Serenity88 Skrevet 9. november 2009 #661 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Chiffon da Søtingen... Hvordan reagerer dere når folk man egentlig ikke kjenner så godt (som kollegaer osv) bare tar på magen din, og hele tiden skal kommentere størrelsen? Går jo i pyjamas på jobb, og nesten alle skal kommentere at den er sååå mye mindre enn deres mage var osv. Det irriterer meg litt, og er egentlig litt sårende også siden de ikke sier det for å være hyggelige :/ Ellers er jo folk veldig støttende og søte, men noen går over den grensen hele tiden Jeg har jo mage, og den synes godt, er ikke tvil om at jeg er gravid, men allikevel skal folk legge seg oppi det... *hjertesukk* Endret 9. november 2009 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 9. november 2009 #662 Del Skrevet 9. november 2009 Hvordan reagerer dere når folk man egentlig ikke kjenner så godt (som kollegaer osv) bare tar på magen din, og hele tiden skal kommentere størrelsen? Går jo i pyjamas på jobb, og nesten alle skal kommentere at den er sååå mye mindre enn deres mage var osv. Det irriterer meg litt, og er egentlig litt sårende også siden de ikke sier det for å være hyggelige :/ Hvorfor mener du at de ikke sier det for å være hyggelige? Syns det er verre å høre at jeg ser diger ut enn at de sier at jeg har en liten fin mage, men det er nå meg. Er det kollegaer jeg liker/kjenner godtar jeg en hånd på magen, men er det noen jeg ikke har det samme forholdet trekker jeg meg bare vekk og unngår derfor at hånden treffer magen min - det hintet funker bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 9. november 2009 #663 Del Skrevet 9. november 2009 Chiffon da Søtingen... Hvordan reagerer dere når folk man egentlig ikke kjenner så godt (som kollegaer osv) bare tar på magen din, og hele tiden skal kommentere størrelsen? Går jo i pyjamas på jobb, og nesten alle skal kommentere at den er sååå mye mindre enn deres mage var osv. Det irriterer meg litt, og er egentlig litt sårende også siden de ikke sier det for å være hyggelige :/ Ellers er jo folk veldig støttende og søte, men noen går over den grensen hele tiden Jeg har jo mage, og den synes godt, er ikke tvil om at jeg er gravid, men allikevel skal folk legge seg oppi det... *hjertesukk* Jeg liker ikke når folk skal ha meg til å reise meg opp for at de skal kunne se magen. Det er jo tross alt noen som får lov å se, men det er veldig få. De andre får meg bare til å føle ubehag, og jeg liker det ikke det grann. Men det er personbestemt som sagt, så det er litt vanskelig når det er greit med noen, men dumt med andre. Jeg synes folk skal slutte å sammenligne mager, for ingen mager er like uansett. Noen får ikke mage før de er 8 mnd på vei nesten. Så det er dumt når noen kommenterer at magen er for liten, eller for stor også selvfølgelig. Jeg hadde jo en som fortalte meg at han kunne se magen så tydelig i uke 12, da ble jeg skikkelig irritert, for det var jo bare frekt. Magen viste nesten ikke når jeg nettopp hadde stått opp og ikke kledd meg en gang. Dumme mannen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 9. november 2009 #664 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Er bare snakk om 2-3 stykker da, og sikkert litt hormoner ute og går, men de sier ikke at magen er fin, de sier bare at man nesten ikke ser det og "Jeg hadde aldri gjettet at du var gravid!", " Er du 24 uker på vei???" før de omtrent konkurrere om hvem som var størst under svangerskapet sitt. Det er noen som ikke tar hintet når det gjelder mageberøring, og faktisk skjedd to ganger at noen har tatt opp genseren, slik at magen ble bar, men det har de heldigvis sluttet med... Syntes egentlig det var ganske koselig før, når folk kom forsiktig bort og spurte, men når folk bare tar for seg *bokstavelig talt* blir jeg litt paff. PS: Skal sies at folk har begynt å reise seg på buss/bane for å gi meg plassen sin, så det synes! Kanskje jeg skal bytte ut L genseren med XS genseren når jeg jobber (føler meg mest komfortabel når kroppen ikke "synes" på jobb, med tanke på pårørende og beboere)... Endret 9. november 2009 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 9. november 2009 #665 Del Skrevet 9. november 2009 Er bare snakk om 2-3 stykker da, og sikkert litt hormoner ute og går, men de sier ikke at magen er fin, de sier bare at man nesten ikke ser det og "Jeg hadde aldri gjettet at du var gravid!", " Er du 24 uker på vei???" før de omtrent konkurrere om hvem som var størst under svangerskapet sitt. Det er noen som ikke tar hintet når det gjelder mageberøring, og faktisk skjedd to ganger at noen har tatt opp genseren, slik at magen ble bar, men det har de heldigvis sluttet med... Syntes egentlig det var ganske koselig før, når folk kom forsiktig bort og spurte, men når folk bare tar for seg *bokstavelig talt* blir jeg litt paff. PS: Skal sies at folk har begynt å reise seg på buss/bane for å gi meg plassen sin, så det synes! Kanskje jeg skal bytte ut L genseren med XS genseren når jeg jobber (føler meg mest komfortabel når kroppen ikke "synes" på jobb, med tanke på pårørende og beboere)... Hvis noen hadde løfta opp genseren min hadde jeg klubba til de!!! Jeg er ikke veldig for at folk skal ta på magen min, jeg syns det er ubehagelig. Kanskje bare meg som er sær men.. jeg vil helst ikke at noen skal gjøre det, unntatt samboeren da. Men så er jeg ikke veldig glad i oppmerksomhet heller da, skyr det som pesten Det er ei jeg kjenner som alltid skal være veldig sårende mot andre, jeg tror det er fordi hun ikke har det så veldig bra med seg selv. Hun sier til meg "ja det syns jo ikke enda da", men hallo... magen står lenger ut en puppene, og puppene er store. Og ingen vanlige klær passer. Så jo, det syns. Hvis hun får en liten glede ut av å være ekkel så vær så god! Ikke bry deg om de tullingene som sier sånt til deg Bare smil og si "dere er bare misunnelige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 9. november 2009 #666 Del Skrevet 9. november 2009 Hadde noen dratt opp genseren min, hadde jeg gjort det samme på dem. Makan til frekkhet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 9. november 2009 #667 Del Skrevet 9. november 2009 Hadde noen dratt opp genseren min, hadde jeg gjort det samme på dem. Makan til frekkhet! FANTASTISK. Dette skal jeg gjøre om noen gjør det med meg. Fantastisk ide:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2009 #668 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er heldigvis forskånet for slike frekke folk, men vet at det dessverre finnes mange av de, for nesten alle gravide klager over det Veldig glad jeg slipper, for jeg hadde nok klikka i vinkel! Så på et nettsted en fantastisk t-skjorte hvor det stod: I'm not Buddha, so don't rub my belly! Omsider tid for ordinær UL her idag Regner ikke med at de finner noe galt, siden dette tross alt er vår 6 UL... Og ikke vil vi vite kjønnet heller, men alltid koselgi å hilse på Miraklet da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 9. november 2009 #669 Del Skrevet 9. november 2009 Hadde noen løftet på genseren min hadde det nok kommet en regle som skremte vannet av både de som gjorde det og de rundt. Ang. magekommentarer så overser jeg de ikke fullt så hyggelige, sier bare mm og hmm og fortsetter med mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 9. november 2009 #670 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Jeg har jo mage, og den synes godt, er ikke tvil om at jeg er gravid, men allikevel skal folk legge seg oppi det... *hjertesukk* Haha, du kan jo bare svare : "virkelig? Jeg ligger akkurat på kurven i forhold til hvordan størrelsen skal være, så du må ha vært diger!" Endret 9. november 2009 av Renesmee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. november 2009 #671 Del Skrevet 9. november 2009 Hadde noen dratt opp genseren min, hadde jeg gjort det samme på dem. Makan til frekkhet! Gjett om jeg skal huske på denne om det skjer med meg Jeg liker heller ikke at folk som ikke kjenner meg så godt klapper meg på magen..det blir bare kleint.. Idag her vi vært på ordinær UL og da fikk vi se en liten :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. november 2009 #672 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer med en liten gutt, LilleEkorn Ingen har klådd på min mage uten å spørre først, og ikke har jeg fått noen frekke kommentarer heller. Men så er jeg så stolt av magen min at ale preller av allikevel 24 uker i dag! En milepæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 9. november 2009 #673 Del Skrevet 9. november 2009 Alt i skjønneste orden på UL her også Fantastisk søte fingre og tær :rødme: Men termin ble flyttet 6 dager senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 9. november 2009 #674 Del Skrevet 9. november 2009 Så flott at alt sto bra til hos dere også, Eeyore! De er nå så nydelige allerede disse små Jeg har fortsatt litt vanskelig for å forstå at det lille mennesket vi så på skjermen, vokser og sparker inne i magen min.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 10. november 2009 #675 Del Skrevet 10. november 2009 Hadde noen dratt opp genseren min, hadde jeg gjort det samme på dem. Makan til frekkhet! hahaha genialt!!! Gjett om jeg skal huske på denne om det skjer med meg Jeg liker heller ikke at folk som ikke kjenner meg så godt klapper meg på magen..det blir bare kleint.. Idag her vi vært på ordinær UL og da fikk vi se en liten :rødme: Gratulerer med en liten gutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 11. november 2009 #676 Del Skrevet 11. november 2009 Idag her vi vært på ordinær UL og da fikk vi se en liten :rødme: Gratulerer med en gutt! -- Vi har bestilt time til ny privat UL! Vil vite kjønnet Vi har time 22.desember så er en stund til. Men det var det eneste som passet i forhold til min jobb, sambos jobb og klinikken! Men nå ser det forøvrig ut som om sambo bare har jobb ut denne uken her, så blir han arbeidsledig! No fun! Eneste oppturen er at vi da kan endre UL-timen til nesten når som helst! Men.. Vi trenger virkelig to inntekter, så håper det skjer noe for han sin del fortest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 11. november 2009 #677 Del Skrevet 11. november 2009 Huff, Tyttebær, jeg håper det ordner seg med jobben til mannen din! Men spennende med ny UL! Blir det 3D? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 11. november 2009 #678 Del Skrevet 11. november 2009 Æsj, så kjedelig tyttebær Er virkelig ikke det man ønsker å måtte oppleve når man er på vei til å stifte familie. Håper det ordner seg fort for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 11. november 2009 #679 Del Skrevet 11. november 2009 Huff, Tyttebær, jeg håper det ordner seg med jobben til mannen din! Men spennende med ny UL! Blir det 3D? Håper jeg også! Bestillte ikke 3D, nei! Bare den vanlige! Vi vil "bare" ha en medisinsk vurdering (etter den utrolige dårlige ordinære UL), for å være sikkre på at alt er bra, og vi vil vite kjønnet! Jeg synes 3D dessuten er veldig avslørende for hvordan mini kommer til å se ut, så vi dropper det Litt overraskelser må man spare på Æsj, så kjedelig tyttebær Er virkelig ikke det man ønsker å måtte oppleve når man er på vei til å stifte familie. Håper det ordner seg fort for dere Jepp, kjedelig! Men vi får håpe det ordner seg fort! Eneste trøsten er vel at vi sitter med hus og biler gjeldsfritt, så vi slipper tenke på lån Vi må bare leve på en inntekt inn til videre! Mannen til ene venninna mi mister også jobben, og de har 3 millioner i huslån, så vil tro det blir ENDA verre for de! Men jeg håper det blir orden på det så fort så mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 11. november 2009 #680 Del Skrevet 11. november 2009 Satt og så på tv i min nye godstol som jeg har fått låne av mamma og pappa siden sofaen vår ikke er god til ryggen min i dag. Junior begynner å bli veldig livlig, og jeg løfter opp genseren som mange ganger før for å se om jeg kan se noen antydninger til bevegelse utenpå. Og om jeg kunne! Kunne helt tydelig se at magen beveget seg i takt med sparkene. Nå håper jeg bare junior skal få en slik aktiv periode til mens mannen min er hjemme slik at han kan få se også. Han trodde meg nemlig ikke da jeg fortalte det Dette har jeg jo ventet kjempelenge på, og nå kan det vel umulig være lenge til han kan kjenne det hvis han holder hånden på magen også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå