg, skal i klesbyttelag til uken å kvitte meg med gutteklærne i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen inn i jenteklubben, -Ea- :babyjente:

Gratulerer med jente!!:) Begynner å bli noen jenter her etter hvert eller?

Min jente er helt vill inni magen for tiden, hun sparker hele tiden nesten. Og nå har endelig pappaen fått kjenne også, han synes det var så stort og fikk et "ingenting-er-viktigere-enn-oss-og-hun-inni-der"- moment:) veldig hyggelig! Er ikke alltid super behagelig når hun sparker på blære eller noe som kjennes ut som tarm (?). Kjennes ut som hun sparker inni rompen (!) av og til.. Litt spesielt?

Er forresten 50% sykemeldt blitt, pga bekkenløsning, og kjenner at det er veldig riktig. Har så mye vondt når jeg jobber 100% at jeg har blitt helt deppa. Har i det siste angret mye på at vi valgte å bære frem dette barnet, noe som er vonde tanker. Men grensen for hvor mye vondt over tid jeg orker, er nådd for lenge siden. Det er så vondt! Satser på at det blir bedre med mindre fysisk jobbing!

Har forresten svært dårlig samvittighet for både kosthold og trening, spiser usunt og uregelmessig og trener ikke. Orker liksom ikke, men får så dårlig samvittighet!!

Åj, var visst litt skravlesyk idag jeg. Håper det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med jente!!:) Begynner å bli noen jenter her etter hvert eller?

Min jente er helt vill inni magen for tiden, hun sparker hele tiden nesten. Og nå har endelig pappaen fått kjenne også, han synes det var så stort og fikk et "ingenting-er-viktigere-enn-oss-og-hun-inni-der"- moment:) veldig hyggelig! Er ikke alltid super behagelig når hun sparker på blære eller noe som kjennes ut som tarm (?). Kjennes ut som hun sparker inni rompen (!) av og til.. Litt spesielt?

Er forresten 50% sykemeldt blitt, pga bekkenløsning, og kjenner at det er veldig riktig. Har så mye vondt når jeg jobber 100% at jeg har blitt helt deppa. Har i det siste angret mye på at vi valgte å bære frem dette barnet, noe som er vonde tanker. Men grensen for hvor mye vondt over tid jeg orker, er nådd for lenge siden. Det er så vondt! Satser på at det blir bedre med mindre fysisk jobbing!

Har forresten svært dårlig samvittighet for både kosthold og trening, spiser usunt og uregelmessig og trener ikke. Orker liksom ikke, men får så dårlig samvittighet!!

Åj, var visst litt skravlesyk idag jeg. Håper det går bra med dere alle!

Ikke godt med slike tanker, men barnet er tross alt en velsignelse. Det kommer til å bli så nydelig og fint når det blir født. Synd med bekkenløsning, men det er jo bra at du klarer å jobbe 50% i alle fall.

Trening er jo ikke så lett med bekkenløsning forstår jeg, men du får bare gjøre det du orker. Og hva med å spise tomater, gulerøtter og klementiner i stedet for usunne ting når du trenger noe godt?

Lykke til videre, vil jo at du skal ha det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...