Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei :)

Er det noen her som har bestilt fra everydayminerals.com?

det jeg lurer på er hvor lagt tid det tok før dere fikk det?

og hvor mye dere betalte i frakt+moms?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ca 2387438765384765 tråder som denne allerede, anbefaler at du søker litt for mange svar.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg bestillte på tirsdag, har ennå ikke fått det.

Gjest Gjest
Skrevet

7-12 dager før varen kommer

Fraktpris finner du på siden/når du bestiller. Mulig det kommer an på hvor mye du kjøper. Kanskje rundt 50-lappen +/-

Moms betaler du hvis varens verdi overstiger 200 kroner. Du betaler 25% moms av vare og frakt!

Skrevet

Min siste bestilling brukte 24 dager, det er dårlig! Har bestilt fra Everydayminerals mane ganger, vanligvis tar det 10 dager.

Skrevet (endret)

Istedet for å lage en ny tråd så skriver jeg videre. De samplekitene, går det ann å få bestilt flere i samme navn senere? jeg er veldig usikker på farven og regner med jeg kanskje trenger to kit for å finne det rette.

Kan jo alltids bruke typens navn men :sjarmor:

Endret av pittie
Skrevet

Jeg bestiller med sample-kit hver gang jeg bestiller jeg ;) Så det går helt fint!

Skrevet

Fikk to pakker i går og i dag fra Everyday Minerals. Tok 11 og 12 dager fra bestilling. Begge var under 200,-, så jeg slapp forsinkelse pga tollvesenet.

Ble kjempeoverrasket på størrelsen på øyenskyggene som liksom skal være sample! De var på 1 helt gram!! Til 16 kroner stykket!!!! Og i bokser med skrulokk og "hulleplate" inni!

En øyenskygge fra ID koster 81,50 for 0,57 gram på strawberrynet til sammenligning (og 227,- på parfymeri, 139,- på blivakker.no)!

I morgen skal det testes både med foundation og øyenskygger! :D

Gjest Gjest_Meg_*
Skrevet

Jeg fikk pakke i dag, som var bestilt 19. juli. Men pakken jeg bestilte 15. juli har ikke kommet enda.

Gjest lillelady
Skrevet

Hva har dere bestilt fra EM som dere er veldig fornøyd med? øyenskygger, koster, andre ting?

De har så mye, og jeg har lyst på alt, men må begrense meg, så hadde vært kjempefint med anbefalinger og forslag!!!

Gjest Gjest
Skrevet
Hva har dere bestilt fra EM som dere er veldig fornøyd med? øyenskygger, koster, andre ting?

De har så mye, og jeg har lyst på alt, men må begrense meg, så hadde vært kjempefint med anbefalinger og forslag!!!

Bestilte en kabukibørste derifra. Virket veldig god, ikke prøvd så mye ennå, men myk og med MANGE hår som alle stod riktig retning. Kommer til å kjøpe flere børster derifra (har hørt om folk som mener at i.d sine er bedre, men plager ikke meg med prisdifferansen :fnise:).

Skrevet

Noen som vet om det finnes en presset variant av finishing pudderet?

Gjest Sandbekken
Skrevet
Noen som vet om det finnes en presset variant av finishing pudderet?

Det skal finnes.. Jeg har ivertfall sett at de har i limited edition utgaver, så det er bare å kikke litt innom av og til :)

hvis ikke kan du jo prøve å swappe det til deg, eller kjøpe det av en bruker. Forumet der er helt genialt for slikt :)

Skrevet
Det skal finnes.. Jeg har ivertfall sett at de har i limited edition utgaver, så det er bare å kikke litt innom av og til :)

hvis ikke kan du jo prøve å swappe det til deg, eller kjøpe det av en bruker. Forumet der er helt genialt for slikt :)

Oj, det var jeg ikke klar over... At en kunne benytte seg av forumet deres til sånt.

Hm, så pressa variant er ikke standard i sortimentet deres?

Gjest Gjest_katlina_*
Skrevet

Kan nesten anbefale alt fra EM jeg.. :) eneste jeg har vært skuffa over er lip glossene deres..

Men jeg er kjempe glad for blushen DVR saturday.. Testet mange, og egentlig mange av de som er fine, men den fargen var perfekt for meg ihvertfall.. skikkelig frisk rosa farge.. ikke for kald.

Ellers så elsker jeg øyenskyggen contryside, brun/grå shimmer farge.. fin til smokey eyes men også fin til hverdags.. Wild flower er en fin shimmerfri variant til globelinjen osv. Dandelions er en god highlighter, ikke for kald, og ikke for gul (obs, mye shimmer i den)

Kom på en negativ ting med øyenskyggene, om man skal ha en øyenskygge med tydelig farge på (blå, turkis, lilla, osv) Så er de ikke så sterke i fargen som det kan se ut i krukken.. de er ikke så mettet i fargen liksom.. men alle naturfarger og gråtoner er supre.

Godt fornøyd med fondationene.. pleier å kjøpe fra buff kategorien og blande med gylden. (kan være lurt å blande de varme/kalde/gyldne foundationene med de mere nøytale som buff og beige.. jeg foretrekker buff, da jeg synest beige er litt grå) Husk å kjøpe i litt forskjellig lyshet, så kan man blande seg til den perfekte foundation etter årstidene.

Skrevet

Jeg vil anbefale å kjøpe en større krukke til foundation og blande i, de er jo så utrolig små de krukkene de kommer i.

Jeg har sluttet med mineral foundation jeg til slutt, fikk utslett og klødde så fælt. Men everydayminerals var bedre en I.D da.

Og kostene til I.D er helt grusomme. Samme hvor mye jeg vasket dem med shampoo og balsam var de vonde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...