Gå til innhold

Mars/April 2010

Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Gjest Roxie Hart
Håper jeg også! :) Bestillte ikke 3D, nei! Bare den vanlige! :) Vi vil "bare" ha en medisinsk vurdering (etter den utrolige dårlige ordinære UL), for å være sikkre på at alt er bra, og vi vil vite kjønnet! ;) Jeg synes 3D dessuten er veldig avslørende for hvordan mini kommer til å se ut, så vi dropper det :) Litt overraskelser må man spare på :)

Jeg er faktisk helt enig med deg! Samboeren min har litt lyst på 3D, men jeg synes det er for avslørende.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Roxie Hart

Nå kjenner nok samboeren din det snart, Renesmee!

Jeg storkoser meg med bevegelsene. Jeg kan gjerne ligge lange stunder i senga og bare nyte sparkene og bevegelsene (selv om det faktisk gjør litt vondt noen ganger..)

Det eneste jeg vil ha nå, er enda større mage.. Jeg blir nok aldri helt fornøyd :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt er akkurat passe, jeg nå. Magen er stor nok, babyen sparker hardt nok (og høyt nok, for nå kjenner jeg det under ribbeinene) og formen er sånn akkurat. Kunne det bare forblitt slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Altså, jeg har absolutt ingenting å klage på! Magen synes godt den og formen er upåklagelig.. jeg er bare en liiiiten smule utålmodig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mage har begynt å få kjempefin form, men den må gjerne bli litt større ja! :ler:

Jeg har kjempelyst på 3D ultralyd, men for min del innebærer det å reise i 3-4 timer og det er helt umulig å få med seg samboer når han må ta seg fri fra jobb i minst en hel dag for å få det til.

Tenkte på å ha med meg mamma, men hun nekter med mindre vi skal overnatte, og da blir det en fryktelig dyr opplevelse, så vi dropper det. Jeg får heller smøre meg med tålmodighet, for jeg skal jo på ultralyd igjen 12. januar :lur:

Vi skal på julebord om 1,5 uke og jeg gleder meg. Har funnet en helt utrolig fin kjole. Den lille sorte :rødme: Tror jeg må pakke med meg et par lave sko i veska sånn i tilfelle jeg får vondt i ryggen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Ultralyd igjen 12.januar? :)

Har du fått to ordinære, eller har jeg gått glipp av noe? Skal man på to ultralyder? :) Nå ble jeg forvirret :forvirret:

Vi har også lang reisevei til privat UL, men gjør det likevel ;) 3 timer hver vei syns vi er verdt det! I allefall etter den servicen vi fikk sist gang vi var på privat! :) Det var herlig service der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk så god service på den ordinære ultralyden at vi ikke har behov for å reise, og når det ikke lar seg gjøre med mannen min sin jobb blir det jo ekstra vanskelig :)

Jeg får en ekstra UL på grunn av morkakeplasseringen. De vil gjerne se om den har flyttet på seg side den lå foran på sist ultralyd og det kan ha noe å si for fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at den har beveget seg oppover Renesmee, den pleier å gjøre det for de fleste :)

Vi planlegger 3D, men så er det jo bare en liten t-banetur unna. Har lyst til å se hvordan han ser ut i magen ;) Så vi tenker å få en time i begynnelsen av januar, evt rett før jul.

Begynner å få reisefeber, om 5 dager reiser vi til New York :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har absolutt ingenting å klage på! Magen synes godt den og formen er upåklagelig.. jeg er bare en liiiiten smule utålmodig :ler:

Så bra!

Min form er også upåklagelig. Jeg er muligens litt mer trøtt enn normalt, men energien er på topp igjen. Deilig! Magen har absolutt begynt å titte frem i løpet av de siste to ukene, ihvertfall i forhold til hvordan den var tidligere. I tillegg liker jeg fisk igjen. :nigo:

18 fullgåtte uker på fredag som kommer, og ordinær UL på mandag. Gruegleder meg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Oi, New York! Det blir nok kjempespennende! Jeg hadde nok aldri tort å fly så langt... :sjenert:

renesmee: Jeg ble så nysgjerrig på kjolen din - har du link til bilde eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Så bra at formen din også er fin, Englefjes :)Jeg er også litt trøtt, men ikke slik jeg var. Det er deilig å føle at kroppen spiller på lag igjen! Jeg kan tenke meg du har savnet det, du som trente så mye. Trener du mye nå?

