Luna_82 Skrevet 5. oktober 2009 #381 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei alle sammen. Er litt treg å skrive her inne, men jeg følger med. Det er litt deilig å høre om alle de forskjellige vanene og irriterende tingene som alle går igjennom... Føler meg ikke så alene da... Er 18+3 i dag og på onsdag skal vi på UL for første gang. Gleder meg og er veldig spent. Håper det går bra, den irriterende hjernen min prøver å tenke på alt som kan gå galt, men jeg prøver å skyve de unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 5. oktober 2009 #382 Del Skrevet 5. oktober 2009 Endelig skal jeg farge håret. Jeg tenkte jeg skulle vente til jeg var over de magiske ukene, og nå er jeg enda en måned over der igjen. Jeg skal bli såå fin! Bort med etterveksten og grå hår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 5. oktober 2009 #383 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det helt ok det da? Jeg er 18 uker på vei og "tør ikke" farge håret. Jeg er jo fremdeles gravid. Ikke er det så viktig for meg heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 5. oktober 2009 #384 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er det helt ok det da? Jeg er 18 uker på vei og "tør ikke" farge håret. Jeg er jo fremdeles gravid. Ikke er det så viktig for meg heller da Det spørs hvem du spør, rett og slett. Jeg kjøpte den varianten uten ammoniakk, da frisøren min anbefalte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 5. oktober 2009 #385 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, slik er det jo med "alt". Har ei gravid venninne som tar masse solarium, og det er jo greit det, for det står ingen plass at det er farlig. Jeg lar være, for det står ingen plass at det er helt trygt heller. Det samme gjelder hårfarging, så jeg er bleik og har ettervekst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. oktober 2009 #386 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg farget håret i uke 9 jeg, jeg orket ikke å vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. oktober 2009 #387 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Har ei gravid venninne som tar masse solarium, og det er jo greit det, for det står ingen plass at det er farlig. Jeg lar være, for det står ingen plass at det er helt trygt heller. Tja, jeg tror ikke det er farligere for en gravid enn en ikke-gravid å ta solarium. Noe annet er at mens man er gravid så har man ofte en annen pigmentering i huden, slik at man reagerer uavnt på sol(arium). Men farlig for fosteret? Neppe, ihvertfall ikke så lenge man ligger i solariumet i en time og blir fullstendig overopphetet. Endret 5. oktober 2009 av -Englefjes- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chiffon Skrevet 5. oktober 2009 #388 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg farget håret i uke 9 jeg, jeg orket ikke å vente lenger. Ok, jeg innrømmer det. Jeg var for kvalm til å farge håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 5. oktober 2009 #389 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ok, jeg innrømmer det. Jeg var for kvalm til å farge håret Jeg visste det var noe. Jeg var rett og slett for gråhåret til vente lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 6. oktober 2009 #390 Del Skrevet 6. oktober 2009 Var til frisøren og farget håret når jeg var 16 uker eller noe sånt på vei. Ikke noe problem i det hele tatt mente hun da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 6. oktober 2009 #391 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sånn apropos cola og sjokkis før UL: Forrige gang, da vi skulle ta 3d-ul rundt uke 33, fikk jeg også den beskjeden, og stappet i meg før timen. Det hjalp ikke verken første, andre eller tredje gangen. Guttungen ville ikke tas bilde av. Da jeg skulle føde, fant vi ut at hodet hans allerede hadde festet seg den gang jeg var på ul - han hadde til og med klart å skru hodet skjevt ned i bekkenet og måtte ha litt hjelp til å finne veien ut Så jeg proppet meg full av sukker uten at det var til noen som helst hjelp! Men det var jo litt digg å ha en "unnskyldning" til å skeie ut, da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 6. oktober 2009 #392 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde kun drukket vann og spist en brødskive med ost før ultralyden jeg, men var liv så det holdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 6. oktober 2009 #393 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hallo alle sammen jeg skal på ultralyd idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 #394 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kos deg masse på ultralyd. Du er heldig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Renesmee Skrevet 6. oktober 2009 #395 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde kun drukket vann og spist en brødskive med ost før ultralyden jeg, men var liv så det holdt Klart det, gjelder for mange det. Og så er det de som spiste brødskive og drakk melk og som ikke hadde nubbesjangs til å få se kjønnet fordi poden ikke ville sprelle. Jeg tar tipset jeg har fått jeg ja Skader jo ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 #396 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, slik er det jo med "alt". Har ei gravid venninne som tar masse solarium, og det er jo greit det, for det står ingen plass at det er farlig. Jeg lar være, for det står ingen plass at det er helt trygt heller. Det samme gjelder hårfarging, så jeg er bleik og har ettervekst Jeg og! Ser ikke ut på huet. Men who cares... det viktigste er bebisen, det er sikkert ikke så farlig å farge håret, men så lenge jeg kan leve uten selvom jeg ser ut som et troll så dropper jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 #397 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tja, jeg tror ikke det er farligere for en gravid enn en ikke-gravid å ta solarium. Noe annet er at mens man er gravid så har man ofte en annen pigmentering i huden, slik at man reagerer uavnt på sol(arium). Men farlig for fosteret? Neppe, ihvertfall ikke så lenge man ligger i solariumet i en time og blir fullstendig overopphetet. Ja, er det ikke varmen som er verst i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
letme Skrevet 6. oktober 2009 #398 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er man egentlig redd for når det kommer til graviditet og hårfarge? Har hørt at det skal unngås, men ikke forstått hvorfor. Jeg har ikke farget håret på en stund nå, og nå er det jo så mye lettere å vente:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss moneypenny Skrevet 6. oktober 2009 #399 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva er man egentlig redd for når det kommer til graviditet og hårfarge? Har hørt at det skal unngås, men ikke forstått hvorfor. Jeg har ikke farget håret på en stund nå, og nå er det jo så mye lettere å vente:) Tror kanskje det er noe med stoffene i fargen? Ammoniakk osv, som man puster inn? Også trekker det vel inn i huden? Ikke helt sikker altså, men tror det er noe i den duren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 6. oktober 2009 #400 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, er det ikke varmen som er verst i tilfelle? Nå skal det ganske mye til å bli overopphetet i et solarium med gode vifter. Tenk på at man kan trene og blir særdeles varm når man er gravid også; det skal mye til å bli varmere enn det i et solarium tror jeg. Og faren for overoppheting ved trening i Norge (bortsett fra det dagene det skulle være 35 grader) er minimal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå