Gå til innhold

Hva slags smykker vil passe til denne brudekjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så usikker på hva slags smykker som passer til brudekjolen min. Bør de være små eller kan de være store, passer det best med perler, "diamanter" eller strass. Bør jeg ha bare øredobber, eller smykke også? Kan noen komme med sine tips?

Brudekjolen min

Kjolen på bildet er i fargen ivory/taupe. Min er kun i fargen Ivory.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet

Til denne kjolen ville jeg valgt et enkelt kjede med et pent anheng og matchende øredobber.

Perlekjede blir "for mye" og store og prangende smykker på en kjole som denne vil "stjele" oppmerksomheten. Hvis du er veldig glad i perler kan jo anhenget f.eks. være en perle?

Kjolen er forresten nydelig! :)

Skrevet

Nydelig kjole!

Jeg tenker ogsaa et pent anheng. Selv har jeg kjopt en litt stor dråpeformet perle, somjeg henger paa et kjede jeg har i hvitt gulv. Veldig fornoyd med det, kjopt perleordeobber i samme stil, litt mindre, men som henger litt.

Skrevet
Nydelig kjole!

Jeg tenker ogsaa et pent anheng. Selv har jeg kjopt en litt stor dråpeformet perle, somjeg henger paa et kjede jeg har i hvitt gulv. Veldig fornoyd med det, kjopt perleordeobber i samme stil, litt mindre, men som henger litt.

Fant et bilde.

Oredobbene mine ser omtrent slik ut: http://www.louloubelles.co.uk/prodImages/S...%20earrings.jpg

Og smykket en liknende type perle (litt storre), som sagt paa et veldig fint, blankt kjede.

Skrevet

Takk for tipsene :) Jeg tror også at et enkelt kjede med anheng passer best til brudekjolen min. Syns bare det er greit å få litt tips og råd fra andre. Gleder meg sånn til bryllupet vårt :yvonne:

Skrevet

Jeg tror et illusion kjede også kan bli fint, som f.eks. dette

Skrevet

Nydelig Kjole!

Jeg ville hatt enkle øredobber :)

Syntes halskjede og øredobber til den kjolen blir for mye...

mn det e min mening :fnise:

Skrevet
Jeg tror et illusion kjede også kan bli fint, som f.eks. dette

Jeg har faktisk et sånt (det ligner iallefall litt) smykke liggende som ble kjøpt i Tallin for noen år siden. Det kan jeg jo se om passer til kjolen:)

Vanskelig dette her syns jeg.

Skrevet

Det er jo alltid lurt å prøve det man har! Det er ikke alltid nødvendig å kjøpe nytt selv om det er bryllup. Lykke til med valget!

Skrevet
Nydelig Kjole!

Jeg ville hatt enkle øredobber :)

Syntes halskjede og øredobber til den kjolen blir for mye...

mn det e min mening :fnise:

Jeg har tenkt at det kanskje kan bli for mye med begge deler. Men jeg har iallefall komet litt lenger i tankerekken. Det blir enten et enkelt halskjede og enkle øredobber, eller så kutter jeg ut halskjede, og bruker ørepynt som henger litt. Jeg skal ha oppsatt hår, og da føler jeg meg veldig naken om ørepynten er for liten. Hehe :gjeiper:

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg har tenkt at det kanskje kan bli for mye med begge deler. Men jeg har iallefall komet litt lenger i tankerekken. Det blir enten et enkelt halskjede og enkle øredobber, eller så kutter jeg ut halskjede, og bruker ørepynt som henger litt. Jeg skal ha oppsatt hår, og da føler jeg meg veldig naken om ørepynten er for liten. Hehe :gjeiper:

Og jeg synes en stroppeløs kjole uten halssmykke blir nakent. spesielt også når du har oppsatt hår, men det er min mening.

Skrevet

Hvis du skal ha oppsatt hår,hadde dt vært fint med øredobber som henger...som har litt lengde...enkle,men fine! :jepp:

det blir for mye med begge deler...hehe... :ler:

Du blir nok kjempe fin! :jepp:

Skrevet
Og jeg synes en stroppeløs kjole uten halssmykke blir nakent. spesielt også når du har oppsatt hår, men det er min mening.

Hmm, du sier noe der. Usikker på om håret skal være helt eller delvis oppsatt. Men jeg skjønner nå at jeg rett og slett bare må prøve meg frem.

Skrevet

For en utrolig nydelig kjole! :)

Kjolen i seg selv er et smykke, så jeg tror jeg ville godt for noe enkelt også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...