Jeg gruet meg også til ultralyd, men som regel er det jo bare fryd og gammen!! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, New York! Det blir nok kjempespennende! Jeg hadde nok aldri tort å fly så langt... :sjenert:

renesmee: Jeg ble så nysgjerrig på kjolen din - har du link til bilde eller noe?

Jeg er og nysgjerrig ;)

Fløy 5timer mer (Singapore tar omtrent 14 timer) hver vei når jeg var rundt uke 14, så dette blir rene luksusen (spøy hver vei...) *ler* Vi skal bo hos familie, så vi har bare brukt penger på billetter som forøvrig er knallbillige for tiden! Gjett hvem som skal shoppe nå som dollaren er lav :hoho:

Jeg var og nervøs Engelfjes, men det gikk så fint så :) Godt du er tilbake i god form!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe i veien for å fly ganske langt så tidlig i svangerskapet? Men jeg hadde nok vegret meg for en tur til Australia eller noe i den duren. :ler:

Så bra at formen din også er fin, Englefjes :)Jeg er også litt trøtt, men ikke slik jeg var. Det er deilig å føle at kroppen spiller på lag igjen! Jeg kan tenke meg du har savnet det, du som trente så mye. Trener du mye nå?

Jeg gruet meg også til ultralyd, men som regel er det jo bare fryd og gammen!! Lykke til! :)

Å ja! :strix:

Jeg har trent styrke 2-3 ganger i uken jevnt og trutt hele veien, men løpingen har det skortet på. Litt demotivert, kan man si. Men i morgen tenkte jeg å prøve meg på en økt. Det er så tungt å begynne med kondisjonstrening igjen etter en pause, men på den andre siden: det kan jo bare gå oppover. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Roxie Hart
Det er ikke noe i veien for å fly ganske langt så tidlig i svangerskapet?

Nei, det er ikke barnet jeg tenker på, men min egen lille flyskrekk :ler:

Så flink du er med all treninga, jeg bøyer meg i støvet.

Jordmora spurte meg om jeg trente, og jeg sa som sant var at det gjorde jeg ikke, men at jeg tusler og går veldig mye. Så hun dro fram noen brosjyrer om gravidyoga osv., men da hun så det skeptiske blikket mitt, var hun rask med å si: "altså, du trenger ikke da!"

Jeg er egentlig fotballspiller, så yoga er likesom ikke heeeelt mitt felt.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner yogatankegangen, jeg er litt der jeg også. :fnise: Men jeg vurderer sterkt å melde meg på et gravidyogakurs; jeg tror pusteteknikkene man lærer kan komme godt med under en fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Ja, jeg tviler ikke på at det kan være nyttig, men jeg klarer ikke å overbevise meg selv allikevel.. Jeg har jo prøvd yoga en eller annen gang, og jeg har virkelig aldri følt meg så teit før... :fnise: Min kropp gjorde helt andre øvelser enn alle de andre! (Speil i treningssaler burde være forbudt!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ifølge jordmor merker hun veldig forskjell på de som har trent yoga og de som ikke har det... Så jeg har meldt meg på :) Starter 8.desember. Er en time yoga også 30min te/pratetid, virker veldig ok. Så tar man med fødepartneren sin den siste gangen, og det liker jeg egentlig. Yoga for meg blir absolutt pusteteknikkene og avslapningsteknikker som jeg kan bruke under fødselen, det er ikke avanserte øvelser eller New Age opplegg. Jeg trenger absolutt 1 time i uken der jeg bare slapper helt av *stressa av natur* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Aha!! Ny unnskyldning: jeg er bedagelig av natur, så da trenger jeg ikke å reise på yoga!!

:ler:

Når skal du på yoga, Serenity? Du må avgi rapport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyttebær

Yoga høres så gøy ut, men sånt får man ikke tilbud om langt ute på bygda! Ganske kjedelig :(

Så her går det i turer! Går rundt en time hver dag da, så sånn sett er det grei trening! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ;) Heldig du er Roxie ;) Jeg er en krisemaksimerende person :fnise:

Skal ikke før 8.desember, men full rapport skal leveres! Er yoga tilpasset de i 3.termin, finnes yoga for 1-2.termin også 3.termin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...