Gjest Roxie Hart Skrevet 5. november 2009 #641 Del Skrevet 5. november 2009 Ok takk for oppmuntring Jenta mi lå også helt, helt stille på UL. Helt til jeg så hjertet slå var jeg sikker på at det var noe alvorlig feil! Men nå spreller og dunker det som bare det - og det kjenner nok du også snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 5. november 2009 #642 Del Skrevet 5. november 2009 Her er det rabalder både på inn og utside... Har kjent mer og sterkere liv for hver dag i 2 uker nå, og i begynnelsen av uken kjente sambo det såvidt også Og igår begynte det å bli så kraftige spark at sambo kjenner det godt. Men vi er visst alle forskjellige, og har en venninne som ikke kjente det selv engang før i uke 24. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 5. november 2009 #643 Del Skrevet 5. november 2009 Ja , jeg er egentlig overlykkelig for at jeg kan kjenne det selv. Har morkaka foran, så regner med det er derfor vi ikke kjenner det utenpå Jeg har funnet meg vogn!!! Har lett litt på finn men ikke funnet noe jeg hadde lyst på. Så skrev jeg på facebook at jeg var på leting etter barnevogn og fikk umiddelbar respons fra ei jeg gikk i klasse med på barneskolen. Hun har en brun simo kombivogn kjøpt ny i år (hun fikk barn i sommer) og jeg skulle få den for halv pris. Overlykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 5. november 2009 #644 Del Skrevet 5. november 2009 Så flott, Renesmee! Penger spart, penger tjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. november 2009 #645 Del Skrevet 6. november 2009 Jenta mi lå også helt, helt stille på UL. Helt til jeg så hjertet slå var jeg sikker på at det var noe alvorlig feil! Men nå spreller og dunker det som bare det - og det kjenner nok du også snart Ok da får jeg bare roe meg ned var nervøs helt frem til ul, så ble jeg litt roligere, så tok jeg vaksinen, og nå... ja. Nå er det LENGE til mandag, for å si det sånn! Det er nok bare jeg som er helt tullete, men det blir jo bare sånn, når man blir så innmari glad i den lille raringen i magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. november 2009 #646 Del Skrevet 6. november 2009 Ja , jeg er egentlig overlykkelig for at jeg kan kjenne det selv. Har morkaka foran, så regner med det er derfor vi ikke kjenner det utenpå Jeg har funnet meg vogn!!! Har lett litt på finn men ikke funnet noe jeg hadde lyst på. Så skrev jeg på facebook at jeg var på leting etter barnevogn og fikk umiddelbar respons fra ei jeg gikk i klasse med på barneskolen. Hun har en brun simo kombivogn kjøpt ny i år (hun fikk barn i sommer) og jeg skulle få den for halv pris. Overlykkelig Så gøy, grattis med vogn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. november 2009 #647 Del Skrevet 6. november 2009 Lille J sparker som bare det *kollbøtte* Og idag kom Leandervuggen jeg kjøpte gjennom finn.no i posten, og den er så fin... Gleder meg til å ha en liten bylt i den hengende ved sofaen Nå er det faktisk bare i overkant 16 uker igjen :dåne: Det er jo ikke lenge egentlig! Har utsatt vaksinen enda litt, men det er fordi legen min er så treg. Jeg skal nok ta den i løpet av neste uke, men stresser ikke helt med det enda... Synes køsniking som dere har snakket om her er helt hårreisende! At ikke folk skjemmes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 6. november 2009 #648 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er sjeleglad for at jeg vaksinerte meg, for i dag kom beskjeden - svineinfluensaen er kommet til skolen jeg jobber på. Jeg fikk beskjed av sjefen om å dra hjem og ikke komme tilbake før mandag om litt over en uke - da er det nesten 2 uker siden jeg tok vaksinen og jeg bør være trygg. Det hadde vært rimelig surt å bli smittet nå, og i jobben min er jeg ekstremt utsatt når det først er begynt å spre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 6. november 2009 #649 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg er sjeleglad for at jeg vaksinerte meg, for i dag kom beskjeden - svineinfluensaen er kommet til skolen jeg jobber på. Jeg fikk beskjed av sjefen om å dra hjem og ikke komme tilbake før mandag om litt over en uke - da er det nesten 2 uker siden jeg tok vaksinen og jeg bør være trygg. Det hadde vært rimelig surt å bli smittet nå, og i jobben min er jeg ekstremt utsatt når det først er begynt å spre seg. Så bra at sjefen din forstår situasjonen! Får håpe ikke mange blir smittet der du jobber...og virkelig bra du har vaksinert deg! Skal nok mase på mandag så jeg kan få den da. Heldigvis ingen i min omgangskrets/jobb som har influensaen, og nå har de begynt å vaksinere på jobben også Eneste er bestevenninnen min, men hun bor i Bartebyen og jeg skal ikke dit før til helgen og da kan de ikke smitte lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 7. november 2009 #650 Del Skrevet 7. november 2009 Er det noen som vet om det er nødvendig å ta to doser av vaksinen? Jeg fikk beskjed om å komme tilbake for nr 2, men venninnen min som jobber i helsevesenet sier at man bare skal ha en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 7. november 2009 #651 Del Skrevet 7. november 2009 Jobber i helsevesenet her òg! Vi har fått beskjed om at det blir bare en dose for alle i første omg for at alle skal få. Man er 70 % sikker med en dose. Dose nr 2 får man vel når alle som vil ha, har fått en dose.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simba80 Skrevet 8. november 2009 #652 Del Skrevet 8. november 2009 Er det flere her som synes det er ubehagelig når babyen sparker? Jeg er 19+5 og kjenner ofte på kvelden litt action inni magen. Det kommer flere ganger på rad på samme sted. Er jo gøy men ikke direkte behagelig? Og dette er bare begynnelsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 8. november 2009 #653 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg kjenner ikke noe ubehag i det heletatt når lille sparker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 8. november 2009 #654 Del Skrevet 8. november 2009 Og jeg kjenner ikke noe i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 8. november 2009 #655 Del Skrevet 8. november 2009 Det er ikke noe ubehagelig enda, men jeg gruer meg litt til ribbeinene begynner å få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. november 2009 #656 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg synes faktisk det gjør litt vondt av og til. Ikke veldig ille akkurat, men blærespark og diverse andre spark er ikke særlig godt. Men jeg nyter det mest da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 8. november 2009 #657 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg har så vondt i ribbeinene mine for tiden, det kjennes ut som de skal tøyes ut til de brister. Når jeg sitter så er magen høyere en ribbeina, det blir en kant oppover, så det kan være årsaken. Lurer på hvordan dette skal ende om magen min skal fortsette å være opp under haka.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 8. november 2009 #658 Del Skrevet 8. november 2009 Sorry at jeg ler, Chiffon, men jeg ser det bare så tydelig for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 8. november 2009 #659 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg kan gjemme en penn nedi hakket når jeg sitter, magen ligger opp over bh-en faktisk. Ser urteit ut, mannen måtte le litt her Endret 8. november 2009 av Chiffon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 8. november 2009 #660 Del Skrevet 8. november 2009 Sorry Chiffon, men.... Jeg var sikker på at jeg kjente litt spark for et par uker siden, men jeg tror kanskje det bare var fantasien min som spilte meg et puss likevel. Jeg synes jeg kjenner ett eller annet innimellom nå også, men jeg er sannelig ikke sikker. UL om en uke, får håpe alt står bra til, og at det er en aktiv liten krabat der inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå