Gjest Chiffon Skrevet 11. november 2009 #701 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg burde trent, men den eneste treningen jeg får er når jeg tusler i kjøleskapet etter noe mer å spise. Lover ikke bra for vekta. Tror ikke de har yoga her i byen, de har generelt lite tilbud til gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. november 2009 #702 Del Skrevet 12. november 2009 Vi fikk så god service på den ordinære ultralyden at vi ikke har behov for å reise, og når det ikke lar seg gjøre med mannen min sin jobb blir det jo ekstra vanskelig Jeg får en ekstra UL på grunn av morkakeplasseringen. De vil gjerne se om den har flyttet på seg side den lå foran på sist ultralyd og det kan ha noe å si for fødselen Min ligger visst også foran, og jeg fikk tilbud om å komme tilbake i 8. mnd. Hva skjer hvis den ikke flytter seg? Yoga høres så gøy ut, men sånt får man ikke tilbud om langt ute på bygda! Ganske kjedelig Så her går det i turer! Går rundt en time hver dag da, så sånn sett er det grei trening! Jeg bor også på bygda (utflytter fra oslo) og jeg angrer litt på akkurat det nå!! Eneste tilbud som er her er trening i varmebasseng en time hver mandag, men da er jeg på jobb. Og jeg er ikke like flink som deg, som går tur. Syns det er så kaldt og guffent ute, ligger heller på sofaen med teppe og en bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. november 2009 #703 Del Skrevet 12. november 2009 Sist når morkaken min lå foran fikk jeg ingen ekstra oppfølging og det hadde vist ingenting så si for fødselen, så rart at det har forandret seg. Nå ligger min på siden, men så klart over åpningen, så da får jeg også ekstra UL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #704 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Er ikke så godt på trening jeg heller... Men nå har jeg heldigvis ikke en stillesittende jobb da Idag har jeg vært på min aller første vellykkede jordmortime Alt var fint og jeg fikk høre hjertet for første gang :rødme: Har også fått en super oppfølgingsplan, med dobbeltime hos gynekolog og jordmor hver 14 dag. Veldig deilig med UL så ofte, for en mor som lett får panikk Endret 12. november 2009 av Eeyore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. november 2009 #705 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Sist når morkaken min lå foran fikk jeg ingen ekstra oppfølging og det hadde vist ingenting så si for fødselen, så rart at det har forandret seg. Nå ligger min på siden, men så klart over åpningen, så da får jeg også ekstra UL. Kan jo hende min er annerledes enn din Placenta arterior (eller noe i den duren) + dypt leie står det på kortet mitt som årsak til hvorfor jeg skal tilbake. Hva som skjer hvis den ikke flytter seg aner jeg ikke, men det tar jeg som det kommer Det er helt sikkert ikke farlig og vi får jo god oppføling dersom det skulle være tilfelle Ang. trening er jeg ikke flink til å trene slik jeg ser på trening, men jeg har to små hunder som jeg går turer med flere ganger om dagen, og prøver også å komme oss på landet for å gå turer i skog og mark Endret 12. november 2009 av Renesmee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. november 2009 #706 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Kan jo hende min er annerledes enn din Placenta arterior (eller noe i den duren) + dypt leie står det på kortet mitt som årsak til hvorfor jeg skal tilbake. Ok, jeg hadde vel bare Placenta arterior og ikke dypt leie. Er kanskje det som er årsaken. Ikke det, de har forandret en hel del rutiner de siste seks årene, så det er mye som er nytt. Hvilken svangerskapsuke skal du tilbake på kontroll? Jeg fikk beskjed om at det ble KS om morkaka mi ikke flytter seg vekk fra åpningen. Nå ønsker jeg jo dette uansett, så for meg er det ikke et problem Endret 12. november 2009 av Chiffon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. november 2009 #707 Del Skrevet 12. november 2009 Svangerskapsuke 32 Jeg er egentlig bare råglad for at jeg får en ultralyd nummer to, og bekymrer meg ikke i det heletatt for morkaka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 12. november 2009 #708 Del Skrevet 12. november 2009 Svangerskapsuke 32 Jeg er egentlig bare råglad for at jeg får en ultralyd nummer to, og bekymrer meg ikke i det heletatt for morkaka Nei, det var ikke farlig, men man kunne ha litt mer ubehag (smerter) og litt mer blødninger. De regnet med at det var derfor jeg har blødd noen ganger dette svangerskapet. Spørs sikkert om den ligger ved siden av eller helt over også. Gleder meg også til ekstra UL, alltid gøy å snikktitte på babyen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. november 2009 #709 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har verken blødd eller hatt smerter heldigvis - bortsett fra hvis jeg har gått lang tur - da har jeg opplevd å bli "støl" og rar i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eeyore Skrevet 12. november 2009 #710 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har verken blødd eller hatt smerter heldigvis - bortsett fra hvis jeg har gått lang tur - da har jeg opplevd å bli "støl" og rar i magen Blir den helt hard en liten stund? Da er det i så fall kynnere Ikke farlig, men en liten beskjed om å ta det litt mere med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. november 2009 #711 Del Skrevet 12. november 2009 Aha, kan jo være godt å vite! Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. november 2009 #712 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg bekymrer meg heller ikke for morkakas plassering, jeg har ikke tenkt over det før jeg leste her egentlig. Tenkte ikke over at det kanskje var derfor jeg fikk tilbud om ekstra ul, trodde det var et nytt tilbud til alle gravide. Men uansett grunn, så er jeg også bare kjempeglad for å få se en gang til! Kan ikke få sett på henne nok føler jeg, er så betatt av det lille trollet som ligger inni her og sutter på totten :rødme: Det var så koselig å få bilde av det da vi var på ul sist! Og i dag har jeg virkelig begynt å kjenne liv, nå er det ikke tvil! Hun romsterte rundt i flere timer i dag tidlig, kjente små dunk, og masse aktivitet! Kanskje hun drev med morgengymnastikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tyttebær Skrevet 12. november 2009 #713 Del Skrevet 12. november 2009 Å så herlig å kjenne liv Miss Moneypenny! Den lille krabaten har vært veldig aktiv her også de siste dagene! Så herlig å kjenne! Ser også av og til at hele magen beveger seg, men det er helst de gangene jeg er veldig tissetrengt! Sikkert fordi det da er enda mindre plass der inne Jeg har morkaken plassert bak, så den ekstra UL-en fikk ikke jeg! Så da blir det privat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. november 2009 #714 Del Skrevet 12. november 2009 Ja det er så utrolig godt å kjenne, særlig når man har lett for å bli hysterisk, som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 12. november 2009 #715 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg så på dokumentaren "in the womb" at fosteret sover gjennom 90% av døgnet, og bare er aktiv i 10, men min lille krabat rører på seg MYE mer enn det, så jeg tenker at han sikkert hikker en del? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 12. november 2009 #716 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg så på dokumentaren "in the womb" at fosteret sover gjennom 90% av døgnet, og bare er aktiv i 10, men min lille krabat rører på seg MYE mer enn det, så jeg tenker at han sikkert hikker en del? Kanskje han går i søvne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. november 2009 #717 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg så på dokumentaren "in the womb" at fosteret sover gjennom 90% av døgnet, og bare er aktiv i 10, men min lille krabat rører på seg MYE mer enn det, så jeg tenker at han sikkert hikker en del? Hm, merkelig. Jeg er sikker på at jeg kjente at hun styra på fra 7-10, men jeg sovna endel innimellom, kanskje hun gjorde det også, og våkna igjen når jeg rørte på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Roxie Hart Skrevet 12. november 2009 #718 Del Skrevet 12. november 2009 Hm, min lille huleboer er også veldig aktiv, men kanskje er det hikking eller noe. Jeg aner ikke forskjellen på disse bevegelsene.. Jeg er bare såre fornøyd med at det beveger seg der inne, jeg I dag kom det penger på konto, så i morgen blir det litt ull-shopping! Gleder meg! Kynnere har jeg forresten en del av. Jeg liker det, det er så moro når magen plutselig blir stenhard. Det gjør ikke vondt, så da er vel alt som det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 12. november 2009 #719 Del Skrevet 12. november 2009 Hm, min lille huleboer er også veldig aktiv, men kanskje er det hikking eller noe. Jeg aner ikke forskjellen på disse bevegelsene.. Jeg er bare såre fornøyd med at det beveger seg der inne, jeg Samme her, har venta noe så veldig på det! Det er så utrolig koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 12. november 2009 #720 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Jeg har også foranliggende morkake og har vært innlagt pga blødninger men håper det skal gå fint dette. Til meg står det placenta previa marg. Vet ikke helt hva det betyr men den dekker iallefall åpningen helt så jeg må være forsiktig med å anstrenge meg og slikt. Endret 12. november 2009 av Nanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå