Gå til innhold

Mars/April 2010

Gjest Roxie Hart

Anbefalte innlegg

Hadde ikke blærekatar :hoppe: Var på legevakten med lillegutt og sjekket meg med det samme. :phu: Vet ikke hva jeg hadde gjort med enda en diagnose på toppen av det hele...

Har desverre ikke no råd rundt tidlige kynnere, bare ungå å stresse.

Ang UL er det sikkert kjekt å ta med litt kontanter, på ullevål koster det i alle fall 50 kr for å få med deg noen bilder av nurket hjem. Men mer enn det skal det vel ikke koste : :klø:

Lurer sværet på dette ang sykemelding altså... Tror jeg skal snakke litt med sjefen på mandag.

Gor kveld!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Ea-: godt at det ikke var blærekatarr. Glad for å høre at du dro på legevakten, det var veldig fornuftig.

Og folkens: hva er kynnere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Ea-: godt at det ikke var blærekatarr. Glad for å høre at du dro på legevakten, det var veldig fornuftig.

Og folkens: hva er kynnere?

Det lurer jeg også på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der fikk jeg svar på noe annet jeg lurte på også :) Har kjent noe som ligner mensmurringer, og vært ubehagelig. Var litt bekymra for det tilogmed. Men da vet jeg hva det er! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, takk for svar, Englefjes.

Jeg irriterer meg ofte over folk som spør om slike ting og ikke bare søker på google eller lignende etter informasjonen, men nå har jeg jo begynt å spørre dumme spørsmål selv også. haha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, takk for svar, Englefjes.

Jeg irriterer meg ofte over folk som spør om slike ting og ikke bare søker på google eller lignende etter informasjonen, men nå har jeg jo begynt å spørre dumme spørsmål selv også. haha. :)

Jeg blir ofte så irritert av å søke på google, får opp så innmari mye urelevant, også er jeg veldig utålmodig av meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder på å bli gal på jobb her nå. Trenger seriøst en form for motivasjon for å holde ut her i 5 måneder. Det er rart hvor mye negativ energi som kan komme ut av en person. Alle andre er fantastiske. Men det er noen få som virkelig kan få meg til å bli tullete. Skulle ønske jeg kunne finne et annet sted, men det er nok litt sent, haha:)

Skulle ønske jeg hadde noe å gjøre som var kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig ute magen din da :ler: Vi var på ferie med et vennepar og jeg gikk rundt i bikini uten at noen klarte å se noenting da jeg var like langt på vei som deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske sterkt ubehag nederst i magen i dag, (livmora?). Trodde kanskje det kom til å gi seg etterhvert, men har ihvertfall hatt det en time nå. Noen som vet hva det kan være? Usj så mange ting å bekymre seg for når man er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ganske sterkt ubehag nederst i magen i dag, (livmora?). Trodde kanskje det kom til å gi seg etterhvert, men har ihvertfall hatt det en time nå. Noen som vet hva det kan være? Usj så mange ting å bekymre seg for når man er gravid!

Jeg har også stort sett veldig vondt nederst i magen. Men jeg har fått bekkenløsning, og tror det er både bak og framme og oppe og nede:/ Synes også det er ubehagelig med alle vondter, kramper, strekkinger osv - for jeg vet aldri om det faktisk skal være slik eller om noe er galt!

Hadde så vondt i hoften og nedover i rompen i går kveld at jeg bare hylte (!) - skal bekkenløsning virkelig være så vondt? Det er helt forferdelig. Orker ikke ha så mye vondt jeg.. Ingen lettprodusert baby dette her altså:(

Skal på min første UL om noen timer og er skikkelig nervøs! Har så lyst å se en sprell levende baby inni der, tvi tvi! Er UL nå (uke 20) bare utenpå magen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roxie Hart

Ja, UL er utvendig. Lykke til, jeg tipper det blir en flott opplevelse! Ønsker dere å vite kjønnet?

Og så krysser jeg fingrene for at formen din blir litt bedre fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Roxie Hart

:dagens-rose: En blomst til alle dere som har svangerskapsplager og vondter!

Selv er jeg så heldig med formen for tida at jeg ikke klarer annet enn å gå rundt med et lykkelig (og kanskje litt fårete) smil rundt munnen..! Jeg er så takknemlig for at jeg er så heldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...